Eerste keer helemaal niks, maar de tweede keer deed wel best zeer. Ging ook veel langzamer met vloeistof inspuiten en dat was niet mega pijnlijk, maar wel een naar gevoel. Ligt denk ik dus echt aan de prikker. O, ik had trouwens wel een vrij heftige bovenlichaam krachttraining gedaan dag ervoor dus kan ook mijn eigen schuld zijn.
Ik had aan mijn prikker gevraagd waarom de 2e keer sneller ging dan de 1e keer. Hij zei dat te maken had met hoe gespannen je spier is. Hoe meer ontspannen, hoe makkelijker en ook sneller de vloeistof erin zit.
Als jij zwaait, zwaait je kipfilet dan mee?
- Ja
- Ja
- Nee
- Nee
0 stemmers
Wie heeft er gezwaaid na deze poll
- Mijn kipfilet en ik
- Ik
0 stemmers
Heb jij ooit iemand gekend die meedeed aan temptation island?
- Ja
- Nee wel ander dom soortgelijk programma
- Nee
0 stemmers
Ik heb superleuke tattoos op mn kipfiletjes dus ik vind het primaaa
Love it
daarom ook twee moods bij beide opties, ik wilde graag mezelf bodyshamen maar ook mensen die hun kipfiletjes koesteren dat lekker laten doen.
Sniper en Roos? Ik googlede hen net en zie dat ze nog steeds samen zijn, dat vind ik wel verrassend en heel leuk voor ze!
Ik kende een verleidster maar die werd toen weggestuurd toen de koppels mensen moesten elimineren. Was toen heel gedoe over want zij had ontslag genomen bij haar werk voor tempa enzo
Hè maar deelname aan het programma is toch niet ‘werken voor’? Waarom had ze ontslag genomen?
Omdat ze geen vakantie kon nemen en omdat ze hoopte na haar tempa deelname te kunnen werken als influencer en model vond ze het waard om ontslag te nemen
Dat bevestigd maar weer dat alleen domme mensen meedoen aan zulke programma’s 🥲
Ojaaa da’s waar ook. Die kwamen elkaar tegen als oude scharrels en toen werden ze daar al meteen helemaal klef maar ook jaloers/bezitterig hahaha, helemaal vergeten.
Ik vond Bibi en Elize wel leuke meiden allebei. En Jokertje vond ik ook leuk haha <3 Kan me nog zo goed herinneren dat hij op een avond bij de uitgang van de club stond en ‘heee poppie’ riep naar een meid en dat er echt nul reactie kwam hahaha arm schaap.
Ja het had in principe wel kunnen lukken natuurlijk maar ze werd dus na 5 dagen al naar huis gestuurd en toen had ze helemaal niks
Ja iets van een klarinet of trompet of iets in die richting toch?
Same:rofl:
Dit was wel een van de beste tv-momenten
Never forget
Speelde jij als kind graag met poppen?
- Ja vond ik leuk
- Soms deed ik dat wel
- Gewoon nee
- Nee, ik vond het maar nare dingen
0 stemmers
Barbies vallen er ook onder toch?
Babypoppen nee, Barbiepoppen ja (nog steeds 🥲).