Stel je persoonlijke vraag #30

Ja als ze nog zouden leven zou ik langs gaan zonder mondkapje omdat mn opa zo dement als een deur was en die zou me niet herkennen met een mondkapje denk ik

1 like

partij van de
. armoed?

20 likes

A.
Denk ik

1 like

Weet je wat een stibba is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Als je naar de kapper gaat en je haren worden gewassen, houd je je ogen dan voornamelijk open of dicht?

• (Iets) meer dicht
  • (Iets) meer open
  • Echt precies 50/50 denk
  • Hele tijd open (op knipperen na dan)
  • Hele tijd dicht
  • Ga nooit kapper/mijn kapper wast mijn haren niet

0 stemmers

Whahaha hij heeft wel een punt

Moeten ChristenUnie en CDA fuseren?
  • Huh ja dat is toch ook al 1 partij?
  • Ja en dan ook SGP en Jezusleeft erbij
  • CDA moet zichzelf gewoon opheffen
  • Nee, maar CDA moet zich wel opsplitsen in Team Wopke en Team Omtzigt
  • Hangt er vanaf wat de VVD wil

0 stemmers

2 likes

Nee, want die blauwe strepen zouden dan verticaal moeten zitten, toch? Ik dacht B.
En om relevant te blijven in dit topic:
Wat is de oplossing?

image

• A
  • B
  • C
  • D

0 stemmers

2 likes

Hahah ik ben hier duidelijk slecht in :joy::sob: ik zie het ook gewoon totaal niet. Hoe doen mensen dit

5 likes

Ik ben hier ook heel slecht in. In mijn hoofd probeer ik het in elkaar te zetten (en dat duurt even). A kon het niet zijn, B wel. C en D heb ik niet geprobeerd.
Het hielp mij om te focussen op het kruisje in relatie tot het wit blauwe vlak.

Maar dan nog, ik tuur een paar minuten en trek dan voorzichtig een conclusie. Mijn man keek minder dan 10 seconden en riep al ‘B’.

7 likes

Als je je eisprong voelt, hoe veel last heb je hier dan van?

• Ik voel heel licht iets
  • Oncomfortabel
  • Pijnlijk (van korte duur)
  • Pijnlijk (van lange duur)
  • Ik gebruik pijnstillers voor de pijn tijdens mijn eisprong
  • Ik voel mijn eigensprong niet

0 stemmers

Hoe neem je het liefst je vakantiedagen op?

• In 1 keer
  • In 2 keer
  • 1 lange vakantie (2,5 week of meer) en verder hier en daar losse dagen
  • 1 lange vakantie (2,5 week of meer) en verder hier en daar een week
  • Een paar korte vakanties (een week of korter)
  • Alleen maar losse dagen

0 stemmers

Ik werk al ruim twee jaar niet meer in het onderwijs en ik droom dit nog zeker elke maand :sweat_smile:

2 likes

Tussen de keuzemogelijkheden 2,5 en 1 week zit wel een groot verschil. Ik doe een lange vakantie van 2 weken en twee losse weken of een paar keer een paar dagen.

7 likes

Vergeten een optie ‘anders’ in te voegen :grimacing:

Als, inderdaad. Zou heel mooi zijn als iedereen dat deed, maar dat is nou net het probleem met die wappies
 Dus gewoon iedereen vaccineren (buiten natuurlijk die hele kleine groep die niet gevaccineerd kan worden), dan krijgen we die klotepandemie hopelijk sneller onder controle.

Ik ben het ermee oneens dat dat het probleem met “die wappies” is. Er zijn tig mensen die zich niet goed aan de afstandsmaatregelen houden en die bevinden zich door heel de samenleving. Die wappies zijn daar slechts een kleine groep van.

En je lijkt in je bericht niet gevaccineerde mensen in meer of mindere mate gelijk te stellen aan wappies (muv van mensen die niet gevaccineerd kunnen worden). Klopt dat, en wat is dan jouw definitie van een wappie? Ik vind dat namelijk lastig te rijmen met mensen die zich wel aan alle maatregelen houden (en daardoor dus niet bewust anderen in gevaar brengen) maar om wat voor reden dan ook niet zijn gevaccineerd/niet hebben gekozen voor vaccinatie. Ontkennen zij de ernst van corona puur doordat zij (nog) niet zijn gevaccineerd?

4 likes

Er zijn ongetwijfeld gradaties, vast niet iedereen die zich niet laat vaccineren is een Willem Engel, maar ik zie echt geen enkele reden om je niet te laten vaccineren, tenzij het medisch niet mogelijk is. Dus ja, als je er dan bewust voor kiest om dat niet te doen ontken je inderdaad de ernst van corona en ben je in mijn ogen een wappie :woman_shrugging:t3:

9 likes

Welke naam vind je het minst erg / mooist?
(4 van deze namen zijn de kinderen van Teresa Palmer)

• Prairie Moon
  • Bodhi Rain
  • Forest Sage
  • Poet Lake
  • Emerald Ivy

0 stemmers

Ik heb liever ____ tapijt/kleed

• Hoogpolig
  • Laagpolig
  • geen

0 stemmers

1 like

Ik zie met name vanwege enkele onduidelijkheden mbt het vaccin genoeg redenen voor verschillende mensen in verschillende fases van hun leven om zich (nog) niet te laten vaccineren. Het ontkennen van de ernst van corona zit hem voor mij niet in de vraag of je gevaccineerd bent, maar in de vraag hoe je omgaat met coronamaatregelen en hoe bewust je bent van de nog onduidelijke (verloop van de) werking van het vaccin op (met name) de overdracht van corona. Maargoed, dan hebben wij een verschillende definitie van het woord wappie en kunnen we agree to disagree.

4 likes

Hoogpolig maar heb het wel alleen onder mijn bureau, in de woonkamer wil ik geen vloerkleed.

1 like

Ik lees Poet van Poet Lake 100% op z’n Nederlands en dan zie ik alleen maar dit voor me

(Poot Lovato)

6 likes