Stel je persoonlijke vraag #30

Ik ook, het gaat meestal ook per ongeluk (in slaap vallen) en ben zodra ik wakker word echt enorm brak. 🄲 Nog erger dan voor het slapen haha.

1 like

Ik heb een keer vijfhonderd euro bespaard maar ook vijf jaar van m’n leven afgehaald met een overstap. Ik was de enige van mijn vlucht die het haalde, ben echt heel Dublin Airport over gerend en achter mij sloten de deuren. Ik had vertraging en daarbij moest ik door de Amerikaanse douane (die is al in Dublin ipv in Amerika).
Maar soms moet je wel en dan zoek ik gewoon iets uit wat een redelijke overstaptijd heb, dan kun je ook nog even lekker douchen.

3 likes

Oh hemels lijkt me dit

2 likes

Tbilisi is ook nog Europa toch? Ga opeens twijfelen :sweat_smile:

Op een lange reis vind ik een overstap echt geen probleem, lekker even de benen kunnen strekken etc!

3 likes

Bij grotere airlines (Emirates en Qatar bijv) zijn die overstappen toch wel goed geregeld? Ik vond de vluchten vanuit Amsterdam en naar Kuala Lumpur en uit Jakarta echt prima geregeld. Volgens mij kan je dan ook vrij makkelijk omgeboekt worden als je een vlucht mist. Dan zou ik echt niet meer betalen voor een ticket bij KLM.

Maar ja, of ik ooit nog zo ver ga vliegen weet ik niet

ja ik weet nooit hoe dat geografisch werkt, is precies Euraziƫ

maargoed:

• Tbilisi
  • Yerevan
  • Baku
  • Ma ma ma ma matahari maar nooit geweest

0 stemmers

1 like

Klopt, toen ik een keertje vertraging had met de eerste vlucht stond er al iemand bij de gate met een bordje op me te wachten en die rende met me mee door alle poortjes enzo, was prima geregeld. Enige stressmoment is dan dat als je achterin het vliegtuig zit je er nooit als eerste uit kan want iedereen staat meteen op en gaat in het gangpad staan… Maar leer je ook weer van, altijd een stoel dicht bij een uitgang kiezen.

1 like

Als je partner zou beginnen met vloggen, zou je ze allemaal kijken?

• Ik zou partner dumpen
  • Ja sowieso #1 fan
  • Nee geen een, doe ik niet aan
  • Misschien soms

0 stemmers

1 like

Elke keer na een ochtenddienst, dan moet ik om 5 uur beginnen en dan ben ik echt verrot na m’n dienst. Even een half uurtje de oogjes dicht op de bank, dan kan ik weer tegen. Het kutste wat je kan doen is te lang pitten, daar word je alleen maar brakker van.

2 likes

Ligt eraan wat voorn videos hij zou maken.
Worden het Enzo knol schreeuw videos nein danke. Maar reis of kringloop vlogs ja leuk! Haha

4 likes

Nee omdat ik uiteindelijk wel anderhalf uur had ofzo, maar ik moest dus door de douane wat al zo drie kwartier duurt.

@grace oeps misschien had ik het dan niet moeten halen uit solidariteit haha.

1 like

Liever niet maar de laatste keer dat ik vloog (ā€˜lang’ geleden) had ik een overstap van 20 uur waardoor ik een gratis hotelovernachting kreeg (+ vervoer en maaltijden). Lekker douchen en in een bed slapen tussendoor, teken ik wel voor hoor!

2 likes

Als ik vlieg met overstap is t eigenlijk altijd met een Europese uitwedstrijd van Ajax. Die rechtstreekse tickets zijn dan meestal zo overpriced.
Als ik op vakantie ga dan wil ik niet met overstap, tenzij het niet anders kan.

2 likes

Ik dacht dat je dan maar 1 prik hoefde, als je corona hebt gehad?

Ja, zou ik dan ook doen. Vaag verhaal wel! Hopelijk ben je niet ziek van de tweede :crossed_fingers:

Daarop voortbordurend: was jij ziek/erge bijwerkingen van je vaccinaties? Vul zelf in wat je erge bijwerkingen vindt, maar ik heb nu bijvoorbeeld knallende koppijn na de tweede prik, en na de eerste nergens last van. Partner was na de tweede echt grieperig.

• Van de eerste prik niet, tweede wel
  • Van de tweede prik niet, eerste wel
  • Van beide prikken had ik bijwerkingen
  • Van beide prikken had ik geen bijwerkingen
  • Ik ben (nog) niet gevaccineerd

0 stemmers

Twee outfits per dag

1 like

:clown_face:

19 likes

Ik had het J&J vaccin maar was er wel 1-2 dagen ziek van dus heb ingevuld ā€˜bij beide prikken’ maar ik bedoel dus bij de enige

2 likes

Hahaha mijn vriend belt al met het AP als iemand in de buurt een camera op de stoel heeft gericht dus hij zou echt nooit gaan vloggen.

2 likes