@Negativ toch of heb jij cookie
Gebruiken alle mensen die kapot zeggen het echt nooit door elkaar? ik dacht dat die twee algemeen inwisselbaar waren
Ja kan natuurlijk allebei maar ken bijna niemand die stuk zegt. Ik vind het ook kinderlijk klinken haha
Oh hahaha ik vind ze echt hetzelfde en gebruik stuk ook heeel vaak. Grappig
Ik gebruik ze allebei, iets is kapot en ik heb iets stuk gemaakt. Andersom gebruik ik het niet haha.
Herkenbaar!
Mee eens, maar dan niet op de manier waarop jij het hebt bedoeld. Mijn ouders lieten me na het dragen van een buitenboordbeugel met petje kiezen of ik daarna nog door wilde voor een slotjesbeugel. Na de verschrikking van die petjesbeugel heb ik ervoor gekozen om te stoppen. Ik heb toen op latere leeftijd nog een beugel genomen omdat ik mij schaamde om te lachen. Ik had liever de hele behandeling afgemaakt op jonge leeftijd. Al heb ik er uiteindelijk denk ik nu meer profijt van omdat mijn verstandskiezen niet hebben zitten duwen en er dus niets echt scheef is gaan staan. Al staat het nu ook niet meer zoals het stond toen de beugel eruit ging.
Ik had echt jaren cookie inderdaad! Inmiddels heb ik een nieuwe telefoon en dus ook het standaard lettertype, haha.
Nee ik zeg echt nooit stuk, vind dat zo bekakt klinken uit mijn lompe boerenbek.
(Vega) kipnuggets met
- Geen saus
- Mayo
- Ketchup
- BBQ
- Kerrie/curry
- Mosterd
- Chilisaus
- Andalouse
- SamouraĂŻ
- Knoflooksaus
- Geen van dit, je bent ____ vergeten
0 stemmers
Zoetzure saus van de Mac!
Chili mayo
Oh shiii mn poll ging mis de eerste x, toen ben ik zoetzuur vergeten! Die is dcht top Indd en hun kerriesAus ook
(Vegan) Amerikaanse frietsaus
Remoulade
Ik ging net wat eten met mensen van vroeger en men ging allemaal 1 voor 1 afrekenen, en ik schaam me daar altijd voor
- Ja ik vind apart afrekenen ook kut
- Nee ik vind dat niet kut
0 stemmers
Oh ga ik ook eens proberen lijkt me lekker
Als je met zân 2 bent okĂ©, maar bij een grotere groep vind ik het ook onnodig werk voor het restaurant. Waarom ook, doe gewoon tikkie aan de tafel als je echt apart wil afrekenen.
Extra kosten ook per gebruik die vermeden kunnen worden
Dat vind ik echt zo gĂȘnant, alsof je weer 16 bent ofzo