Stel je persoonlijke vraag #30

Jaaa, Pitty! En de Dolle Tweeling! :heart_eyes: die hadden altijd zulke mooie avonturen, dat wilde ik ook wel

11 likes

Ik heb meerdere pcr testen gehad maar moest ze altijd zelf afnemen.

• Wow ja inderdaad, nog nooit gezien
  • Nee mijn vader is wel zo

0 stemmers

1 like

Je neef of nicht gaat trouwen. Samen met je siblings + aanhang geef je een cadeau (:email:). Jullie studeren nog en hebben dus geen heel hoog inkomen. Hoeveel zou je per persoon geven?

• 10
  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 60
  • 70
  • 80
  • 90
  • 100
  • Meer dan 100

0 stemmers

En voor degenen die al wel een baan hebben, per persoon?

• 10
  • 20
  • 30
  • 40
  • 50
  • 60
  • 70
  • 80
  • 90
  • 100
  • Meer dan 100

0 stemmers

25 euro vind ik prima

2 likes

Haha mannen kunnen toch niet op de achterbank zitten, die is voor ander soort mensen zoals vrouwen en kinderen.

:cry:

Inderdaad, die mannen proppen we voortaan gewoon in de achterbak

6 likes

Waar laat jij vochtig toiletpapier na gebruik?

• Gooi ik in het prullenbakje
  • Spoel ik door de wc
  • Nog nooit gebruikt

0 stemmers

Echt NOOIT in de plee gooien , tenzij je kickt op een stront overstroming in je huis.

4 likes

Je hebt papier dat door de wc mag

4 likes

Idd, bij die van Page staat achterop de verpakking dat je ze door kunt spoelen. Nog nooit problemen mee gehad op 3 verschillende wc’s

2 likes

Nee, echt niet. Die dingen zijn echt een leugen.
Never forget dat ik net 2 weken in een nieuw huurhuis woonde en de hele gang onder de stront stond omdat de vorige bewoner zogenaamd “afbreekbare doekjes” gebruikte en tampons door de pot spoelde.

5 likes

Wat een nachtmerrie dit :sob: Ik doe ze dus altijd braaf in de prullenbak en ben verbaasd dat relatief veel mensen ze doorspoelen.

Heb eerder in het buitenland gewoond waar ook het wc-papier in de prullenbak moest omdat de boel anders niet doorspoelt. Dat vond ik eerst ook een goor idee maar uiteindelijk viel het reuze mee

4 likes

Geregeld rioleringsbedrijven over de vloer gehad op mijn oude stageplaats (verpleeghuis) waar ze mopperden dat die vochtige doekjes het hele rioleringsnetwerk verstoppen. 🥲 Dus nee, nooit doorspoelen!!

1 like

Ik zie ze gelijk flash forward 15 jaar later bij dr phil met ernstige gedragsproblemen omdat de moeder geen grenzen stelt en liever een vriendin is dan moeder :joy:
(Ja. Heel kort door de bocht.)

3 likes
‘s ochtends met nat haar op je werk verschijnen
  • Kan prima
  • Echt geen porum

0 stemmers

Soms mis ik echt het programma Extreme Home Make-over, was zo’n heerlijk feel good programma haha. Keek jij dat ook?

• Ja, was leuk
  • Ja, vond ik matig/stom
  • Nee ken ik niet
  • MOVE THAT BUS

0 stemmers

4 likes

Ja zeker!

Ik zag het laatst weer op tv! Met de acteur die Mitchell in Modern family speelt, die presenteert het nu en toevallig kwam die schreeuw presentator weer terug voor de aflevering.

3 likes

Mn Franse tante Gazeuse?

• Jaaa leuk
  • Neee stom
  • Ken ik niet

0 stemmers