Stel je persoonlijke vraag #30

Maakt mij echt helemaal niks uit of mensen een beetje nat haar hebben door de regen of doordat het na het douchen nog niet helemaal droog is.

En dat het lijkt alsof je niet kan plannen: nah dat kan je ook zeggen als iemand geen of weinig make up op doet, goh had zeker geen tijd meer!! ja of vindt dat gewoon geen prioriteit in het leven.

22 likes

Ik start gerust op vrijdag mijn eerste videocall, met 2 directe collega’s nog bezweet omdat ik het anders niet redt na sporten. Of is dit een biecht?

2 likes

Ik vind het echt geen porum. Maarja het is ook weer niet iets waar je je aan kunt storen. Zou me er zelf mega onprettig bij voelen.

2 likes

Haha inderdaad
Mijn moeder liet me nooit naar buiten met nat haar. Zelfs in het huis ermee rondlopen mocht niet. Je moet het direct drogen, anders word je ziek (haha)

Ik vind het er ook onverzorgd uitzien, zeker op werk, sorry :pensive:

2 likes

Ik heb het er gewoon heel erg ingepeperd gekregen van mijn moeder dat met nat haar naar buiten gaan ‘niet hoort’ en al helemaal niet naar school/werk, want komt ‘onverzorgd’ over.

Ik heb er zelf geen problemen mee als mensen dit doen, maar merk soms wel dat ik een beetje judge en denk: “Had je niet íets meer moeite kunnen doen?”

Maar ik ben 100% geconditioneerd door mijn moeder hierin. (Net zoals niet met ongestreken kleding naar buiten, altijd een beetje lipstick/mascara als je de deur uitgaat, teen slippers zijn alleen voor op het strand of onder de douche etc.)

4 likes

Eigenlijk best grappig. Nat haar is dus gewassen dus = schoon

En dan vinden mensen dat onverzorgd :crazy_face:

78 likes

Ja echt een rare kronkel

2 likes

Feitelijk is het natuurlijk niet onverzorgd maar zo vind ik het wel ogen. Alsof je totaal niet voorbereid bent ofzo. Heel gehaast.

Toen ik eens met natgeregend haar achter de receptiebalie zat (mijn studentenbaantje) kreeg ik commentaar van een van de (vrouwelijke) medewerkers dat dat er niet representatief uitzag. Ja klopt hoor, maar bestel jij anders een taxi voor me de volgende keer dat het regent?

15 likes

Ik heb krullen die ik elke ochtend sowieso moet nat maken. En die dus gemiddeld ook langer duren om te drogen.

Ik ga liever met nog nat haar de deur uit (niet dat je kleding ook zeik nat is) dan met een ontplofte coupe :joy:

4 likes

Ja dit had ik bij mijn winkelbijbaantje op m’n 16e ook. Droeg een regenjas met aangetrokken capuchon maar toch natte plukken bij mijn voorhoofd want dat kwam nu eenmaal onder de capuchon uit. En dan gaat het pluizen. Ja sorry hoor dat klanten geconfronteerd moeten worden met de weersomstandigheden.

1 like

Ik vind het vooral knap dat mensen met nat haar de deur uit kunnen en dat het dan gewoon goed zit?

Als ik met nat haar zou gaan fietsen naar mijn werk dan zie ik eruit alsof ik 30 jaar in de jungle heb gewoond en door wolven ben opgevoed denk ik đŸ„Č

25 likes

Het gaat toch om iemand zijn werkprestaties en niet of die nat haar heeft? Ik zie het verband niet tussen die twee. Als je op kantoor zit of zo dan maakt het echt niet uit of je haar nat is.

@Echo Mn haar ziet er nooit uit dus er is niet veel verschil.

11 likes

Ik vind het wel belangrijk dat iemand er representatief/fatsoenlijk uitziet en nat haar hoort daar wat mij betreft niet bij. Maar heel veel mensen (inclusief mijn man) vinden het echt onzin hoor, ik vind het alleen echt raar haha.

ik douche de laatste tijd s’morgens om goed wakker te worden na die tijd föhn ik mijn haar wel. Meestal heb ik dan nog wel vochtig haar op werk maar dan heb ik geen problemen mee.

Ben wel benieuwd denken jullie dat het nog uitmaakt welk werk je doet?

Dit topic lezen terwijl je eigen haar zo dun is dat het binnen 15 min aan de lucht droogt/1 min föhnen

Maar he ik heb dan weer niet het dilemma of ik wel met nat haar op het werk wil verschijnen :neutral_face:

42 likes

Same đŸ„Č
In de zomer verschijn ik dan wel weer met half natgezweet haar op het werk
 wonder dat ik daar mag blijven hoor

Wat vind je erger: Een collega naast je met nat haar of collega met een vette haarkop?

• Nat haar is erger
  • Vet haar is erger

0 stemmers

Vind je het leuk om over jezelf te praten?

• Nou nee
  • Een beetje
  • Ja vind ik leuk

0 stemmers

MĂĄxima heeft heel vaak nat haar en dat is een grote ergernis van mijn moeder :joy:

1 like

Een van de redenen dat mijn hobby’s bestaan uit dingen als lezen (dan kan ik daarna de gelezen boeken op mijn lijstje zetten) en simsen (geld verdienen en zo snel mogelijk ontwikkelen binnen korte tijd), etc. Ik kan me er goed mee ontspannen hoor, zit niet met opgetrokken schouders me zo snel mogelijk door een boek te werken, maar het productiviteitsaspect speelt wel altijd mee.

2 likes