Stel je persoonlijke vraag #30

Het hoogtepunt van sommige kerstpakketten zijn niet de prullaria maar de augurken in potten met fancy etiket. Die je een tijd vergeet en dan de redding zijn als je geen chips in huis hebt.

2 likes

Nou een augurk is echt nog nooit een redding voor me geweest als ik zin had in chips :joy:

15 likes

A951C52E-EC76-4C9B-9BDD-B2AC7F8D46EC

1 like

Zo’n pot party sticks gaat bij mij echt in 0.3 seconden de slokdarm door. Echt heerlijk smerig.

4 likes
Had jij naar deze school willen gaan als 16-jarige? Geld speelt hypothetisch even geen rol!
  • Ja, had me heel tof geleken!
  • Mwoah, was misschien wel gegaan maar niet heel erg van harte
  • No way
  • Anders

0 stemmers

Ik wilde vroeger altijd naar een kostschool :sweat_smile: dus ben best jaloers haha

2 likes

Zeker wel.
Blame Enid Blyton en consorten
image

39 likes

Size matters bij augurken. Niet in pot te krijgen natuurlijk, maar liefst nog gewoon een flinke zure bom van de viswinkel.

2 likes

Jaaa, Pitty! En de Dolle Tweeling! :heart_eyes: die hadden altijd zulke mooie avonturen, dat wilde ik ook wel

11 likes

Ik heb meerdere pcr testen gehad maar moest ze altijd zelf afnemen.

• Wow ja inderdaad, nog nooit gezien
  • Nee mijn vader is wel zo

0 stemmers

1 like

Je neef of nicht gaat trouwen. Samen met je siblings + aanhang geef je een cadeau (:email:). Jullie studeren nog en hebben dus geen heel hoog inkomen. Hoeveel zou je per persoon geven?

• 10
  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 60
  • 70
  • 80
  • 90
  • 100
  • Meer dan 100

0 stemmers

En voor degenen die al wel een baan hebben, per persoon?

• 10
  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 60
  • 70
  • 80
  • 90
  • 100
  • Meer dan 100

0 stemmers

25 euro vind ik prima

2 likes

Haha mannen kunnen toch niet op de achterbank zitten, die is voor ander soort mensen zoals vrouwen en kinderen.

:cry:

Inderdaad, die mannen proppen we voortaan gewoon in de achterbak

6 likes

Waar laat jij vochtig toiletpapier na gebruik?

• Gooi ik in het prullenbakje
  • Spoel ik door de wc
  • Nog nooit gebruikt

0 stemmers

Echt NOOIT in de plee gooien , tenzij je kickt op een stront overstroming in je huis.

4 likes

Je hebt papier dat door de wc mag

4 likes

Idd, bij die van Page staat achterop de verpakking dat je ze door kunt spoelen. Nog nooit problemen mee gehad op 3 verschillende wc’s

2 likes

Nee, echt niet. Die dingen zijn echt een leugen.
Never forget dat ik net 2 weken in een nieuw huurhuis woonde en de hele gang onder de stront stond omdat de vorige bewoner zogenaamd “afbreekbare doekjes” gebruikte en tampons door de pot spoelde.

5 likes

Wat een nachtmerrie dit :sob: Ik doe ze dus altijd braaf in de prullenbak en ben verbaasd dat relatief veel mensen ze doorspoelen.

Heb eerder in het buitenland gewoond waar ook het wc-papier in de prullenbak moest omdat de boel anders niet doorspoelt. Dat vond ik eerst ook een goor idee maar uiteindelijk viel het reuze mee

4 likes