Ik werkte als bijbaan bij een museum en was na een festival doorgegaan naar werk (wel twee uur geslapen) en toen hoorde ik bezoekers over me praten, iets van: she’s just like “meh, i just work here” 🥲
Ik zat er ook wel erg apathisch bij, maar hoopte dat niemand het zou opvallen.
Ik heb dit een jaar lang elke week gedaan, kan wel hoor! Wel zorgen dat je ook aan snacks en maaltijden denkt, waar/wanneer ga je avondeten enz
Nou ja, dat verschilt wel per persoon. Ik kan letterlijk ziek worden van maar één nacht amper slaap, ook al toen ik begin 20 was. Wordt er overigens niet beter op met de jaren.
Ik ben nu op vakantie en heb iets van 7 paar schoenen mee terwijl ik alleen slippers draag
Kutwijf. Geen compliment. Krijg jij ook niet van mij.
Ik ben in Cairo geweest een overstap. Maar ja dan ben ik er denk ik wel geweest.
Oja dit vonden wij(familie) ook wel een ding. Als je bijv 1 nacht ergens in een voor jouw nieuw land hebt moeten overnachten. Telt dit dan als een land waar je bent geweest?
- Nee ik vind van niet
- Ja ik vind van wel
0 stemmers
Feitelijk is het wel zo, maar ik vindt dat het niet telt.
Ligt eraan. Heb je er letterlijk alleen geslapen of heb je ook zoveel mogelijk gezien in die tijd.
Ik ben er in 2014 geweest. Vond het echt zo indrukwekkend! Was voor mij ook de eerste keer buiten Europa, maar echt damn, zo’n andere wereld. Was toen ook bij wat minder bekende pyramides geweest, vrij vroeg in de ochtend. Dan loop je dus in je uppie langs zo’n pyramide, hele bijzondere ervaring.
Echt assassins creed, maar dan in het echt
Ja bij ons was het vaak gewoon slapen, wel ff wat eten. Maar het voelt niet alsof je in een ander land bent en je ziet er ook niks anders van. Feitelijk ben je er geweest maar ik vind dat niet tellen.
Maar hoezo telt voor jou een overstap in Cairo wel, maar een overnachting ergens niet?
Het telt niet voor mij. Ik zei dat ik dacht dat het telde.
Nja je zegt ‘dan ben ik er denk ik wel geweest’ en in de poll vul je dat ook in en in de tweede poll spreek je jezelf tegen
Ik vind zelf overigens een overstap niet tellen, omdat je dan alleen op het vliegveld verblijft en toch niets ziet van de stad/het land. Als je ergens gewoon de stad of natuur in gaat vind ik wel dat je in dat land bent geweest, ook al heb je er niet geslapen ofzo
Gezien iedereen zo verbaasd reageert als ik vertel dat ik gisteren pas mijn tweede vaccinatie heb gehad:
- Ik ben volledig gevaccineerd
- Ik ben deels gevaccineerd
- Ik ben niet gevaccineerd, maar dat wil ik nog wel
- Ik ben niet gevaccineerd, dat wil/kan ik niet
0 stemmers
Je hebt ook nog 4 maanden ouderschapsverlof voor beide ouders.
Lijkt me toch niet zo slecht geregeld.
Nee vliegvelden tellen niet mop
Overstappen tijdens vliegen
- Doe ik als het significant goedkoper is dan rechtstreeks
- Liever duurder en rechtstreeks vliegen
- Ik vlieg niet of nauwelijks
0 stemmers
Ik word zo chaggerijnig van overstappen en ben altijd gestresst, ook al heb ik een ruime overstaptijd. Bij vertrek van de eerste vlucht zit ik dan al nerveus op m’n horloge te kijken Dus ik betaal liever meer
Doe je overdag wel eens een dutje?
- Ja, elke dag
- Ja, als ik druk ben geweest
- Soms
- Nee
- Anders (vertel)
0 stemmers
Waar doe jij je dutje?
- Op de bank
- In bed
- Anders, namelijk
0 stemmers