Stel je persoonlijke vraag #30

Gelukkig
:rofl:

Nee man wat lijkt me dat kut, ik zou het m’n partner ook niet aan willen doen om dan bij me te moeten blijven. Bellen wel wel elke dag ofzo :+1:

1 like

Heb jij dit wel eens gedaan?
image

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Dit vind ik nou echt een leuke vraag

9 likes

Ik was juist verbaasd over hoeveel mensen dit gedaan hebben😂

6 likes

Deze combinatie (mag ook in vegan variant):

• Lekker
  • Mwah
  • Bah

0 stemmers

Geen idee hoe andijvie los smaakt maar ik verwacht er niet veel van

1 like

Oh ik was zo blij dat we beiden corona hadden. Was echt heel fijn om bij elkaar te zijn, ook al Was ik echt heel ziek. Gewoon dat voor elkaar zijn en voor elkaar (proberen) te zorgen. Was echt ongelukkig geweest als ik helemaal alleen was geweest

1 like

Afgrijselijk, mn kaken krijgen dan ook helemaal zo’n zenuwinzinking ofzoiets. Het plakt aan je tanden en wie heeft dit ooit uitgevonden. :face_vomiting:
Er zijn ook aaaltijd weer mensen die zeggen, nee deeeeze drop is echt heel lekker die lust jij ook!

Softijs:

• Hmm lekker!
  • GATVERDAMME
  • Wel prima

0 stemmers

1 like

Mijn oom heeft ooit een kers in zn neus gepropt als kind en dat ding ging er niet uit en toen moest ie naar de dokter. Of het was een kersenpit. :thinking:

Klein verschil.

13 likes

Haha ja ik zat net te denken een kers past niet eens in een neusgat van een volwassene laatstaan die van een kind.

1 like

Hahaha huh in welke context?

1 like

En heb je wel eens een bloemetje achter je oor gestopt?

• Ja natuurlijk
  • Nee nog nooit

0 stemmers

Al zif er ook wel echt verschil in softijs. De ene is echt heel lekker en rijd ik speciaal voor naar toe en een ander is wel prima

1 like

Ik associeer nu een bloemetje achter je oor met een afgezaagde romantische drama film.

1 like

Haha gewoon zomaar, als je kersen aan het plukken was of aan het spelen in de buurt van een kersenboom, of kersen aan het eten was.
Ik dacht dat echt bijna 100% dit wel eens gedaan zou hebben!
Ik ben echt verbaasd door de antwoorden, helemaal omdat bloemetje achter oor wel bijna 100% heeft

5 likes

Ik denk dat dit voor veel mensen niet herkenbaar is, maar ergens spelen waar bloemetjes in het gras groeien daarentegen wel.

2 likes

Ja blijkbaar. Bij ons in de buurt stond een boom met (niet eetbare) kersen en iedereen liep dan zo als daar kersen aan hingen.
Wij hebben trouwens letterlijk nooit kersen in huis gehad om te eten, maar ik dacht dat veel mensen dat wel eens gehad zouden hebben en ze dan minstens 1x op hun oor hadden gedaan :upside_down_face:

1 like

Heb ook wel eens geprobeerd om met mijn tong een knoopje erin te leggen. Niet succesvol.

11 likes

En een potlood achter je oor? Ik werd altijd chagrijnig dat die niet bleef zitten.

• Ja heb ik gedaan
  • Nee nooit gedaan

0 stemmers

Mn oor zit heel dicht aan mn hoofd dus je zou denken dat het goed blijft zitten.

1 like