Stel je persoonlijke vraag #30

Geregeld rioleringsbedrijven over de vloer gehad op mijn oude stageplaats (verpleeghuis) waar ze mopperden dat die vochtige doekjes het hele rioleringsnetwerk verstoppen. 🥲 Dus nee, nooit doorspoelen!!

1 like

Ik zie ze gelijk flash forward 15 jaar later bij dr phil met ernstige gedragsproblemen omdat de moeder geen grenzen stelt en liever een vriendin is dan moeder :joy:
(Ja. Heel kort door de bocht.)

3 likes
‘s ochtends met nat haar op je werk verschijnen
  • Kan prima
  • Echt geen porum

0 stemmers

Soms mis ik echt het programma Extreme Home Make-over, was zo’n heerlijk feel good programma haha. Keek jij dat ook?

• Ja, was leuk
  • Ja, vond ik matig/stom
  • Nee ken ik niet
  • MOVE THAT BUS

0 stemmers

4 likes

Is dit ook weer iets waar je je als mens druk om hoort te maken? :expressionless:

4 likes

Ja zeker!

Ik zag het laatst weer op tv! Met de acteur die Mitchell in Modern family speelt, die presenteert het nu en toevallig kwam die schreeuw presentator weer terug voor de aflevering.

3 likes

Mn Franse tante Gazeuse?

• Jaaa leuk
  • Neee stom
  • Ken ik niet

0 stemmers

En niet alleen je huis maar ook het riool uberhaupt, er gaan rioolgemalen door kapot.

2 likes

Jaa love dat konijn

10 likes

Oh geweldig. Elke aflevering was eigenlijk precies hetzelfde en toch maar blijven kijken :sweat_smile:

1 like

Ik vond het altijd een beetje sneu voor die kids dat ze dan een hobby oid hadden en hun hele kamer in dat thema moest. Ik dacht altijd, je zou maar een paar jaar ouder zijn en nog steeds in die kamer zitten.

22 likes

Whaha ja dit ook!

‘Ik heb niet 1 specifieke hobby maar ik vind voetbal opzich wel leuk denk ik’

– ‘Omdat je zo van voetbal houdt is je vloerbedekking een grasmat, is je bed de vorm van een doel, is je bureau de vorm van een voetbal en hebben we een voetbalveld aangelegd in jullie tuin!!! All thanks to Sears!!’

57 likes

Jaa precies!!
Ik kan me herinneren dat een gast van duct tape hield (why?) en toen was in die kamer van alles gemaakt van duct tape :joy:

4 likes

Hebben ze daar geen biologische gezonde wijn? :pleading_face:

1 like

Hahaha ja dit

61 likes

Heel leuk vond ik dat!! Ik wilde toen graag ook een konijn in mn slaapkamer. In de werkelijkheid hadden wij een konijn die kabels doorbeet in de woonkamer, de ene keer dat ie er mocht lopen.

1 like

Ik zou niet met kletsnat haar gaan.

Zelf ga ik nog wel eens met vochtig haar, mijn haren zijn niet droog als ik het de avond ervoor was.

Ik ben benieuwd of de collega’s en werkgevers van mensen die ‘kan prima’ antwoorden op deze vraag het daar ook unaniem mee eens zijn :grinning:

@FISSA voor mij is iig je haar droog maken toch wel de basis, het hoeft niet mooi te zitten dat moet iedereen zelf weten, maar niet nat is toch wel het minste

2 likes

Ik vind dat echt een tattading, haha
Heb dat ook alleen gezien in Nederland, mensen in de ochtend op werk/uni met nog nat haar

17 likes