Stel je persoonlijke vraag #30

*Naast mn patat

39 likes

Dankzij jullie wil ik nu Maccie voor lunch.

5 likes

Maar dan is t patat met maynessss

10 likes

Wat houdt je tegen?

1 like

Ik ga een loempiedel eten voor lunch.
Niet mijn idee maar geen slecht idee tho

5 likes

Mijn oerhollandse bakje met gezonde lunch dat ik gisteravond al heb klaargemaakt

1 like

Voor degene zonder relatie:
Welke dating app vind jij het fijnst/leuk ;

• Bumble
  • Tinder
  • Happn
  • Feeld
  • Badoo
  • Anders;

0 stemmers

Ik gebruik alleen tinder en dat is natuurlijk eigenlijk vooral kut

1 like

ja ik denk dat juist de minimale eisen van de bechdeltest aantonen dat de wereld op mannen georiƫnteerd is.

3 likes

Toen ik nog geen relatie had gebruikte ik Hinge, dat vond ik een fijne app! Omdat je wat meer/specifiekere informatie krijgt dan op Tinder

Mensen die saus over hun friet doen in plaats van ernaast leiden in mijn ogen echt een roekeloos leven

4 likes

Tinder! Ik mis het nog steeds om met mn moeder samen op de bank jongens te kijken

9 likes

Ik vind t ook helemaal niet handig. Want die frietjes die onder die saus liggen zijn helemaal sompig en vol saus. En je blijft altijd met droge frietjes over.

3 likes

Kwestie van goed coƶrdineren

1 like

Moet wel zeggen als ik zo een dikke zak patatje oorlog haal (met uitjes en sambal of course) de zompige verdronken frietjes bovenop het lekkerste zijn.

14 likes

Zompige frietjes bedolven onder 5 liter saus kan ik alleen waarderen wanneer ik een puntzak bij Reitz haal

5 likes

Mayo ernaast maar speciaal er over

Ik vind Breeze leuk, als je dan een match hebt, krijg je een datumprikker en ga je gewoon afspreken op een locatie die de app je heeft. Je praat dus niet met elkaar. Ik kan zelf geen gesprekken aanhouden via andere apps, dus dit past beter bij me!

crying-tobey-maguire
Uncle Ben is niet doodgegaan om vergeten te worden!

2 likes

Hinge! Ik ken het zelf niet maar drie van mijn vrienden hebben daar afgelopen jaar de liefde gevonden :slight_smile:

1 like