Dit draagt niet bij aan het gesprek, maar mijn moeder had letterlijk de (vervelende) buurvrouw als kraamverzorgster. Ze had expliciet gevraagd aan het kraamcentrum dat ze haar níet wilde, maar dat was kennelijk misgegaan. Mens was ook nog bij de bevalling. Ik kan niet meepraten over bevallen, kan me voorstellen dat je dan de tegenwoordigheid van geest niet hebt, maar ik snap niet dat ze haar niet heeft weggestuurd.
Mocht bij mijn eerste gezin meteen borstmassage geven bij beginnende mastitis. 
Ik heb dus nog nooit raspatat op….
Heb jij weleens raspatat op?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Wat is je favo augurkvorm (let niet op de smaak vd pot)

Oeh uitgelezen kans voor dit lame gifje

Heb jij al kruidnoten gekocht dit jaar? (januari/februari telt niet)
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zag net dat er al een pepernoten winkel open is op Hoog Catharijne in Utrecht. 
die pepernotenwinkels zijn toch het hele jaar open inmiddels?
Wel tien minuten naar het display bij de AH staan staren en vervolgens besloten dat ik uit principe nog twee dagen tot september wacht met kopen.
Op deze locatie is ie iig nieuw.
Ik fuck met ze allemaal
Nog nooit een augurk ontmoet die ik niet lekker vond kan daar echt 100en van eten.
Het hoogtepunt van sommige kerstpakketten zijn niet de prullaria maar de augurken in potten met fancy etiket. Die je een tijd vergeet en dan de redding zijn als je geen chips in huis hebt.
Nou een augurk is echt nog nooit een redding voor me geweest als ik zin had in chips 

Zo’n pot party sticks gaat bij mij echt in 0.3 seconden de slokdarm door. Echt heerlijk smerig.
- Ja, had me heel tof geleken!
- Mwoah, was misschien wel gegaan maar niet heel erg van harte
- No way
- Anders
0 stemmers
Ik wilde vroeger altijd naar een kostschool
dus ben best jaloers haha
Zeker wel.
Blame Enid Blyton en consorten

Size matters bij augurken. Niet in pot te krijgen natuurlijk, maar liefst nog gewoon een flinke zure bom van de viswinkel.