Stel je persoonlijke vraag #30

Vooral die paprika en dan dat poeder eraf likken :drooling_face:

8 likes

Ik kreeg laatst de geniale tip om filodeeg in een vochtige theedoek te laten ontdooien. Toen kon ik er heel makkelijk mee werken!

1 like

Van tevoren niet. Ik koop het zelf nooit. Maar als er eenmaal ergens een bus geopend is, valt het me toch weer mee.

6 likes

Ik koop het alleen in het vliegtuig, dan vind ik dat oprecht lekker. Thuis eet ik het dus nooit.

2 likes

Ja kan goed kloppen, je proeft toch minder als je in de lucht bent? Dus dan heb je niet door dat je iets smerigs eet

3 likes

@Strawberry jaaa, in het vliegtuig vind ik het ook heerlijk!

@Xiomara ik ben geen fan. Ik vind het ook echt chips die je in één keer opeet, omdat je blijft eten (ondanks het niet eens lekker is). Het is wel ideale chips voor op reis, bijv. tijdens een autovakantie. Maar daar is alles mee gezegd

Bah pringles, zo stoffig.

4 likes

In het vliegtuig heb ik altijd trek en wat zout is dan altijd lekker :joy:

1 like

Pizza Hawaii…

• Lekker, team ananas!
  • Nee, ananas hoort niet op een pizza
  • Mwahhh

0 stemmers

Mijn telefoon of iPad. Ik heb nl ook een Scribd abonnement en die kan ik niet lezen op mijn Kobo.

Lekker, maar bestel 'm dan wel zonder ham. Bestel ook wel eens een quattro formaggi met ananas :yellow_heart:

5 likes

Vind ananas gewoon altijd goor, of het nou op een pizza zit of niet

5 likes

Team ananas ja, maar pizza hawaii… ham :nauseated_face:

5 likes

Ik vind kobo ook top! De mijne gaan al 5 jaar ofzo mee en still going strong. Dood aan Amazon dus hier komt geen kindle in huis. Er is ook net in t nieuws gekomen dat die dingen niet secure zijn en ze mee kunnen kijken met wat je leest enzo.

1 like

Bij hetzelfde bedrijf werken als je partner?

• Ja leuk, doe ik al.
  • Ja lijkt me leuk.
  • Nee lijkt me niet leuk
  • Anders… (Vertel!)

0 stemmers

Nou ja niet per se super leuk, maar geen reden om het niet te doen. Tenzij je bij elkaar op de afdeling werkt/het bedrijf niet groter is dan 500 mensen.

1 like

Heb met m’n vriend op dezelfde afdeling gewerkt. Ging echt heel goed, wij kunnen echt prima met elkaar samen werken en vullen elkaar met veel dingen goed aan :woman_shrugging:t2:

4 likes

Leuk omdat het bedrijf bijna 3000 man telt. Als m’n partner bij dezelfde afdeling zou werken (130) zou ik het al niet leuk meer vinden.

2 likes

Ik heb vroeger wel met mijn vriend gewerkt, zo kennen we elkaar ook. Zou het zo weer doen! Het liefste willen we samen een eigen bedrijf starten, maar dat is nu nog even geen optie.

2 likes

Voor de mensen met een functie waarbij je thuis kan werken: wat is jouw werksituatie nu?

• Ik werk volledig op locatie, dit wordt gevraagd vanuit werk
  • Ik werk volledig op locatie, vrijwillig
  • Eén dag of enkele dagen per week op locatie, gevraagd vanuit werk
  • Eén dag of enkele dagen per week op locatie, vrijwillig
  • Ik werk helemaal thuis, gevraagd vanuit werk
  • Ik werk helemaal thuis, vrijwillig
  • Sporadisch een dag op locatie maar meestal werk ik thuis
  • Sporadisch een dag thuis maar meestal werk ik op locatie
  • Anders

0 stemmers