Stel je persoonlijke vraag #30

Hoezo is dit liegen?
Het is toch gewoon een plan?

1 like

Als iemand tegen me zou zeggen dat diegene plannen heeft maar ik erachter kom dat diegene alleen thuis zou chillen zou me dat niks doen
Ik zou hooguit aangeven dat diegene dat eerlijk tegen me mag zeggen.

Als iemand zou zeggen oeh nee ik kan niet ik modt nog zoveel doen. En dan wel met andere wat doen. Ja dan zou ik wel geirriteerd zijn.

5 likes

Als ik sochtend’s bedenk dat ik savonds alleen thuis op de bank wil zitten om een boek te lezen, dan is dat toch gewoon een plan?
Ik snap dit echt niet hoor😅

33 likes

STEL je gaat op vakantie (volledig gevaccineerd) en bij aankomst worden jij en je partner random uitgekozen voor een Corona test en je partner test positief en moet 10 dagen (jullie hele vakantie) in een quarantaine hotel doorbrengen. Jij test echter negatief. Wat doe je?

• Ik ben solidair en blijf bij hem in het quarantaine hotel
  • Ik zou even bij hem blijven maar erna erop uit gaan (uiteraard alleen als het mag binnen de regels etc)
  • Ik zou niet bij hem blijven, wel erop uit gaan maar wel relatief dichtbij blijven
  • Ik zou niet bij hem blijven en gewoon mijn vakantie vieren zoals gepland dichtbij of niet yolo

0 stemmers

Je weet van te voren dat dit een risico is, super vervelend natuurlijk maar ik zou wel bij mijn partner blijven. Het lijkt me echt zooo vervelend en saai als je 10 dagen alleen in een hotel zou moeten zitten. Ik zou ook niet vrolijk vakantie kunnen vieren wetende dat mijn partner ergens ziek in zijn eentje zit.

Ideaal zou zijn als je bij je partner kunt zijn en tussendoor even 2 uurtjes wat kan doen of gaan lunchen maar ik denk dat dat niet mag.

6 likes

Ik zou echt zo pissig zijn als mijn partner (of vriendin, familielid, gewoon diegene waar ik mee op vakantie ben) zou zeggen “joeeeee ik ga lekker vakantie vieren, rot jij maar weg in je eentje.” Samen uit, samen thuis en dat geldt voor mij nu ook met Corona want je weet nou eenmaal dat er een risico is dat je positief kunt zijn ondanks je vaccinatie. :woman_shrugging:t4:

4 likes

Het mag ook niet altijd, met een negatieve test in een coronahotel verblijven. Althans, mijn collega had deze situatie en zij mocht niet bij haar vriend blijven.

Ik moest pas 10 dagen in isolatie na positieve test, wel gewoon thuis. Maar ik werd echt helemaal gek van 10 dagen binnen zitten. Ik vond het heel fijn dat mijn man toen 10 dagen thuis heeft gewerkt. 10 dagen geen frisse lucht én 10 dagen met niemand kunnen praten zou ik echt niet trekken. Ik was ook wel ziek (met vaccinatie) dan is het ook wel fijn als iemand voor je zorgt.

Dan kunnen we gewoon samen Netflixen en spelletjes doen.

1 like

Gelukkig
:rofl:

Nee man wat lijkt me dat kut, ik zou het m’n partner ook niet aan willen doen om dan bij me te moeten blijven. Bellen wel wel elke dag ofzo :+1:

1 like

Heb jij dit wel eens gedaan?
image

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Dit vind ik nou echt een leuke vraag

9 likes

Ik was juist verbaasd over hoeveel mensen dit gedaan hebben😂

6 likes

Deze combinatie (mag ook in vegan variant):

• Lekker
  • Mwah
  • Bah

0 stemmers

Geen idee hoe andijvie los smaakt maar ik verwacht er niet veel van

1 like

Oh ik was zo blij dat we beiden corona hadden. Was echt heel fijn om bij elkaar te zijn, ook al Was ik echt heel ziek. Gewoon dat voor elkaar zijn en voor elkaar (proberen) te zorgen. Was echt ongelukkig geweest als ik helemaal alleen was geweest

1 like

Afgrijselijk, mn kaken krijgen dan ook helemaal zo’n zenuwinzinking ofzoiets. Het plakt aan je tanden en wie heeft dit ooit uitgevonden. :face_vomiting:
Er zijn ook aaaltijd weer mensen die zeggen, nee deeeeze drop is echt heel lekker die lust jij ook!

Softijs:

• Hmm lekker!
  • GATVERDAMME
  • Wel prima

0 stemmers

1 like

Mijn oom heeft ooit een kers in zn neus gepropt als kind en dat ding ging er niet uit en toen moest ie naar de dokter. Of het was een kersenpit. :thinking:

Klein verschil.

13 likes

Haha ja ik zat net te denken een kers past niet eens in een neusgat van een volwassene laatstaan die van een kind.

1 like

Hahaha huh in welke context?

1 like