Stel je persoonlijke vraag #30

Eens met de rest - geen huur meer betalen. En ik zou het geld aannemen ter compensatie van je eerder/reeds betaalde huur als dat het geval is.

Rare constructie ook btw : verzorging voor je kat en huis waar een ander voor betaalt (gratis in ruil voor woning had ik nog wel logisch gevonden).

4 likes

@Luzarl mijn vraag is : Que

14 likes

Oo maar nu ik weet dat je al huur hebt betaald verandert mijn antwoord op je poll sowieso! Ik dacht dat jullie gratis op hun huis en kat aan het passen waren
 in dat geval leek het me niet meer dan logisch dat zij jullie niks verschuldigd zouden zijn (hoewel menig kattenoppas om een compensatie vraagt en daar niks mis mee is!). Als jullie ze hebben betaald voor een slaapplek vind ik dat zij best een alternatief mogen vinden.

Vind het echt schaamteloos dat ze huur vragen, ik hoop dat het om een symbolisch bedrag gaat! :0

7 likes

In dat geval snap ik wel dat hij/zij geldt aanbiedt om ergens anders te slapen. Hoe lang zou je nog passen op de kat? Als dat nog 2 maanden oid is en je er mee wilt ophouden (heel begrijpelijk met de terrorkat) zou ik wel geld aannemen (want anders betaal je voor een huis waar je niet inzit), als het gaat om nog 2 weken oid dat je zou moeten oppassen zou ik mijn verlies nemen en zelf gewoon iets anders regelen.

1 like

Nou ja dan zou ik idd aangeven dat jullie graag willen dat hun vriendin de resterende tijd voor de kat zorgt (dan is dat ook iemand die zij vertrouwen lijkt me), en met hen willen overeenkomen dat jullie nu uit het huis gaan en de huur voor de resterende tijd die jullie er niet verblijven dus terug ontvangen.

En in t vervolg geen fortuinen meer betalen om voor iemand anders’ kat te zorgen :stuck_out_tongue:

5 likes

Oh sorry dan snap ik het niet meer haha

4 likes

Jaa ik denk dat je beter die kat gewoon met rust moet laten. En gewoon eten neer zetten. Af en toe een x je levens verhaal er tegen vertellen en een aai geven klaar.

5 likes

omdat ik dacht dat je vroeg of je bij je vader moest logeren of dat de huisbazen een ander onderkomen voor jullie moesten regelen.

1 like

Huh ik snap het ook niet meer. Je hebt het toch over bij vrienden of familie gaan logeren of dat zij je gaan betalen om ergens anders onderkomen te vinden? Daardoor lijkt het alsof je daar wel weg wil/moet. Als je daar blijft snap ik niet zo goed de vraag over financien

Okee sorry wist ik veel om hoeveel tijd alles nog ging. Maar klinkt als een prima oplossing al als jullie dit hebben afgesproken. Hopelijk valt het mee.

Iets anders: je zei dat je al vaker op hem hebt gepast, als hij zich nu zo anders gedraagt dan normaal, zou het kunnen dat hij pijn heeft?

2 likes

Oh ik was ook helemaal in de war omdat ik uit je poll had opgemaakt dat je er nog 1 week zou zitten, maar dat je nu dus een week eerder weggaat omdat het niet bevalt. Maar het is meer een week ter onderbreking van de terrorkat en dat je daarna gewoon weer teruggaat begrijp ik nu? Ik zou dan eerder geneigd zijn om idd gewoon bij vrienden/familie een week te slapen.

Ik snap er nog minder van haha maar maakt ook niet uit. Anywho vervelende situatie en ik hoop dat jullie eruit komen!

1 like

Oooooooh. Nu snap ik hem.

1 like

Ja! Dan zou ik het wel doen (had eerst gestemd van niet), als jij hen huur betaalt en de zorg voor die kat is ook nog zwaar vind ik het niet meer dan terecht dat zij dan iets van tegemoetkoming geven zodat jij een weekje ademruimte hebt.

2 likes

Ooooooh nu is het duidelijk

@Luzarl dit voelt als die x met dat verhaal van dat bad hahaha

14 likes

Sorry niet je vraag in je poll, maar als je de tijd (betalend en niet naar je zin) gaat uitzitten. Geef die kat gewoon 1x per dag eten, in de avond. Nadat hij binnen is. Maak je je leven echt beter op. Komt ie niet binnen, dan overleeft ie t ook wel. Hij heeft een gps tracker, dus als ie echt weg loopt (wat me een raar verband lijkt overdag niet, s avonds wel) kun je m ook localiseren.

En anders haal je t Luik van het slot (is het zo 1 met chip? Die kun je instellen, wel binnen niet buiten vaak). Lukt het niet, plak er ducttape op en die kat heeft alle vrijheid en blijheid en jij je rust.

5 likes

Ja ik had niet voorspeld dat hier zoveel vragen uit voor kwamen BEDANKT @vitaminwater !!!

2 likes

Gewoon iets duidelijker formuleren volgende keer :stuck_out_tongue:

Hoop dat het goedkomt!

1 like