Ik ben persoonlijk meer bezig met wat andere vrouwen van me zouden vinden dan mannen. Wat weet de gemiddelde man nou over make-up of vrouwenkleding lol
Ja maar waarom vind je het bij jezelf niks? Dat is je toch aangeleerd. Je ziet op tv constant haarloze vrouwen, zelfs in een reclame voor scheermesje wordt een glad been geschoren. En overal advertenties voor scheren, waxen, epileren etc. Ik denk niet dat je er neutraal naar kan kijken want van jongs af aan word je al beĂŻnvloed.
Nee, mijn motto als ik iets meer aandacht aan mezelf besteed is dress like youâre gonna meet your worst enemy. Niet een sexy persoon.
Ik liep net wel als de soort van vogelverschrikkerversie van mezelf buiten en toen dacht ik dat ik iemand zag die ik kende en al heel lang niet gezien had en toen dacht ik wel ânooooâ. Maar gelukkig was het iemand anders en het weerhoudt me er ook niet van om zo naar buiten te gaan, maar ik kom dan liever gewoon niemand tegen (of nog minder graag dan normaal)
Als het me van iemand niet zo kunnen schelen wat ze van me vinden is het wel mijn âvijandenâ
Ik haat ze toch al dus waarom zou ik me moeten bewijzen? Ze beteken niks voor me, echt de laatste voor wie ik mân haar zou kammen.
Sowieso vind ik het vaak geen lekker gevoel en het is leuk om haren te plukken als ik niks te doen heb.
Ik geef wel toe dat ik ben begonnen, omdat je natuurlijk die âiiiieeeuwl je hebt haarâ reacties kreeg als je het liet staan. Maar weet ik niet of ik het nu nog voor mannen doe.
Ik scheer mezelf niet omdat ik het gevoel heb dat ik dit voor mannen (of specifiek mijn vriend) moet doen.
Ik vind gladgeschoren benen, een schoon bed en fris gedoucht het lekkerste gevoel ooit. Daar kan echt niets tegenop.
Je woont in een studentenhuis, welke huistaak wil je het liefst doen?
- Vuilnis, oud papier en glas wegbrengen
- Aanrecht, kookplaat en wasbak schoonmaken
- Keukenvloer stofzuigen en dweilen
0 stemmers
Welke taak geef je aan je stomste huisgenoot?
- Vuilnis, oud papier en glas wegbrengen
- Aanrecht, kookplaat en wasbak schoonmaken
- Keukenvloer stofzuigen en dweilen
0 stemmers
Ik vond het vuilnis wegbrengen echt geen beginnen aan met 13 studenten. Vooral dat niemand voor pmd de melk pakken e.d. plat maakte waardoor die bak zo vol zat of een te volle groen afval emmer op een hete zomerdag, nee dank je haha. Tenzij bij het aanrecht en gootsteen schoonmaken ook de afwas hoort, dan ga ik heroverwegen.
Ik ben ceremoniemeester geweest voor mân broer en schoonzus en hoewel ik het echt een eer vond, en de voorbereidingen erg leuk waren, vond ik de dag zelf echt vreselijk.
Echt alles is langs me heen gegaan. Tot een minuut voor de ceremonie stond ik nog van alles te regelen en kon ik eigenlijk pas ontspannen nadat ik alle half lamme gasten na het feest bij elkaar had gesprokkeld voor het uitzwaaimoment.
Ik zou het in ieder geval nooit meer doen.
Ik zou dan het liefste het aanrecht, kookplaat en wasbak schoonmaken omdat ik dan in ieder geval zeker weet dat het schoon blijft. Ik zou echt moeite hebben met koken/eten als alles in de keuken vies is dus dan houd ik het liever in eigen beheer
Haha oh ja, eerst ging iedereen nog proberen er tĂłch nog wat bij te proppen, dan was er iemand die uiteindelijk toch maar de zak verving (omdat zân eigen zooi er niet meer bij kon meestal), maar die zette hem dan bij de deur en dan stond ie nog 3 dagen te stinken voordat iemand m mee naar beneden nam (was in een studentenflat)
Was bij ons ook altijd drama over afwas en de wasmachine-rij haha, wat een gedoe met 13 huisgenoten.
Doen!!! Okselhaar!!!
Ik ben 110% beïnvloed door de male gaze. Ik fantaseerde mezelf als klein kind al als Adriana Lima, ik durfde heel lang niet zonder make-up de deur uit, maar ook niet met te veel make-up of cakeface. Ik heb heel erg de neiging om the cool girl/manic pixie dream girl na te spelen, en ook al ben ik er echt al heel lang bewust van (ik denk dat ik me hiertegen ben gaan verzetten toen ik 14 was⊠dat is al de helft van mijn leven), kan ik het niet loslaten. Ik laat mijn okselhaar wel staan, maar wanneer het zichtbaar is moet het mooi getrimd zijn en mijn kleding netjes. Ik verf mijn witte haar niet, maar probeer het de witte strengen wel gladder te maken zodat ik er niet oud door uitzie. Ik draag vaak genoeg geen make-up, maar wel alleen als ik me ~casual/cool/cute~ voel. Ik vind het niet belangrijk om mooi te zijn voor anderen en ik doe echt niks voor mijn uiterlijk tegen mijn zin, maar ik ben ervan bewust dat mijn zin heel erg samenhangt met een constant totaalplaatje dat ik van mezelf heb, wat weer samenhangt met the male gaze.
Als welke stap in de menselijke evolutie zou je je functioneren vandaag indelen?
- 1 de aap
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6 gewoon de mens
0 stemmers
Ik kon vandaag een armband niet vinden die ik al om had.
Daarna vergat ik de stekker in de water koker te doen en toen ging ik met mân hoofd dichtbij het knopje kijken hoezo die steeds terugveerde en pas na 5 minuten begon er iets te dagen
Dus ik denk de aap man die nog net niet rechtop loopt.
Mijn vriend is 15 jaar ouder
Ik was vandaag op kantoor echt een super high functioning persoon maar toen ik thuis kwam totaal niet meer dus ergens in het midden denk ik
Ik wist dat ik veel bladwijzers maakte, maar inmiddels heb ik er zo ontzettend veel dat ik niks meer terug kan vinden. đ„Č Je kan dit checken door naar je profiel en vervolgens naar de statistieken te gaan.
- Geen, ik gebruik de functie eigenlijk niet
- 0-100
- 101-200
- 201-300
- 301-400
- 401-500
- 501-600
- 601-700
- 701-800
- 801-900
- 901-1000
- Meer dan 1000
0 stemmers
Ik denk dat de stap van 0 - 100 een erg grote stap is, want ik heb er letterlijk maar eentje maar val wel in die categorie ;p
Ik had als ik eerlijk ben verwacht dat de functie veel gebruikt zou worden, vandaar dat ik die stappen zo gedaan had hahaha