Nee, de situatie is beter. Maar ik vind het soms maar lastig. Dingen 2 keer doen, dingen dubbel aangeven e.d.
Zelf vind ik het ook totaal niet relaxt als ze elkaar weer zien waar ik bij ben, dus dat probeer ik te voorkomen.
Ik heb wel een keer een meisje met krukken zien hinken in een mega volle trein zodat iemand een zitplek aan haar aanbood, om vervolgens een sprintje te trekken toen ze haar overstap bijna mistte.
Ik was 2 toen ze uit elkaar gingen, en voor zover ik me kan herinneren is de omgang tussen mijn ouders altijd prima geweest.
Het enige kutte is dat mijn moeder daarna nog getrouwd is geweest met een man die het nodig vond mij te mishandelen
Hoef ze niet meer bij elkaar, maar vind dat heen en weer reizen en spullen sjouwen en dan weer wat vergeten zijn en bleh echt vreselijk. Je wil gewoon 1 plekje.
Oh hier had mijn vader een hele goede oplossing voor! Die ging gewoon verhuizen naar een woning waar geen ruimte was voor ons, probleem van 2 huizen ook weer opgelost
Nouja, dit ja. Ik heb mijn ouders 19 jaar ruziënd meegemaakt. Hele heftige verwijtingen en verwensingen heb ik gehoord waardoor ik nu zelf moeite heb in relaties. Ik wil niet dat mijn ouders weer bij elkaar komen, toen ze uit elkaar gingen was het een opluchting. Maar ik had ook wel liever gehad dat ik ze ooit wel verliefd op elkaar heb gezien, of in ieder geval stabiel en dat ze van elkaar hielden etc.
och man ik kijk nu al op tegen ons kind dr eerste verjaardag
komen dan allebei mn ouders + nieuwe partners + m’n opa’s en oma’s en tantes en schoonfamilie allemaal bij elkaar?
lijkt me zo random, alsof je je snuiven in de clubvrienden samen zet met je nette basisschoolvriendin ofzo, echt niet te doen
Mijn ouders zijn nog bij elkaar, maar is is/was soms zoveel ruzie dat ik denk dat beter was als ze uit elkaar gingen, en ze voor mij en mijn zus bij elkaar bleven/blijven.
PS: ik en mijn zus zijn inmiddels uit huis, dus hebben er gelukkig niet zoveel last van.
Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 11 was en stond er verder nooit meer zo bij stil totdat ik een relatie met mijn vriend kreeg. Zijn ouders zijn nog wel bij elkaar en het is alsof ik nu pas zie wat ik ‘mis’ ofzo. Gewoon het gevoel dat je nog echt een gezin hebt waar je heen kan gaan, dat had ik ook wel graag gewild.
Mijn ouders zijn uit elkaar gegaan toen ik 2 was en heb altijd bij mijn moeder gewoond. Ondertussen zijn ze beide al overleden maar ik had die twee nooit bij elkaar meer zien komen. Sowieso vraag ik me af hoe die twee ooit samen zijn gekomen. Heb weleens foto’s gezien van toen ze een jaar of 19 waren en ze waren wel echt een knap stel samen, maar qua karakters echt totaal verschillend.
Mijn ouders zijn al 16 jaar uit elkaar en mijn vader heeft daarna nooit een eigen zelfstandige woning meer gehad, dus dat was voor ons allemaal wel makkelijk Had ook voor geen goud bij hem willen wonen als dat wel mogelijk was en de situatie zoals die nu is, is beter voor zowel mijn ouders als de kinderen. Vader is er wel altijd bij met verjaardagen, kerst, oud en nieuw. Dat gaat altijd prima!
Wie loopt in zijn natuurlijke looptempo sneller, jij of je partner?
- Ik
- Partner (man)
- Partner (vrouw)
- Even snel, partner is vrouw
- Even snel, partner is man
0 stemmers
Kijk jij altijd op imdb of vergelijkbare site voor de beoordeling voordat je een film kijkt?
- Ja vrijwel altijd, vind ik belangrijk
- Zo af en toe, bv als ik zin heb in een goede film/naar de bios ga
- Nee nooit, kom er vanzelf wel achter
0 stemmers
Stel je bent single en zit in het ov en er komt een vet knap iemand op je af, je bent instant verliefd, maar diegene heeft zijn mondkapje onder zijn neus hangen. Vind je dat een afknapper?
- Ja zware afknapper, zou een reden zijn om mijn nummer niet te geven
- Beetje maar zou nog wel mijn nr geven
- Nee boeit me nie echt
0 stemmers
Ik check altijd de parents guide, ben geen filmsnob ofzo ik wil alvast een beetje polsen welke thema’s besproken worden
Nee maar tijdens de film heb ik de app hele tijd open omdat ik dan een acteur herken en móet weten wie het is
Oohh begrijp ik! ja ik kijk echt voor het cijfer.
Film bekijken die uiteindelijk een 4.3 heeft vind ik toch zonde van mijn tijd ofzo
OMG WHYYYY
Hoezo doe je dit voor je de film gaat kijken? Dan kan je de feitjes niet lezen etc
Ik doe dit alleen als ik al twijfel over een film, als het een superlage score heeft dan skip ik hem. Tenzij het een vrouwenfilm is, want die scoren vaak laag door een te hoog percentage mannenratings.
Ik gebruik imdb wel om een watchlist bij te houden en bij te houden wat uit komt though.
letterboxd
Mijn vader is 3x getrouwd, waarvan 2x met mijn moeder (die toevallig dezelfde naam hadden ook nog ). En met z’n eerste vrouw heeft hij 1 kind. Zij hadden beide een nieuwe partner en komen dus met z’n alle op die verjaardagen van de kleinkinderen. En dat gaat altijd allemaal prima. Ze kletsen alsof ze gezellige buren zijn, en niemand heeft er last van. Vond dat altijd heel normaal als kind. Maar als je eenmaal weet hoe het ook kan (mijn eigen moeder en dezelfde vader zou dit onmogelijk mee zijn), ben ik toch echt zo blij voor m’n broer dat dit zo kan!
Maar goed; het kan dus. En ik hoop voor jou (& @grace !) ook