*Naast mn patat
Dankzij jullie wil ik nu Maccie voor lunch.
Maar dan is t patat met maynessss
Wat houdt je tegen?
Ik ga een loempiedel eten voor lunch.
Niet mijn idee maar geen slecht idee tho
Mijn oerhollandse bakje met gezonde lunch dat ik gisteravond al heb klaargemaakt
Voor degene zonder relatie:
Welke dating app vind jij het fijnst/leuk ;
- Bumble
- Tinder
- Happn
- Feeld
- Badoo
- Anders;
0 stemmers
Ik gebruik alleen tinder en dat is natuurlijk eigenlijk vooral kut
ja ik denk dat juist de minimale eisen van de bechdeltest aantonen dat de wereld op mannen georiƫnteerd is.
Toen ik nog geen relatie had gebruikte ik Hinge, dat vond ik een fijne app! Omdat je wat meer/specifiekere informatie krijgt dan op Tinder
Mensen die saus over hun friet doen in plaats van ernaast leiden in mijn ogen echt een roekeloos leven
Tinder! Ik mis het nog steeds om met mn moeder samen op de bank jongens te kijken
Ik vind t ook helemaal niet handig. Want die frietjes die onder die saus liggen zijn helemaal sompig en vol saus. En je blijft altijd met droge frietjes over.
Kwestie van goed coƶrdineren
Moet wel zeggen als ik zo een dikke zak patatje oorlog haal (met uitjes en sambal of course) de zompige verdronken frietjes bovenop het lekkerste zijn.
Zompige frietjes bedolven onder 5 liter saus kan ik alleen waarderen wanneer ik een puntzak bij Reitz haal
Mayo ernaast maar speciaal er over
Ik vind Breeze leuk, als je dan een match hebt, krijg je een datumprikker en ga je gewoon afspreken op een locatie die de app je heeft. Je praat dus niet met elkaar. Ik kan zelf geen gesprekken aanhouden via andere apps, dus dit past beter bij me!
Uncle Ben is niet doodgegaan om vergeten te worden!
Hinge! Ik ken het zelf niet maar drie van mijn vrienden hebben daar afgelopen jaar de liefde gevonden