Kun jij “stil” niezen? Je nies binnensmonds houden zegmaar?
- Ja
- Nee, explosies gegarandeerd
0 stemmers
Kun jij “stil” niezen? Je nies binnensmonds houden zegmaar?
0 stemmers
mijn vriend en ik hebben elkaar op het werk leren kennen! pas toen het seizoen voorbij was is het wat tussen ons geworden en nu werk ik op de andere locatie (300m verderop). is een familiebedrijf met twee locaties, dus ik ben vrijwilljg overgestapt! leek ons geen goed idee om allebei daar te blijven want we doen hetzelfde soort werk en dan zie je elkaar echt 24/7. maar dus nu nog wel heel dichtbij en ik ga altijd even bij hem buurten voor ik begin en na werk zien we elkaar ook op zijn locatie. en een plus is dat je elkaars collega’s ook kent en je irritaties en frustraties kan delen haha
Ik geniet er ook van, vind het vooral met corona een zegen
Mijn vriend en ik werken bij hetzelfde bedrijf, maar dat is wel erg groot. Werken beide bij verschillende afdelingen en beide voor een ander onderwerp. Maar als hij bijvoorbeeld even ergens niet uitkomt wat binnen mijn werkveld ligt of andersom dan helpen we elkaar wel.
Ik kan m ook onderdrukken, schijnen niet veel mensen te kunnen.
Kan jij je nies onderdrukken? Dus niet stil niesen of je neus dicht houden maar echt niet niezen.
0 stemmers
Oh dat is ook een handige tip!
Ik bedenk me nu dat ik ook m’n hikken kan laten stoppen zonder gekke trucjes zoals een glas water ondersteboven ofzo (ja Kauai’s trukendoos wordt opengetrokken hoor). Kan je je hikken laten stoppen?
0 stemmers
Ananas op een pizza vinden jullie niet kunnen, maar wel allemaal opgegroeid met macaroni met smac.
Ik kan m’n nies stoppen door m’n vinger tussen m’n neus en lippen te duwen (als een soort snor), dan stopt de prikkel. Doe ik weleens in een vergadering ofzo als ik niet wil niesen haha.
Ik zeg dat echt tegen iedereen, dat ze ondersteboven/omgekeerd een glas water moeten drinken bij de hik want dat helpt echt! Nou ja, bij mij toch meteen haha
Ik zeg nog ZONDER TRUCJES. Ga eens snel je stem aanpassen
‘Jullie’ kunnen prima afzonderlijke mensen zijn hé.
Er zit een grens aan de hoeveelheid tatta die ik in mijn leven aan kan.
Weer niet of het een trucje is maar ik houd 15 seconden mijn adem in en adem dan heel rustig uit en dan is mijn hik weg
Ugh dit wil ik zo vaak roepen hier op t forum
‘echt een dubbele standaard hier hoor, x mag je wel zeggen maar y niet’
Als ik de hik heb, ga ik excessief boeren en dan stopt het hahaha. Maar dan moet je wel kunnen boeren op commando.
Kan jij boeren op commando?
0 stemmers
Hahaha vet
Ja snap ik ook wel, het is niet zo serieus bedoelt
Bij mezelf kan ik de hik niet laten stoppen, maar wel bij anderen door mijn hand een paar seconden boven iemand’s hoofd te houden. Magie✨
Maar bij mezelf wil dat dus niet. Dan vraag ik mijn vriend om zijn (magische) hand boven mijn hoofd te houden. Of eigenlijk heeft iedereen een magische hand met datzelfde effect… Werkt bijna altijd!
Ik kon nooooit boeren op commando, toen heeft mijn vader mij dat geleerd toen ik 10 ofzo was, hele dagen mee bezig geweest. Nu kan ik het
Ja maar dan trek ik wel een hele rare kop en ik haat het. Als ik een nies voel opkomen wil ik hem er ook goed uit hebben.
En ik kan altijd boeren, niet grote ofzo maar inhalleer gewoon wat lucht en boer dat er dan uit (als we het over op commando hebben).
En tegen de hik helpt bij mij echt niks. Had het een keer tijdens biologieles en die leraar ging ineens KEIHARD tegen me schreeuwen, zodat ik schrok en het hikken misschien stopte. Maar ik dacht echt huhhh, en ik zei automatisch ‘wat heb jij dan’ lol.
Een rekensom heeft wel eens gewerkt. Bijvoorbeeld iemand vraagt wat is 342+493 en je ademhaling ofzo veranderd dan.