Ik dacht meer aan babypoppen, maar ik denk het wel, dat zijn natuurlijk ook poppen
Ik was van de auto’s.
Nouja ik heb net twintig minuten in de rij gestaan bij de lokale supermarkt met een hongerig en moe kind voor een bolletje mozzarella en toen ik op de terugweg een Gorillas bezorger zag had ik wel even spijt. Maar ik vergeet het altijd. Dan krijgen ze wel dikke fooi trouwens, want het is echt veel geld waard om die ervaring niet te hebben.
Carrefour heeft hier een samenwerking met Uber eats en wilde bestellen maar ze hadden geen gember in het online aanbod. Dan maar kleren aangedaan en naar het stad gegaan voor boodschappen en oesters als beloning.
We worden echt zo lui, alles is leverbaar en het moet allemaal maar sneller. Vond het vandaag wel jammer dat apotheken niet leveren. Voel me beroerd en had neusspray nodig
Ja in een B-supermarkt (Nettorama) om half 6. Er stonden twee jochies vooraan die niet genoeg geld hadden voor hun blikje energy. Ze openen ook niet gewoon alle kassa’s dan, maar de helft was open.
Hmm pizza met mayonaise.
In coronaquarantaine was het echt een uitkomst, maar daarvoor nooit gedaan. Vrees wel dat hierdoor de drempel echt lager geworden, als ik me een keer brak of ellendig voel
Stel je bent wandelen met je hond maar je moet even snel een winkel in waar geen honden mogen (max 5 min).
Zou jij je hond (durven) aanlijnen aan een paaltje of aan iemand die je niet kent vragen of diegene je hond even 5 min wil vasthouden?
- Nee zou ik beide niet doen/durven
- Iemand vragen wel, aanlijnen niet
- Aanlijnen wel, iemand vragen niet
- Ja beide wel
0 stemmers
Als je geen hond hebt, beeld het je even in. Ik zie dus wel eens honden voor de supermarkt enzo maar zou dat niet aandurven denk ik hoor, straks neemt iemand je hond mee.
Ik vind het zo sneu. Zo’n beest weet niet wat het overkomt.
M’n hond reageert al ongerust als we met twee naar de winkels gaan en een van de twee buiten bij haar blijft wachten. Alleen zou ik niet durven, te veel stress voor haar en ik ben bang dat iemand haar meeneemt vanwege het soort hond.
Aanlijnen ja, maar alleen als het een klein winkeltje is en ik door het raam de hond in de gaten kan houden en het niet langer dan een paar minuten is. Maar liever niet!
Ik verhonger liever dan dat ik één keer het risico neem dat ze gestolen wordt.
Maar goed ik heb net nog boos op iemands autoraam geslagen toen diegene haar bijna aanreed en geeneens sorry zei/gebaarde en ik zeg er ook altijd wat van als iemand lelijk over mijn hond praat (nooit boos in dat geval) dus noem me maar een gekkie wat betreft mijn hond.
Ik had eerst iemand vragen wel, maar hier in t dorp ken ik altijd wel iemand vaags (al is het niet een kennis van mn moeder ofzo). Maar doe t toch niet, maar vroeger weleens gedaan met hond van ouders (en vaag bekende mensen). Breng m dan liever thuis en ff snel met auto op en neer.
Is echt onzin dat accupunctuur geen pijn zou kunnen/mogen doen. Dat is helemaal afhankelijk van de plek en de persoon en het doel waarvoor de naald wordt gezet.
Ik ben wel eens door het plafond gevlogen terwijl de naald nog niet eens door mijn huid was gegaan.
Nee maar ik ben wel 2x keer op een Koninginnedag viering geweest op een buitenlandse ambassade (in Kopenhagen en Istanbul) en dat was wel heel leuk, met lekkere NL dingen
Beide, alleen wel altijd in winkels waar ik haar nog kan zien! Dys in de praktijk amper haha. Idd omdat ik bang ben dat ze gestolen worden
Ik zie dat ik een van de weinigen ben maar ik zou het denk ik aan een oud vrouwtje ofzo vragen, iig iemand die er heel betrouwbaar uitziet lijkt me veiliger dan aan een paal waar iedereen bij kan? Maar ik heb geen hond dus misschien schat ik het verkeerd in.
Dat zou echt m’n dag maken.
Ik vind honden echt de vreselijkste (huis)dieren die er bestaan dus echt niet, al kreeg ik er geld voor deed ik het nog niet.
Hier in Hongkong wordt dit al als normaal gezien
Ook voor eten trouwens. Heb net MacDonalds besteld om 14:05 en om 14:17 stond het voor m’n deur