En niet alleen je huis maar ook het riool uberhaupt, er gaan rioolgemalen door kapot.
Jaa love dat konijn
Oh geweldig. Elke aflevering was eigenlijk precies hetzelfde en toch maar blijven kijken 
Ik vond het altijd een beetje sneu voor die kids dat ze dan een hobby oid hadden en hun hele kamer in dat thema moest. Ik dacht altijd, je zou maar een paar jaar ouder zijn en nog steeds in die kamer zitten.
Whaha ja dit ook!
‘Ik heb niet 1 specifieke hobby maar ik vind voetbal opzich wel leuk denk ik’
– ‘Omdat je zo van voetbal houdt is je vloerbedekking een grasmat, is je bed de vorm van een doel, is je bureau de vorm van een voetbal en hebben we een voetbalveld aangelegd in jullie tuin!!! All thanks to Sears!!’
Jaa precies!!
Ik kan me herinneren dat een gast van duct tape hield (why?) en toen was in die kamer van alles gemaakt van duct tape 
Hebben ze daar geen biologische gezonde wijn? 
Heel leuk vond ik dat!! Ik wilde toen graag ook een konijn in mn slaapkamer. In de werkelijkheid hadden wij een konijn die kabels doorbeet in de woonkamer, de ene keer dat ie er mocht lopen.
Ik zou niet met kletsnat haar gaan.
Zelf ga ik nog wel eens met vochtig haar, mijn haren zijn niet droog als ik het de avond ervoor was.
Ik ben benieuwd of de collega’s en werkgevers van mensen die ‘kan prima’ antwoorden op deze vraag het daar ook unaniem mee eens zijn 
@FISSA voor mij is iig je haar droog maken toch wel de basis, het hoeft niet mooi te zitten dat moet iedereen zelf weten, maar niet nat is toch wel het minste
Ik vind dat echt een tattading, haha
Heb dat ook alleen gezien in Nederland, mensen in de ochtend op werk/uni met nog nat haar
Ik heb dus echt nooit het probleem hiermee gesnapt. Is het een geheim dat je je haren wast?
Voor mij is het een paar uur met natte haren op werk of de helft van de week vet haar.
Inderdaad! Ik kwam eens in de eerste week van school in het buitenland met nat haar in de klas en ik geloof dat de docenten net niet de kinderbescherming hebben gebeld, haha. 
Het is niet alleen een Nederlands ding, zag toevallig gisteren nog iemand (niet in Nederland) met kletsnat haar aan het werk. Echt dat haar hele shirt nat was.
Wel grappig want ik moest aan het forum denken omdat het hier wel eens vaker over ging en nu is er toevallig een poll over.
Haha ja toen ik eens mijn Italiaanse airbnb wilde verlaten met nat haar was de host helemaal in shock. Hij dwong me zo ongeveer te föhnen, dan had ik dus mijn vlucht gemist haha.
Als ik het 's avonds was zit het 's ochtends echt heel raar, mijn haar zit alleen goed als het aan de lucht droogt en dat duurt nu eenmaal minstens drie uur.
Ik vind het ook overkomen alsof je twee minuten ervoor uit bed bent gekomen en tóch je haar hebt gewassen, kan dan je planningskills op het werk ook gewoon niet meer zo serieus nemen
maar goed ik ben ook wat overdreven hierin want het is echt mijn grootste irritatie.
Fohnen kost zoveel tijd, voor mij sowieso 10-20 minuten. En het kan ook niet als de kinderen slapen. Ondertussen ziet mijn haar er ook nog eens net zo stijl uit als wanneer ik het gewoon laat opdrogen. Dus het is gewoon de opoffering niet waard.
Haha wow, nooit geweten dat dat een ding was. Meestal droogt mijn haar wel redelijk door de fietstocht, maar het eerste uur op werk moeten collega’s toch echt tegen vochtig haar aankijken. En een videocall met nat haar dan?
- dat kan wel gewoon en ik vind nat haar op werk niet kunnen
- kan ook niet
- kan wel, maar ik vind nat haar op werk wel kunnen
0 stemmers
Ik stap een uur voordat ik de deur uit moet uit de douche, maar ja, mijn hasr droogt niet binnen een uur hè. En föhnen is een en al pluis/haarbeschadiging. No thank you