Ideaal!
oh, wist ik niet! No fear trouwens kattenmoeders van het forum, ik ben allergisch dus zal niet op eigen initiatief ooit nog een kat in mijn huis laten
Nee want ze woonde al 4 jaar in Amsterdam, daar kan ze dus niet helemaal wennen/aarden. Dan vind ik dit geen lange termijn oplossing als ik denk aan volgende stappen die je eventueel wilt nemen in een relatie. Maargoed ik heet geen Nina
Nou soms twijfel ik hier toch over hoor
Lees deze tread even:
Wat vind je?
- Echt raar om dit openbaar op Twitter te gooien, stel je voor dat je die man bent en dit ziet
- Vind ik normaal gedrag
0 stemmers
Dit is trouwens een openbaar profiel, ze is reis ājournalistā maar misschien ken je dr vooral van De Slimste Mens toen ze dacht dat de Andes in de Alpen lagen.
Kennelijk heeft hij geen interesse in haar, want dan had hij wel die stadswandeling met dr gedaan. Beetje apart om dan nog zo wanhopig te doen
Ja twee keer een afwijzing tel ik al
Misschien moet ze ff heās not that into you kijken
Maar ik zou het echt eng vinden als ik zoān ādraadjeā () over mezelf vond.
Nou die vriendin vind ik niet zo erg, maar sommige mensen denken dat Twitter hun dagboek is en staan er misschien te weinig bij stil dat ze 10.000 volgers hebben en een openbaar profiel?
Doe dit lekker via whatsapp met je vrienden ofzo
Oh dacht eerst even dat het alleen die tweet was dus ik dacht, ja okĆ© ik zou het niet posten maar zal wel normaal zijn I guess, maar het is een hele thread, okĆ© wel een beetje ehh too much? Maar zo te lezen is de man in kwestie niet Nederlandstalig dus misschien voelt dat verder van dār twitterpubliek vandaan ofzo. Maar ik zou het alsnog niet doen? Maargoed ik zal de humor wel niet begrijpen ofzo. Of: normaliseer afwijzing !!1!
Ofzo.
Ik weet niet of ik dit heel naĆÆef vind of irritant omdat ze een leuke meid is waarbij dit gedrag ~schattig/quirky~ kan overkomen, maar ik vind het heel ongemakkelijk en een overwegend grensoverschrijdend. Die fotoās ook! Echt iets dat je alleen kunt doen als je stiekem zeker weet dat de ander jou ook ziet zitten, zodat je er samen op terug kunt kijken en de screenshots aan je kleinkinderen kunt laten zien ofzo.
Ohh zij is van die podcast over de AIVD⦠De Dienst. Heeft ze toch wel genoeg skills mee opgedaan om hem discreet te volgen. Oh nee toch niet.
Heb de updates van haar net even gelezen, lang verhaal kort: ze hebben hele even gepraat, en hij geef haar een complimentje over haar ogen, verder is er niks gebeurt.
Maar nu is ze blijkbaar zo obsessed met hem dat ze elke avond nu naar deze tent gaat in de hoop dat hij er ook is, en er uiteindelijk wat gebeurt. Heb zelf plaats vervangende schaamte hiervan
Dit is iets dat ik deed toen ik 14 was? Helemaal verliefd op iemand die ik niet kende. Maar ik zette mijn stalkgedrag niet op Twitter. Ik durfde het al niet eens tegen vriendinnen te zeggen haha.
Lol vind haar echt irri,
Ze had ook een stuk geschreven waarin ze vrouwen die met pizza poseerden belachelijk maakte terwijl ze zelf super basic is en ook regelmatig met pizza poseert
Gewoon überhaupt nooit samenwonen. Ik weiger om de komende 50 jaar elke vierkante centimeter van mān bestaan met iemand te delen, al is het Brad Pitt himself
Was dat niet dat ze mensen belachelijk maakte die pizza met mes en vork aten op een terras oid?
Ja die provincialen wisten niet hoe het heurt
Ik wil wel rijker zijn qua geld dan ik nu ben, maar de dingen die jij opsomt zou ik dan mān geld niet voor inzetten haha. Misschien wel eens business class vliegen ofzo.
Ik zou eerder meer geld willen verdienen zodat ik eerder met pensioen kan.
Het enige waar ik jaloers op kan zijn, is dat mensen met heel veel geld soms tijd kunnen ākopenā.
Mensen die niet meer van 9-5 hoeven te werken omdat ze al geld genoeg hebben, hebben meer tijd voor zaken zoals familie en hobbies. Dat lijkt me het grootste voordeel van rijk zijn, niet de materiele zaken.