Het hoogtepunt van sommige kerstpakketten zijn niet de prullaria maar de augurken in potten met fancy etiket. Die je een tijd vergeet en dan de redding zijn als je geen chips in huis hebt.
Nou een augurk is echt nog nooit een redding voor me geweest als ik zin had in chips
Zoân pot party sticks gaat bij mij echt in 0.3 seconden de slokdarm door. Echt heerlijk smerig.
- Ja, had me heel tof geleken!
- Mwoah, was misschien wel gegaan maar niet heel erg van harte
- No way
- Anders
0 stemmers
Ik wilde vroeger altijd naar een kostschool dus ben best jaloers haha
Zeker wel.
Blame Enid Blyton en consorten
Size matters bij augurken. Niet in pot te krijgen natuurlijk, maar liefst nog gewoon een flinke zure bom van de viswinkel.
Jaaa, Pitty! En de Dolle Tweeling! die hadden altijd zulke mooie avonturen, dat wilde ik ook wel
Ik heb meerdere pcr testen gehad maar moest ze altijd zelf afnemen.
Je neef of nicht gaat trouwen. Samen met je siblings + aanhang geef je een cadeau (). Jullie studeren nog en hebben dus geen heel hoog inkomen. Hoeveel zou je per persoon geven?
- 10
- 20
- 30
- 40
- 50
- 60
- 70
- 80
- 90
- 100
- Meer dan 100
0 stemmers
En voor degenen die al wel een baan hebben, per persoon?
- 10
- 20
- 30
- 40
- 50
- 60
- 70
- 80
- 90
- 100
- Meer dan 100
0 stemmers
25 euro vind ik prima
Haha mannen kunnen toch niet op de achterbank zitten, die is voor ander soort mensen zoals vrouwen en kinderen.
Waar laat jij vochtig toiletpapier na gebruik?
- Gooi ik in het prullenbakje
- Spoel ik door de wc
- Nog nooit gebruikt
0 stemmers
Echt NOOIT in de plee gooien , tenzij je kickt op een stront overstroming in je huis.
Je hebt papier dat door de wc mag
Idd, bij die van Page staat achterop de verpakking dat je ze door kunt spoelen. Nog nooit problemen mee gehad op 3 verschillende wcâs
Nee, echt niet. Die dingen zijn echt een leugen.
Never forget dat ik net 2 weken in een nieuw huurhuis woonde en de hele gang onder de stront stond omdat de vorige bewoner zogenaamd âafbreekbare doekjesâ gebruikte en tampons door de pot spoelde.
Wat een nachtmerrie dit Ik doe ze dus altijd braaf in de prullenbak en ben verbaasd dat relatief veel mensen ze doorspoelen.
Heb eerder in het buitenland gewoond waar ook het wc-papier in de prullenbak moest omdat de boel anders niet doorspoelt. Dat vond ik eerst ook een goor idee maar uiteindelijk viel het reuze mee