Wie heeft er grotere oren? Je partner/date/scharrel of jij?
- Ik
- Mn partner/date/scharrel
0 stemmers
Ik heb dus grotere oren. We hebben beide kleine oren maar hij blijft zeggen dat hij grotere oren heeft.
Wie heeft er grotere oren? Je partner/date/scharrel of jij?
0 stemmers
Ik heb dus grotere oren. We hebben beide kleine oren maar hij blijft zeggen dat hij grotere oren heeft.
Sloopte jij weleens pennen om vervolgens die ringetjes ertussenuit te halen, door te knippen en als neus/oorpiercing te gebruiken?
0 stemmers
En heb je wel eens van een paperclip een wannabe beugel gemaakt en die ook daadwerkelijk over je tanden gebogen?
0 stemmers
Ik ging er ook bij slurpen want dat hoorde als je een beugel had.
Wel sleutelhangers!
Aluminiumfolie
Ik vind het echt hilarisch dat vriendinnetjes en ik het helemaal cool vonden om een beugel te hebben. Totdat we een aantal jaren later allemaal echt een beugel kregen.
Inclusief een flippo als ‘plaatje’ tussen m’n tanden
Heb jij weleens een beugel gehad/op dit moment een beugel?
0 stemmers
Ik zie echt nooit meer een buitenboordbeugel!
Haha ja!! Ik wilde zo graag slotjes. Maar moest beginnen met buitenboord, wat een tegenvaller. En toen nog een soort blok waardoor ik gigantisch sliste. Maar toen uiteindelijk toch de slotjes
Edit dingen als een mitella wilde ik ook graag
Ja ik wilde ook super graag een gipsen arm, vond dat zo cool.
Whaha ik kreeg wel direct een slotjesbeugel, ik was super exited. En ik moest het van de leraar showen aan de klas en iedereen oh wow mooi! Wtf haha. En had je een buitenboordbeugel echt zo over je hoofd? Een vriendin van mij had ff zo’n ding wat in je nek ging? En een andere had er 1 waarmee haar gehemelte uit elkaar werd getrokken. en mitella was ook heel cool ja. Haha
Als kind was ik een van de weinigen zonder slotjesbeugel, nu heb ik Invisalign!
Ja meer dan 1 soort
Hahahha moest je het showen Grappig!
Ja volgens mij zat er zo’n band in m’n nek. Niet bovenop m’n hoofd gelukkig! Maar er waren meer klasgenootjes die er eentje hadden. Dus niemand keek er echt van op ofzo
Edit @Jumpsuit had je ook kleurtjes om je slotjes? Die elastiekjes zeg maar. Volgens mij wilde ik dat dan weer niet, maar vriendinnetjes hadden echt een regenboog in hun mond
Ja ik was naar de orthodontist geweest en kwam middenin de biologieles terug. Toen ik de deur opendeed zei de leraar, nou laat zien! Dus toen ging ik heel breeduit lachen. En toen hoorde ik ook bij de slotjesclub. De klassenfoto van dat jaar is ook 1 en al beugels.
Oh gelukkig had je hem in je nek ja! Hele dag zo’n band over je hoofd lijkt me vreselijk.
En hoelang heb je in totaal een beugel gedragen?
0 stemmers
Wat ik nog wel irritant vind, zijn die spalkjes in m’n mond nu. Er zit ieder jaar wel eentje los die dan weer vast gezet moet worden
Ik heb ze nog sinds dat ze gezet zijn! Dat is sinds mn 14e. Veel tandartsen en orthodontisten schijnen verkeerde te gebruiken las ik ooit hier? Ik heb van die keiharde. En ik heb ook van die dikke bollen lijm maar ben er allang aan gewend.
Ja ik vind dat ook zo stom! Eentje is er bij mij uit omdat ie volgens mij 8 keer in 1,5 jaar los ging en toen had ik het echt wel gehad. En ik moest nog zo’n nachtbeugel toen, dacht ik van de ellende af te zijn, was dat helemaal niet zo