hahah ja echt Ivo Niehe engels
mijn familie is volgens mij één grote (onuitgesproken) ruzie waarvan het bestaan genegeerd wordt op feesten, partijen en begrafenissen
Bij mijn familie niet en nooit geweest, maar m’n vriend’s familie is een en al drama
Tja, definieer familieruzie…
Ohja bij mijn schoonfamilie is ook wel eea aan de hand idd. Soms vertelt mijn schoonmoeder zomaar weer dat ze dat familielid ook niet meer spreekt door ruzie.
Ja ergens bij verre neven onderling ofzo, het is hun familieruzie eigenlik, wij hebben er niks mee te maken.
Dit Indd, ik tank bij Haan omdat dat de goedkoopste is maar denk dat het een illusie is om te denken dat andere tankstations het zoveel beter doen dan Shell
Anders: niet meer, maar nog wel steeds geen tot weinig contact. Geen familiefeesten, etentjes, koffiebezoekjes ofzo. En dat komt voort uit familieruzies van vroeger
Doe jij wel eens alsof je mank loopt of iets anders fysieks aan de hand hebt als je de lift neemt op een plek waar ook een trap is?
- Ja, altijd
- Soms
- Nee, nooit
- Als er veel mensen in de buurt zijn
- Hangt van de plek af (station wel en kantoor niet bijvoorbeeld)
- Ik heb een onzichtbare oorzaak en verzin een wel eens iets zichtbaars bij
- Ik heb een onzichtbare oorzaak en verzin er nooit iets zichtbaars bij
- Ik heb een zichtbare oorzaak
- Ik neem altijd de trap
- Ik richt mijn leven zo in dat ik te allen tijde gelijkvloers blijf
- Anders
0 stemmers
Disclaimer: ik vind elke reden een goede reden om de trap niet te nemen!
Haha geen van dit allen, maar als ik op het station de gewone trap omhoog neem ipv de roltrap kijk ik altijd wel een beetje neer op het luie plebs op de roltrap en vind ik mezelf even heeeeel sportief
Huh waarom zou je dat doen, dat is toch belachelijk
Haha ja dat geeft mij ook altijd een goed gevoel wanneer ik een trap neem die parallel aan een roltrap is gebouwd.
En dan daarna vreet ik mezelf weer vol met m&m’s
Ik vind echt helemaal niks van mensen die de lift pakken en ga er maar vanuit dat mensen ook niks vinden dat ik de lift pak.
Haha ik doe het zelf ook niet maar heb het wel eens gehoord van mensen dus was benieuwd. Als de roltrap stuk is op één van mijn vaste stations zie ik mensen wel eens heimelijk naar die lift kijken maar toch de trap pakken, heb wel het idee dat mensen soms denken dat de lift niet echt voor hen bedoeld is?
Zou die blik niet meer een ‘ik wil zo graag met de lift maar ik MOET bewegen van mezelf’ zijn?
Ja zou ook goed kunnen hoor!
Oh hebben wij nooit last van eigenlijk 🥲 wel verrot idd
Ik kan vroeger niet meer herinneren, ze gingen toen ik 3 was uit elkaar. Kan me geen enkel scenario bedenken hoe het positief zou zijn als die twee weer samenkomen. Maar situatie nu is ook niet geweldig oid.
Conclusie: was kut, is kut, blijft kut
Ik heb al eerder op dit forum een ode gebracht aan mijn stiefmoeder en ze is nog steeds het beste wat ons ooit is overkomen Voor geen goud dat ik mijn vader en moeder ooit nog bij elkaar zou willen haha
Same, ik was ook 3, maar ben blij dat ik er niks meer van weet want dat moet een vreselijke tijd zijn geweest.