Whaha omg fetish. Liever had ie gewild dat je nog ouder was denk ik
Wie weet, is wel een rol die ik ambieer eigenlijk. Over 20 jaar ofzo.
@ellegirltalk haha nou zijn huidige vriendin is een stuk jonger dus ik denk het niet.
Haha geen idee maar zou me niets verbazen
Ik had het hier over haha
http://www.propriacures.nl/2018/07/msm-opent-een-zwarte-doos-dodenrasker/
Een groot huis lijkt me vreselijk, geef niets om auto’s, dure kleding en extravagante vakanties.
Ik wil alleen maar zo vroeg en comfortabel mogelijk met pensioen.
Daar werk ik naar toe door middel van belegen/investeren, want met mijn salaris alleen is dat totaal onrealistisch.
Ik ben lui en scheur het meestal gewoon
Zou je het leuk vinden als een vriend(in) je zou vragen als ceremoniemeester op haar/zijn bruiloft?
- Ik ben ceromoniemeester geweest, en vond erg leuk
- Ik ben ceromoniemeester geweest, maar vond het niet leuk
- Ik ben geen ceromoniemeester geweest, maar lijkt mij wel leuk
- Ik ben geen ceromoniemeester geweest, en lijkt mij ook niks
0 stemmers
Er zijn een paar mensen voor wie het me heel leuk lijkt. Ik heb goed contact met hun partners en families en hun smaken komen erg overeen met die van mij.
Echter ben ik anderhalf jaar terug echter ceremoniemeester geweest voor een vriendin die een traditionele (Italiaanse) bruiloft had, en ik heb stiekem heel vaak gehuild omdat het echt als onbetaald werk voelde. Haar ontzettend betrokken ouders en schoonouders zijn schatten maar echt niet mensen waar ik vrijwillig mee om wil gaan, en de hele bruiloft was totaal niet mijn smaak… Ik had het graag voor haar over en ben erg blij dat zij er gelukkig mee is geweest, maar ik wil dit gewoon echt niet meer.
Hahaha aww sneu van die paniekaanvallen. Is er iets gebeurd waar dat door komt?
En stel, je bent zo rijk dat je eigenlijk niet meer hoeft te werken, blijf je dan werken bij je huidige werk, ga je minder werken of stop je? Ervan uitgaande dat je nu een baan hebt.
- Ik blijf hetzelfde aantal uur werken
- Ik ga minder werken
- Ik stop met werken
0 stemmers
Hoe erg laat jij je beïnvloeden en handel je naar het schoonheidsideaal en specifiek naar the male gaze? Dus bv. kleding aantrekken waarin je denkt dat je aantrekkelijk wordt gevonden door mannen, rode lippenstift opdoen omdat je ooit gelezen hebt dat mannen dat mooi vinden of cosmetische plastische chirurgie zodat je aantrekkelijker bent/meer voldoet aan het schoonheidsideaal?
Denk dat vrijwel iedereen het wel een beetje doet.
Anoniem overigens.
- 0%
- 10%
- 20%
- 30%
- 40%
- 50%
- 60%
- 70%
- 80%
- 90%
- 100%
0 stemmers
Ik werk gemiddeld genomen misschien 25 uur in de week, sommige dagen zijn lang en sommige dagen is het alleen ff de inbox checken en wat belletjes plegen.
Zeer goed te combineren met m’n prive leven dus ik zou niet echt minder willen werken. Lijkt me heel leeg.
Ik zou stoppen bij mijn huidige werk en een klein winkeltje in fournituren beginnen oid.
Eigenlijk wel 90% want ik loop er 90% verlept bij en word dan juist het meeste aangesproken. Die 10% dat ik mn best doe en denk nu gaan mensen met bosjes voor me vallen gebeurt er niks.
Telt het ook de andere kant op? Dus dat je juist dingen aandoet die ‘niet aantrekkelijk’ zijn om mannen op afstand te houden?
Neee als je alleen dat doet zou ik dus een heel laag percentage stemmen. Ik kleed me bv ook nooit in blote/strakke kleding (onder andere) omdat ik dan minder blikken of aanspraak krijg. Maar wel make-up en tsja dat zou ik ook niet doen als ik alleen op een onbewoond eiland zat.
Omdat daar geen mannen zijn of wat?
Omdat daar niemand is die me beoordeelt op uiterlijk, mannen maar ook vrouwen.
En omdat ik dan wel andere dingen aan mijn hoofd zou hebben natuurlijk maar bij wijze van spreken.
Ik zou een andere baan zoeken.