Gewoon de wetenschap dat ik meer geld heb haha. En ik zou dan waarschijnlijk wel een huisje kopen, maar klein, en misschien een interieurverzorger inhuren haha. Maar allemaal niks exorbitants. Dus in principe mijn leven nu voortzetten met inderdaad meer stabiliteit (ok die heb ik nu ook wel, maar ik heb gaten ipv handen) en wat aanpassinkjes
Wat is het grootste verschil in leeftijd dat jij in een relatie of serieus daten hebt meegemaakt?
Je partner/date
- 1 jaar jonger
- 2 jaar jonger
- 3 jaar jonger
- 4 jaar jonger
- 5 jaar jonger
- 6 jaar jonger
- 7 jaar jonger
- 8 jaar jonger
- 9 jaar jonger
- 10 of meer jonger
0 stemmers
- 1 jaar ouder
- 2 jaar ouder
- 3 jaar ouder
- 4 jaar ouder
- 5 jaar ouder
- 6 jaar ouder
- 7 jaar ouder
- 8 jaar ouder
- 9 jaar ouder
- 10 of meer
0 stemmers
Ik had precies deze situatie en heb het aan mn team voorgelegd (die aangaven het geen probleem te vinden) en heb mn mondkapje opgedaan als ik rondliep en zorgde dat ik voldoende afstand hield van anderen. Zover ik weet heb ik niemand besmet.
Ik was destijds 13 toen we begonnen met daten en hij 19, nog paar jaar geduurd. Ik vond mezelf op die leeftijd natuurlijk queen volwassen, maar achteraf eigenlijk heel questionable.
10 jaar ouder was ook het grootste verschil maar was meer scharrelen
Ik heb een tijd met iemand gedate die 2 jaar jonger was en als ik er nu aan terugdenk was het zo raar, want hij deed toen echt alsof ik een soort cougar was. Ik was 27 en hij 25.
Een paar jaar geleden zat hij ook ineens in mijn insta-dms: je ziet er nog echt goed uit. Zou je geen 32 geven.
Omg calm down, ik ben geen bejaarde ofzo!
Ik denk wel vaker van ah ik zou wel eens de loterij willen winnen. Ik ben zó geërgerd dat vaste lasten zoveel innemen van mijn inkomen, het zou echt schelen als je je daar niet over hoeft op te winden. En die studieschuld in één knip zien verdwijnen lijkt me ook chill. En geen zorgen over pensioen.
Ik ben meer gaan verdienen maar ik maak me over bovenstaande meer druk dan destijds. Juist omdat ik door meer te gaan verdienen toeslagen/sociale huur ed ben gaan missen en meer zie hoe fucked up het is qua huurprijzen. En ik amper tot geen pensioen heb opgebouwd. Soms zie ik van die berekeningen online wat ik krijg als ik 67+ ben en dan denk ik echt shit hier moet iets gebeuren maar hoe dan. Huis kopen kan ik niet. Dus ik kan nergens vermogen uit halen.
Ik volg trouwens wel rappers op insta en dan denk ik wel echt gestoord zoveel geld te hebben geef een ton aan mij aub.
Of wat is heel rijk eigenlijk? In ieder geval zou ik wel graag een ton per jaar willen verdienen, dan ben je rijk in mijn ogen. Maar niet zo rijk als celebrities die een sieraad van een miljoen rond hun nek hebben hangen.
Ik ken wel mensen die heel rijk zijn en ik vind dat toch zoiets belachelijks… dat je een auto koopt ter waarde van een rijtjeshuis terwijl half Nederland al niet eens meer een rijtjeshuis kan betalen.
Je kunt alleen maar rijk worden door niet te delen en ergens anders geld weg te halen dus nee ik vind rijk zijn echt voor schut en onaantrekkelijk.
Zou me schamen als ik heel rijk was.
@kali Ik vind het leuk om te fantaseren over rijk zijn haha. Maar ik hoef het niet persee te zijn. Ik vind t nu gewoon leuk om hard te sparen en het dan uiteindelijk te kunnen kopen.
Ja, ik vind van wel. Maar ik ben ook allergisch
Ik wil wel meer geld, maar als ik echt rijk zou zijn zou ik niet weten wat ik ermee moet.
Na een tijdje heeft elke kennis een lekker huisje en auto en dan heb ik geen doel meer qua verdienen.
Zou ook echt constant bang zijn dat iemand me wil ontvoeren.
Dit ja. Ik vind het systeem nu echt ingericht op rijke/vermogende mensen worden nog vermogender (één of meerdere koopwoningen, de laatste als side job), en de middenklasse (in een huurhuis) heeft pech gehad.
Whaha omg fetish. Liever had ie gewild dat je nog ouder was denk ik
Wie weet, is wel een rol die ik ambieer eigenlijk. Over 20 jaar ofzo.
@ellegirltalk haha nou zijn huidige vriendin is een stuk jonger dus ik denk het niet.
Haha geen idee maar zou me niets verbazen
Ik had het hier over haha
http://www.propriacures.nl/2018/07/msm-opent-een-zwarte-doos-dodenrasker/
Een groot huis lijkt me vreselijk, geef niets om auto’s, dure kleding en extravagante vakanties.
Ik wil alleen maar zo vroeg en comfortabel mogelijk met pensioen.
Daar werk ik naar toe door middel van belegen/investeren, want met mijn salaris alleen is dat totaal onrealistisch.
Ik ben lui en scheur het meestal gewoon
Zou je het leuk vinden als een vriend(in) je zou vragen als ceremoniemeester op haar/zijn bruiloft?
- Ik ben ceromoniemeester geweest, en vond erg leuk
- Ik ben ceromoniemeester geweest, maar vond het niet leuk
- Ik ben geen ceromoniemeester geweest, maar lijkt mij wel leuk
- Ik ben geen ceromoniemeester geweest, en lijkt mij ook niks
0 stemmers