ja ik denk dat juist de minimale eisen van de bechdeltest aantonen dat de wereld op mannen georiënteerd is.
Toen ik nog geen relatie had gebruikte ik Hinge, dat vond ik een fijne app! Omdat je wat meer/specifiekere informatie krijgt dan op Tinder
Mensen die saus over hun friet doen in plaats van ernaast leiden in mijn ogen echt een roekeloos leven
Tinder! Ik mis het nog steeds om met mn moeder samen op de bank jongens te kijken
Ik vind t ook helemaal niet handig. Want die frietjes die onder die saus liggen zijn helemaal sompig en vol saus. En je blijft altijd met droge frietjes over.
Kwestie van goed coördineren
Moet wel zeggen als ik zo een dikke zak patatje oorlog haal (met uitjes en sambal of course) de zompige verdronken frietjes bovenop het lekkerste zijn.
Zompige frietjes bedolven onder 5 liter saus kan ik alleen waarderen wanneer ik een puntzak bij Reitz haal
Mayo ernaast maar speciaal er over
Ik vind Breeze leuk, als je dan een match hebt, krijg je een datumprikker en ga je gewoon afspreken op een locatie die de app je heeft. Je praat dus niet met elkaar. Ik kan zelf geen gesprekken aanhouden via andere apps, dus dit past beter bij me!
Uncle Ben is niet doodgegaan om vergeten te worden!
Hinge! Ik ken het zelf niet maar drie van mijn vrienden hebben daar afgelopen jaar de liefde gevonden
Ik vind het heel bijzonder dat ze jullie dat aanbieden, is daar een reden voor?
Waarom is de kat lastig?
Ik probeer me vanalles te bedenken, maar kan er niet echt opkomen wat er zou moeten gebeuren dat ze jullie geld bieden (ookal is t uit aardigheid)?
Jullie betalen voor het oppassen toch ook? Vind dat ook wel meespelen. Eigenlijk zou hij dat gewoon moeten stopzetten.
Hoe ken je deze mensen dan? Want als je via bv een website nou op hun kat past, dan is dit imo gewoon werk en werk hoef je niet altijd leuk te vinden. Niet iedereen heeft een super lieve insta waardige kat
Als je een overeenkomst bent aangegaan dan zou ik liever ook niet halverwege mijn vakantie horen dat mijn oppas er geen zin in heeft en halsoverkop iets nieuws moeten regelen. Dan hadden ze de kat beter naar een pension kunnen brengen
Ik begrijp dat dit niet leuk is en dat je er geen zin in hebt maar ik vind het afhangen van hoe je die mensen kent
Hoefde het antwoord niet, maar gewoon meer context wat er lastig was. Stelde me een extreme terrorkat voor en vroeg me af hoe en wat. Maar mi gewoon een kat met kattengedrag, aardige mensen.
Weet niet wanneer je m eten geeft. Kun je het s avonds z’n eten niet geven, dus pas als ie voor de avond binnen is? Waarom moet ie snachts binnen - want anders heeft ie de avond erna wel genoeg honger om dan wel terug te komen. (Mijn katten hebben inmiddels een Luik, maar als ik er buiten achter na ga dan duiken ze ook overal onder/in buiten)
Edit : Als jullie betalen voor het verblijf en oppassen, dan zou ik gewoon dat niet meer doen / weggaan. Want als het niet is wat je leuk vind en je betaald er voor, dan zeker niet doen.
Zij betalen om daar te mogen oppassen of worden ze betaald?
Als Luzarl ervoor betaalt, snap ik het beter!
Ja dagggg hij mag jou wel gaan betalen dan voor de verzorging van die helle beest
Dit maakt al iets meer duidelijk. Als jullie huur betalen en op de kat passen dan zou ik er asap mee ophouden. Vind het wel lief van hun om geld aan te bieden om ergens anders terecht te kunnen maar dan zou ik zelf liever een tijdje bij familie blijven. Dan zou ik iets minder het gevoel hebben dat ik ze nog iets schuldig zou zijn