Is echt onzin dat accupunctuur geen pijn zou kunnen/mogen doen. Dat is helemaal afhankelijk van de plek en de persoon en het doel waarvoor de naald wordt gezet.
Ik ben wel eens door het plafond gevlogen terwijl de naald nog niet eens door mijn huid was gegaan.
Nee maar ik ben wel 2x keer op een Koninginnedag viering geweest op een buitenlandse ambassade (in Kopenhagen en Istanbul) en dat was wel heel leuk, met lekkere NL dingen
Beide, alleen wel altijd in winkels waar ik haar nog kan zien! Dys in de praktijk amper haha. Idd omdat ik bang ben dat ze gestolen worden
Ik zie dat ik een van de weinigen ben maar ik zou het denk ik aan een oud vrouwtje ofzo vragen, iig iemand die er heel betrouwbaar uitziet
lijkt me veiliger dan aan een paal waar iedereen bij kan? Maar ik heb geen hond dus misschien schat ik het verkeerd in.
Dat zou echt m’n dag maken.
Ik vind honden echt de vreselijkste (huis)dieren die er bestaan dus echt niet, al kreeg ik er geld voor deed ik het nog niet.
Hier in Hongkong wordt dit al als normaal gezien
Ook voor eten trouwens. Heb net MacDonalds besteld om 14:05 en om 14:17 stond het voor m’n deur 
Als je je tanden 's ochtends poetst, wanneer doe je dat?
- Voor het ontbijt
- Na het ontbijt
0 stemmers
- Ik poets ervoor en daar zit ± een uur tussen
- Ik poets ervoor en daar zit GEEN uur tussen
- Ik poets erna en daar zit ± een uur tussen
- Ik poets erna en daar zit GEEN uur tussen
0 stemmers
Ik poets dus altijd mijn tanden direct na het ontbijt anders red ik het echt niet op tijd te zijn voor werk. Maar volgens mij is het advies nog steeds dat er eigenlijk een uur tussen je ontbijt en tandenpoetsen in moet zitten; dus hoe doen jullie dat?!
30 minuten toch?
Ik ontbijt pas op mijn werk, dus ik poets thuis mijn tanden direct als ik uit de douche kom en dan zit er in mijn geval makkelijk anderhalf uur tussen. Ook als ik thuis aan het werk ben, eet ik niet meteen nadat ik ben opgestaan.
Jup. Maar ja, als een workout van 5 dagen per week niet werkt, dan werkt veel niet, gok ik. Dus jammer dan hoor.
Oh echt? Dat maakt het al realistischer haha. Maar alsnog ga ik er niet eerder voor opstaan 
Oke dan een nieuwe
Zit er een half uur tussen je ontbijt en tandenpoetsen?
- Ja minimaal een half uur
- Nee geen half uur
0 stemmers
Oeps hij is anoniem.
Zit bij mij meer dan een half uur tussen maar meer omdat ik thuiswerk en ontbijt tijdens werk en vervolgens pas om 11:30 ofzo realiseer dat ik mn tanden nog niet gepoetst heb 🥲
Hangt er vanaf hoe lang ik in bed ben blijven liggen haha. Ontbijten is meestal het eerste dat ik doe 's ochtends en tandenpoetsen doe ik als laatste voor ik de deur uitga. Als ik er netjes op tijd uitga zit er iets van drie kwartier tussen, als ik snooze red ik het half uur niet altijd
Is het dan niet gewoon omdat je wat zwaarder moet trainen dan je nu doet? Want als je 5 dagen per week je triceps traint lijkt het me inderdaad gek dat je nog geen verschil merkt.
Nou ja, het is gewoon zware post sjouwen, dus zijn verder geen oefeningen ofzo. Ook helemaal geen zin in, haha.
Als ik thuis ben zit er een half uur tussen eten en tandenpoetsen. Als ik ga werken heb ik haast en ben ik op minder dan 15 minuten uit de badkamer.
Nog even accupunctuur, ik ben bij 5 verschillende mensen geweest die dit deden, deed allemaal even veel pijn. Ik deed dit om mij te ontspannen maar lag verkrampt op die tafel tot die naalden er terug uit waren. Ik moet wel zeggen dat ik een enorme naaldenfobie heb.
Van vrienden moet ik grote tv’s kopen en extreem snel internet. Voor de glasvezelmensen: hoeveel bps abo heb je?
- 50
- 100
- 200
- 500
- 1000
- ik heb geen glasvezel
- geen idee
- _ < 50
- _ > 1000
0 stemmers
Ik heb het grootste internet/tv pakket dat mijn provider heeft, maar heb personeelskorting want anders zou ik echt niet zo’n duur abonnement nemen 
Wij hebben het snelste wat er is en dat is echt nutteloos als je niet werkt met enorme (video)bestanden.
Merk voor persoonlijk internetgebruik echt 0 verschil met ons oude niet-glasvezel internet.