Stel je persoonlijke vraag #30

Zoete aardappel friet (wel echt goed gemaakt in een restaurant en niet zelf gemaakt) vind ik wel echt het allerlekkerste!

4 likes

Oh bij mijn snackbar zijn de frietjes juist lekker knapperig! Ondergefrituurde patat kan ik ook verdrietig van worden maar dan ga ik gewoon nooit meer naar die snackbar haha

1 like

Oh heerlijk juist

Wat ik haat zijn die dikke frieten, maar dat noemen we dan Vlaams maar Vlamingen scheppen altijd op over hun friet dus hoop niet dat ze dan dit bedoelen

Dit zijn gewoon stukken aardappel, een frietje moet slank zijn met een knapperige buitenkant en een iets zachtere binnenkant maar niks van deze ongebakken laffe aardappelsmaak in zo’n brede friet. En laat me niet beginnen over Artisinal waar ze te lui zijn om de schil eraf te halen, ga toch niet betalen voor half werk zeg.

Raspatat >>>>>>>>>>>> Bram> Snackbar> andere knapperige patat >>>>>>> kreukel>>>>>>>>>>>>>>>> alle andere dingen

17 likes

Ik vind raspatat heel lekker en als dat er is bestel ik het altijd, helaas hebben de snackbars het hier niet :unamused:

OH TROUWENS dit is de meest superieure patat, van die dunne beetje slappe zelfgemaakte frietjes die je in Portugal vaak krijgt
image

8 likes

:nauseated_face: echt niet echt vies

10 likes

Nee dit is echt om te janken.

Zoals @Zemraluani omschrijft is ideaal. Een slank patatje niet te verwarren met die te dunne franse/mac troep

2 likes

Dit draagt niet bij aan het gesprek, maar mijn moeder had letterlijk de (vervelende) buurvrouw als kraamverzorgster. Ze had expliciet gevraagd aan het kraamcentrum dat ze haar níet wilde, maar dat was kennelijk misgegaan. Mens was ook nog bij de bevalling. Ik kan niet meepraten over bevallen, kan me voorstellen dat je dan de tegenwoordigheid van geest niet hebt, maar ik snap niet dat ze haar niet heeft weggestuurd.

1 like

Mocht bij mijn eerste gezin meteen borstmassage geven bij beginnende mastitis. :grimacing:

5 likes

Ik heb dus nog nooit raspatat op….

Heb jij weleens raspatat op?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat is je favo augurkvorm (let niet op de smaak vd pot)

image

24 likes

afbeelding

26 likes

Oeh uitgelezen kans voor dit lame gifje

20 likes

Heb jij al kruidnoten gekocht dit jaar? (januari/februari telt niet)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zag net dat er al een pepernoten winkel open is op Hoog Catharijne in Utrecht. :upside_down_face:

die pepernotenwinkels zijn toch het hele jaar open inmiddels?

Wel tien minuten naar het display bij de AH staan staren en vervolgens besloten dat ik uit principe nog twee dagen tot september wacht met kopen.

6 likes

Op deze locatie is ie iig nieuw.

Ik fuck met ze allemaal

Nog nooit een augurk ontmoet die ik niet lekker vond kan daar echt 100en van eten.

10 likes