Ik heb vandaag weer eens 40 minuten geprobeerd slag in mijn haar te maken met een föhnborstel en geëindigd met steiler haar dan ervoor
Heb jij prikangst?
- Ja
- Nee, maar ik ga wel met tegenzin
- Nee
- Hangt er van af waar/waarmee geprikt wordt
- Anders
0 stemmers
Ik vind prikken leuk Of nja een IM injectie (zoals bij vaccinatie) vind ik niet zo boeiend maar infuus prikken of venapunctie vind ik leuk/fascinerend om te zien (en te doen ook wel, al ben ik het wel verleerd inmiddels denk ik)
Ik heb echt 5 minuten geleden een IM injectie in mijn bil gezet. Ik moet elke dag subcutaan prikken ook. Ik zit onder de tattoos en heb een aantal piercings. Ik vind prikken niet zo erg, haha. Maar een INFUUS?? Ik heb dit twee keer gehad, de eerste keer moest ik naar de anesthesist omdat de verpleegkundige hem er niet in kreeg en de tweede keer werd hij aan de binnenkant van mijn pols gezet en heb ik er een week last van gehad. Wat een hel was dat zeg
Bloedprikken vind ik wel irritant omdat het altijd misgaat. Kom daar altijd vandaan als een soort afgedankt speldenkussen vol bloeduitstortingen.
Het is geen kwestie van geld of principe, ik haal regelmatig eten/drinken voor collega’s wat ik zelf betaal, maar dan vraag ik aan hen of ze iets willen. Dat vind ik normaal. Maar stel dat een andere collega, waar ik dus niets aan vroeg, dan roept yoo doe mij ook maar een blikje cola, dan mag diegene dat idd zelf betalen, als ik al die moeite ga doen en een tikkie vind ik gezeur dus dan weiger ik waarschijnlijk. Vind dat niet meer dan normaal, zou een mooie boel worden als iedereen z’n bestellingen ongevraagd bij mij mag dumpen. En ja onderscheid maak ik dan zeker tussen collega’s die ik goed ken en minder goed, het zijn er gewoon teveel om dat niet te doen.
En daklozen, beetje besides the point, maar nee heb nooit cash, of hebben die tegenwoordig ook al een chip apparaatje op zak?
Ja dat is inderdaad een ander verhaal, als jij altijd eten en drinken voor anderen ‘moet’ kopen en nooit iets terugkrijgt. Maar dit gaat over eenmalig een blikje cola van 2 euro haha wie ben ik dan om te zeggen nee koop zelf maar
Ik stel het me meer voor als “hee ga je naar de supermarkt, wil je ook misschien een blikje voor mij meenemen?” Zou zelf wel aanbieden om te betalen. Andersom zou ik het geld niet aannemen ofzo of zelfs vragen. Zo armoedig.
Verwacht ook niet dat 10 collega’s dan roepen “Ja voor mij ook graag!”.
Zou wel denken van als diegene volgende keer naar de winkel gaat, mag hij ook wel wat meenemen voor mij
Ik vind het echt niet fijn, kijk ook altijd de andere kant op het gebeurt. Als ik zelf iemand anders moet prikken/injecteren heb ik er totaal geen moeite mee.
Dit doet me denken aan twee kakkermeisjes van een jaar of 7 in het park in de duurste wijk van de stad die zelfgemaakte armbandjes verkochten ‘maar we hebben een qr-code hoor’. Haha oké wauw.
Bij een dakloze zou ik het dan nog wel overmaken want ik voel me altijd schuldig maar niet bij prul van kindjes die waarschijnlijk toch al genoeg zakgeld krijgen.
Haha ja zo wimpel ik altijd straatcollectanten af (deels omdat ik er geen zin in heb en deels omdat ik echt nooit cash heb), maar toen kreeg ik laatst een “maar je kan gewoon pinnen hoor!” terug, oeps.
Als een dakloos persoon om geld vraagt en ik heb geen cash dan bied ik aan om iets voor ze te kopen in de supermarkt, vind dat een goede tussenoplossing als geld overmaken o.i.d. niet gaat.
Mijn ervaring:
Ben nu aan daten met een jongen die ik heb leren kennen via bumble. En het gaat de goeie kant op waarschijnlijk binnenkort dat het een relatie wordt.
Na eerder op Tinder te hebben gezeten heb ik het idee dat de mensen van Bumble wat serieuzer op zoek zijn.
Het enige nadeel vindt ik wel dat je binnen 24 uur moet reageren anders verdwijnt je match.
Naar aanleiding van B en B vol liefde, waar de vrouwen dit vaak zeggen:
Vind jij dat je als vrouw ‘veroverd’ moet worden door een man?
- Ja, hij moet flink zijn best doen
- Mwah, het moet van twee kanten komen
- Nee, ik verover iemand zelf wel
0 stemmers
Bloedprikken vind ik wel naar sinds het eens mis is gegaan en ik bijna flauwviel, maar vaccinaties en naalden in het algemeen heb ik geen moeite mee
Uiteindelijk moet het toch natuurlijk gaan. Ik denk niet als die mannen (of mannen in het algemeen) echt hun best hadden gedaan om te veroveren dat er een andere uitkomst was geweest.
Dat is toch alleen in het begin? Als het gesprek eenmaal loopt niet meer dacht ik?
Nee klopt, maar stel je bent druk ofzo en je hebt geen tijd om te reageren binnen 24 uur verdwijnt die en krijg je hem alleen terug als match als je er voor betaald.
Edit:om gesprek te starten bedoel ik.
O wauw, dat wist ik niet
Ooh ik dacht aardbeien drop