Doen!!! Okselhaar!!!
Ik ben 110% beïnvloed door de male gaze. Ik fantaseerde mezelf als klein kind al als Adriana Lima, ik durfde heel lang niet zonder make-up de deur uit, maar ook niet met te veel make-up of cakeface. Ik heb heel erg de neiging om the cool girl/manic pixie dream girl na te spelen, en ook al ben ik er echt al heel lang bewust van (ik denk dat ik me hiertegen ben gaan verzetten toen ik 14 was… dat is al de helft van mijn leven), kan ik het niet loslaten. Ik laat mijn okselhaar wel staan, maar wanneer het zichtbaar is moet het mooi getrimd zijn en mijn kleding netjes. Ik verf mijn witte haar niet, maar probeer het de witte strengen wel gladder te maken zodat ik er niet oud door uitzie. Ik draag vaak genoeg geen make-up, maar wel alleen als ik me ~casual/cool/cute~ voel. Ik vind het niet belangrijk om mooi te zijn voor anderen en ik doe echt niks voor mijn uiterlijk tegen mijn zin, maar ik ben ervan bewust dat mijn zin heel erg samenhangt met een constant totaalplaatje dat ik van mezelf heb, wat weer samenhangt met the male gaze.