En heb je wel eens een bloemetje achter je oor gestopt?
- Ja natuurlijk
- Nee nog nooit
0 stemmers
Al zif er ook wel echt verschil in softijs. De ene is echt heel lekker en rijd ik speciaal voor naar toe en een ander is wel prima
Ik associeer nu een bloemetje achter je oor met een afgezaagde romantische drama film.
Haha gewoon zomaar, als je kersen aan het plukken was of aan het spelen in de buurt van een kersenboom, of kersen aan het eten was.
Ik dacht dat echt bijna 100% dit wel eens gedaan zou hebben!
Ik ben echt verbaasd door de antwoorden, helemaal omdat bloemetje achter oor wel bijna 100% heeft
Ik denk dat dit voor veel mensen niet herkenbaar is, maar ergens spelen waar bloemetjes in het gras groeien daarentegen wel.
Ja blijkbaar. Bij ons in de buurt stond een boom met (niet eetbare) kersen en iedereen liep dan zo als daar kersen aan hingen.
Wij hebben trouwens letterlijk nooit kersen in huis gehad om te eten, maar ik dacht dat veel mensen dat wel eens gehad zouden hebben en ze dan minstens 1x op hun oor hadden gedaan
En een potlood achter je oor? Ik werd altijd chagrijnig dat die niet bleef zitten.
0 stemmers
Mn oor zit heel dicht aan mn hoofd dus je zou denken dat het goed blijft zitten.
Wie heeft er grotere oren? Je partner/date/scharrel of jij?
0 stemmers
Ik heb dus grotere oren. We hebben beide kleine oren maar hij blijft zeggen dat hij grotere oren heeft.
Sloopte jij weleens pennen om vervolgens die ringetjes ertussenuit te halen, door te knippen en als neus/oorpiercing te gebruiken?
0 stemmers
En heb je wel eens van een paperclip een wannabe beugel gemaakt en die ook daadwerkelijk over je tanden gebogen?
0 stemmers
Ik ging er ook bij slurpen want dat hoorde als je een beugel had.
Wel sleutelhangers!
Aluminiumfolie
Ik vind het echt hilarisch dat vriendinnetjes en ik het helemaal cool vonden om een beugel te hebben. Totdat we een aantal jaren later allemaal echt een beugel kregen.
Inclusief een flippo als ‘plaatje’ tussen m’n tanden
Heb jij weleens een beugel gehad/op dit moment een beugel?
0 stemmers
Ik zie echt nooit meer een buitenboordbeugel!
Haha ja!! Ik wilde zo graag slotjes. Maar moest beginnen met buitenboord, wat een tegenvaller. En toen nog een soort blok waardoor ik gigantisch sliste. Maar toen uiteindelijk toch de slotjes
Edit dingen als een mitella wilde ik ook graag
Ja ik wilde ook super graag een gipsen arm, vond dat zo cool.
Whaha ik kreeg wel direct een slotjesbeugel, ik was super exited. En ik moest het van de leraar showen aan de klas en iedereen oh wow mooi! Wtf haha. En had je een buitenboordbeugel echt zo over je hoofd? Een vriendin van mij had ff zo’n ding wat in je nek ging? En een andere had er 1 waarmee haar gehemelte uit elkaar werd getrokken. en mitella was ook heel cool ja. Haha