Heb je antigeentesten bewust niet in de poll gezet?
Ik bedoel met sneltest een antigeen test
Ah oke! Was in de war omdat er zelftest staat volgens mij haha
Oh haha. Lekker duidelijk weer
Ook nooit een droge keel, een keer een hoest, koppijn of moeheid?
Blijf het bijzonder vinden Ben zelf ook niet ziek geweest, maar heb toch wel eens getest voor de zekerheid.
Nou ik vind het maar overdreven als je het vreemd vindt dat niemand nog nooit een test heeft gedaan. Eerder andersom, je kent toch heus wel mensen die niet zo’n test hebben hoeven doen/hebben gedaan. Vooral omdat hier(nederland) in het begin niet volop getest werd. Ik was toen al een paar keer getest maar ik was niet in Nederland toen. Het ligt maar net aan je situatie maar als zoiets al bijzonder is.
Wij hebben hier op t werk echt last van. Iedereen zn naam wordt afgekort.
Ik denk ook dat er nog best wat forummers zijn die geen covid test hebben gehad, of hebben moeten doen.
Heb jij een covid test gehad?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dat wordt letterlijk in een poll hierboven gevraagd?
Oja hahaha, ik tune blijkbaar maar ff in. EERST ALLES BIJLEZEN JUMPSUIT.
- Ja, lees boeken/doe oefeningen ect
- Een beetje, als ik eraan denk
- Nee bah
0 stemmers
Voor de mensen die nee stemmen: waarom niet?
Ook als het goed gaat help ik met aanleggen, uitleggen hoe de moeder en partner zelf kunnen aanleggen, verschillende houdingen uitleggen en proberen. Soms helpen/uitleggen met kolven als er bv bijgevoed moet worden. Ik bedoel niet dat ik er standaard uren mee bezig ben maar gaat zeker wel wat tijd in zitten! Als je borstvoeding geeft heb je ook recht op meer uur dan met flesvoeding (49 tegenover 45).
Gewoon nee, niet bah. Ik probeer bewust te leven, bewuste keuzes te maken en daarmee mijn leven in te richten op een positieve manier, maar ik werk niet naar bepaalde doelen toe en heb ook geen beeld van wat “beter” zou zijn.
Voor mij hetzelfde behalve dat ik ook nooit hoofdpijn heb. Ik ben alleen 1x getest voor testen voor toegang. Verder is t gewoon niet nodig geweest. Ik was altijd 1x per jaar verkouden, alleen na carnaval. Maar dat is nu dus ook niet meer
Anoniem
Kijk jij neer op mensen die vlees en vis eten?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Wat zou je kiezen als je bij een healthy tentje bent?
Drankje:
- Sapje
- Smoothie
- Koffie
- Thee
0 stemmers
Eten:
- Smoothiebowl
- Bananenbrood
- Carrot cake
- Healthy wafels
- Yoghurt met fruit en huisgemaakte granola
0 stemmers
Ik kreeg laatst te horen als wij allamaal vegenisten waren dat juist ons hele whatever ecosysteem al helemaal direct niks meer kon. Nou eh, ik hou me maar liever er verder buiten en op dit forum heb ik soms het gevoel dat je je moet SCHAMEN dat je nog eens vlees eet. Ik doe dat niet. Maar ik wil wel uiteindelijk van zon 2 keer per per week naar nul gaan.
Ohhhh wat lief zeg Beste cadeau ooit
En ik snap wat je bedoeld en dat komt door hun voorhoofd
Vind echt heel stom dat je in limburg dus nergens raspatat krijgt