Stel je persoonlijke vraag #30

Ik ben in 2014 (7 jaar geleden alweer omg) ook bij Maitrea en Lehka Hlava geweest en dat was toen al zo vooruitstrevend qua vegan opties die ze hadden, echt fantastisch. Het moet nu al helemaal top zijn :heart_eyes: leuk dat het nog bestaat, zeker heen gaan idd!

2 likes

The Street Burgers in Praag heb ik de lekkerste vegan burgers ooit gegeten. Denk er nog regelmatig aan :broken_heart:

2 likes

@Nysmn @Canvastas @Echo @Dombo
Klinkt goed allemaal :heart_eyes: oké dan denk ik dat het Praag wordt!

1 like

Dat zijn ook de mensen die wai-fai zeggen ipv wifi

8 likes

N.a.v. een vlog van Enzo, ben ik benieuwd.

Weet jij hoe je startkabels moet gebruiken om je auto weer te starten?

• Ja, weet ik
  • Ja, zo ongeveer
  • Nee, geen idee

0 stemmers

1 like

Tank jij bij Shell?

• Ja, benzine is benzine en andere aanbieders zijn echt niet beter wat dat betreft
  • Ja, ik denk daar niet eens over na
  • Liever niet, maar als het niet anders kan wel
  • Nee, ik boycot Shell en tank alleen bij andere aanbieders
  • Nee, maar om andere redenen (duurder, geen locatie hier, etc)
  • Nvt, ik heb geen auto of rijd elektrisch etc.

0 stemmers

Ik stel het altijd tot het laatste moment en dan moet ik wel bij de eerst volgende. Maar heb zo een hekel aan tanken.

Praag heeft de laatste jaren steeds meer vegan restaurants gekregen! Ook echt een prachtige stad en spotgoedkoop! Je kunt een 3-dagenkaart voor de metro/bus/tram kopen voor ongeveer 10 euro en reist dan heel makkelijk door de hele stad.

1 like

Zo ongeveer wel. En ik heb niet eens een auto of uberhaubt een rijbewijs hahaah

2 likes

Wi Fi komt van Wireless Fidelity dus volgens mij zou de correcte uitspraak Wai Fie zijn :sob:

5 likes

Dat is niet echt waar en zelfs als het waar is, zeg je dan ook Hai-Fie voor Hi-Fi?
Het acroniem kan toch anders uitgesproken worden dan het hele woord. Of spreek je Benelux uit als Behneeluux?

3 likes

Niet meer!

“En nee, wifi betekent niks. Oorspronkelijk stond het voor wireless fidelity, oftewel draadloze trouw. Maar de naam staat nu betekenisloos op zichzelf.”

Lekker wiefie blijven zeggen dus :heart_eyes:

https://www.ad.nl/binnenland/hollandse-cees-vond-wifi-uit-bij-apple-zeiden-ze-eerst-kom-later-maar-eens-terug~a7daa6fa/

Ik snap nog steeds niet waarom er nou soms wel en soms geen preview verschijnt bij links

1 like

nee van wiefie gaan mijn oren bloeden

1 like

Zelfs bewust omdat ik airmiles spaar daar “gratisch” want lease auto dus voelt echt als gratis geld krijgen ofzo 🥲

3 likes

Same! Is hier een topic voor/kunnen we hier een topic voor maken?

Never forget die ““sexy”” dans van Kelly Caresse met haar schoonouders op armafstand #vooreuuwigopyoutube

ja want ik heb een tankpas van shell

Volgens mij geen topic maar weet wel een leuke subreddit:

7 likes

Gaat het misschien voor mensen om de misstanden in Nigeria ofzo? Want die misstanden kennen we van Shell, maar kan me voorstellen dat die bedrijven er dezelfde moraal op nahouden.

Beetje hetzelfde als vegetariër zijn maar wel vis eten

5 likes

Wat @anon50301661 al zegt, ik betwijfel of andere tankstations nou echt een objectief betere keuze zijn. Maar de Shells bij mij in de buurt hebben geen gas dus ik ga eigenlijk altijd naar de BP, en ik vind dat voor benzine ook fijner omdat ik weet zij geen ethanol toevoegen aan hun dure 98 (heb een oude auto die dat niet goed kan hebben).

1 like