Nee ik zeg echt nooit stuk, vind dat zo bekakt klinken uit mijn lompe boerenbek.
(Vega) kipnuggets met
- Geen saus
- Mayo
- Ketchup
- BBQ
- Kerrie/curry
- Mosterd
- Chilisaus
- Andalouse
- Samouraï
- Knoflooksaus
- Geen van dit, je bent ____ vergeten
0 stemmers
Zoetzure saus van de Mac!
Chili mayo
Oh shiii mn poll ging mis de eerste x, toen ben ik zoetzuur vergeten! Die is dcht top Indd en hun kerriesAus ook
(Vegan) Amerikaanse frietsaus
Remoulade
Ik ging net wat eten met mensen van vroeger en men ging allemaal 1 voor 1 afrekenen, en ik schaam me daar altijd voor
- Ja ik vind apart afrekenen ook kut
- Nee ik vind dat niet kut
0 stemmers
Oh ga ik ook eens proberen lijkt me lekker
Als je met z’n 2 bent oké, maar bij een grotere groep vind ik het ook onnodig werk voor het restaurant. Waarom ook, doe gewoon tikkie aan de tafel als je echt apart wil afrekenen.
Extra kosten ook per gebruik die vermeden kunnen worden
Dat vind ik echt zo gênant, alsof je weer 16 bent ofzo
Jaaa pff we hebben toch tikkie en dan vraag je de bon
Ligt er overigens wel aan hoeveel mensen t zijn en hoe goed ik ze ken want schiet niet altijd even graag voor
Je bedoelt pintransacties? Dat is niet in NL volgens mij?
Krijg je je geld niet direct bij een tikkie?
Ja de zaak betaalt per transactie een fee, zijn wel lager dan vroeger maar toch.
Ja echt genant ugh we zijn allemaal rond de 30 come on
Wel als iemand de tikkie meteen betaald
Vroeger geregeld mensen waar je dan maanden achteraan moet voor ze die tikkie eindelijk betalen pfff 🥲
Maar ik wist niet dat dat in NL zo was, dat van die fee!
Voor creditcards is het zelfs nog hoger, met amex als duurste. Daarom wordt amex nog wel eens niet geaccepteerd.
Ah oké want wij hebben Payconiq en daar kan je dan op afstand geld overmaken naar je contactpersonen.
Ik kan ook instant geld overmaken met je bankgegevens en dan staat het er ook direct op en voor andere mensen maken we qr-codes aan, die dan direct aan tafel worden gescand. Zo krijg je je geld direct of de volgende bankwerkdag.
Ja van creditcard wist ik t wel ja! Maar heb zelden gezien dat iemand daar een etentje mee afrekent (naja misschien daarom dus haha)
En amex weet ik niet wat dat is