Meerdere malen per dag - ik hoor zelfs op dit moment een sirene haha
Ik moet een beetje lachen om de 1000 euro post.
" Ik snap niet hoe mensen dat doen ik betaal al 1000 euro aan netflix/spotify/youtubepremium/hbo/amazonprime/disneyplus/ mn abbonement op de tina"
Nou ja, als je stemt dat je er 8 maanden of langer mee kunt doen⊠Dan eet je voor max âŹ30 per week. Tenzij je thuis woont en dat stemt?
Oh zo goed had ik de vraag niet eens gelezen Ja dan kom ik ook wel ver op water, brood en een pot huismerk pindakaas.
Hahah ik las eerst helemaal over boodschappen heen gelezen. Toen dacht ik migado heveel betalen jullie wel niet aan abbos haha
Nee zo bedoelde ik dat wel. Echt overleven, dus noodzakelijke dingen betalen. Als netflix voor iemand noodzakelijk en prioriteit is tsja. Maar gewoon de verplichte verzekeringen, eten, etc.
Bedoel specifiek forummers ja. Lijkt me voor de hand liggend dat je dingen weg kan laten en moet in sommige situaties. Lees nu wel dat ik het verkeerd geinterpreteerd heb. Ik dacht eerder âje huidige uitgaves als je daar niks aan veranderdâ en niet echt overleven met enkel noodzakelijk zaken zoals @Nysmn nu verduidelijkt.
Als het moet kan je zo inderdaad in mijn lijstje wel 150 euro besparen ja en zou mijn budget voor boodschappen flink omlaag gaan waardoor ik het langer dan een maand zou kunnen uithouden, maar zoals ik al zei had ik niet door dat dit zo bedoeld werd
- Ja heel erg, blijf vaak mails checken en ik beantwoord telefoontjes / berichten
- Mwah beetje. Duur een dag of paar dagen voordat ik het los kan laten maar dan gaat het prima
- Nee, ik trek de deur achter me dicht en ben al vergeten wat werk ĂŒberhaupt is
0 stemmers
- Douche ik daarna altijd
- Douche ik daarna nooit
- Douche ik soms, bv om haren te wassen oid
- IK gA nooIt iN bAd mAaR wIL tOcH StemMeN!!1!
0 stemmers
- 15 min of minder
- 15 tot 30 min
- 30 tot 45 min
- 45 tot 60 min
- 60 tot 90 min
- 90 tot 120 min
- 120 tot 150 min
- Ik ben een zeemeermin en zit langer dan 2,5 uur in bad
0 stemmers
Ik doe mijn laptop nooit aan als ik vrij heb, maar er blijven zeker wel dingen in mijn hoofd oppoppen die niet goed zijn gegaan/nog gedaan moeten worden. Zo in je halfslaap vooral. Heel vermoeiend vind ik dat. Want de oplossing âdoe je laptop uit/schakel je werktelefoon uitâ werkt dus niet. Ik zou er misschien wel na 2 weken overheen zijn, maar dan is de vakantie al lang en breed over
@alle mensen die zeggen âBezwaar, niet iedereen kan het betalen / of het is dwangâ, ik ben wel benieuwd waarom jullie dit een probleem vinden. Dat niet iedereen het kan betalen, lijkt me juist precies het punt, zodat je dan alsnog gaat laten vaccineren. En wat is het probleem met een beetje dwang om je te laten vaccineren? Zolang het gaat om echt essentiele zaken kan ik er nog ergens inkomen, maar dat je je moet laten vaccineren als je mee wilt doen aan de luxe zaken van het leven (sporten in een sportschool, club, restaurant) vind ik eigenlijk niet meer dan logisch.
Je mag als arm persoon er toch ook voor kiezen om je niet te laten vaccineren? Of mag dat alleen als je rijk bent of genoeg geld hebt om te testen?
Mijn punt is juist dat ik eigenlijk wil dat iedereen zich laat vaccineren, dus betalen voor een test is dan een goede manier om nog een groep te bewegen om zich te laten vaccineren.
Ook wel erg kort door de bocht. Er is ook nog steeds een groep die zich niet kan laten vaccineren door biv een autoimmuun ziekte oid. Moeten zij dan maar voor ieder uitje betalen voor een test? Ondanks dat ze zich misschien wel willen laten vaccineren, maar het gewoon niet kan.
15 min of minder?? Dan ben je langer aan ât wachten voor het bad vol is dan dat je er daadwerkelijk in gaat
Nee, dat is absoluut waar. Voor hen is het een probleem, daar heb je gelijk in.
@grace, Goed punt, dat zou ook een goede oplossing zijn! Inderdaad sneu voor mensen die niet kunnen vaccineren om andere redenen, maar ik ben bang dat je daar nooit helemaal een oplossing voor kunt verzinnen.
Lees je wel eens oude whatsapp gesprekken terug
- Ja, voor praktische redenen
- Ja, omdat ik iemand mis
- Nooit
- Zelden
0 stemmers
Voel je je dan ook altijd âbekekenâ als diegene dan plotseling online komt
- Ik snap wat je bedoelt
- Ik snap niet wat je bedoelt
0 stemmers
Vraag je je dan af of diegene toevallig ook het gesprek open heeft
- Ja, soms
- Ja, altijd
- Nee
0 stemmers
Ik heb vannacht zelfs gedroomd over mijn werk (in mijn vakantie), het was geen leuke droom want ale kinderen waren heel vervelend en niemand luisterde
Ik heb ook altijd dat soort dromen richting het einde van mân zomervakantie. Vaak dat ik vergeten ben om de les voor te bereiden of er maar niet op tijd kan komen. Tijdens het online lesgeven heb ik zelfs wel eens gedroomd dat ik dat opeens in Windows95 moest doen haha.
Volgens mij komen beroepsgerelateerde dromen wel vaak voor. Ik weet van sommige kappers dat ze dromen dat het haar steeds maar aangroeit bijvoorbeeld.
Nou, dat denk ik wel als ze roepen dat we in november de maatregelen los kunnen laten. In Italië (en ook Frankrijk, maar ben toevallig net terug uit Italië) mag je al niet meer naar binnen in restaurants/sportscholen/musea etc. zonder green pass. Werd echt overal gecontroleerd. Mensen mochten op het vliegveld niet eens aan tafeltjes zitten zonder bewijs.
Overigens worden docenten daar ook geschorst als ze niet gevaccineerd zijn.