Stel je persoonlijke vraag #31

Als je geen vaatwasser hebt moet je even doen alsof

• Vaatwasser opnieuw indelen
  • Een kopje afwassen

0 stemmers

Ik wil graag anoniem stemmen :joy:

2 likes

Een film zou er nog wel esthetisch te genieten kunnen zijn, ik heb in mooie omgevingen gewoond, luister naar mooie muziek die prima in een soundtrack zou kunnen passen, etc. Een boek of erger nog een podcast over mijn leven lijkt me echt verschrikkelijk, het tegenovergestelde van actie of avontuur. 🥲

6 likes

Welke slechte taxidermie ben jij vandaag?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

0 stemmers

2 likes

Wij hebben 2 studentes met dezelfde voor en achternaam die dezelfde richting hebben gekozen waardoor docenten vaak verkeerde resultaten invullen. Laat het dan wel zijn dat de 1 veel lager scoort dan de ander 🥲 studentnummer kan ook niet aangepast worden.

Maar wel in een fantastische outfit.

2 likes

Ik was 1 van de 3. Standaard, overal. Ben het inmiddels zo gewend niet naar mijn eigen naam maar een bijnaam te luisteren dat ik soms niet luister naar mijn eigen naam. Zelfs mijn ouders gebruiken die alleen als ze boos of teleurgesteld zijn.

Anders: ik heb werkelijk waar geen idee :sweat_smile:

35 likes

Onethisch, super slecht voor het milieu. Daarom wilde ik ook geen verlovingsring met een diamant.

Je hebt ook lab grown diamonds, hoe het daarmee zit weet ik niet maar volgens mij kijken mensen daar op neer.

1 like

Idd die in lab gemaakte diamanten zijn volgens mij prima.

2 likes

Liever een

• harde koffer
  • zachte koffer

0 stemmers

Ik had net ontzettende main character vibes omdat ik lekker zat te janken over een of andere gast in de metro. Dus m’n vraag is…

Heb je ooit ongegeneerd gejankt in het ov?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ik heb ooit een meisje die in de trein zat te huilen een zakdoekje aangeboden en gevraagd of het wel ging, vond het zo sneu. Ze nam m’n zakdoekje dankbaar aan en zei dat het wel ging trouwens.
Voor de mensen die ja hebben gestemd:

Als ik in het OV huil dan

• Vind ik het lief als iemand me een zakdoekje aanbiedt en vraagt of het wel gaat
  • Vind ik een zakdoekje aanbieden prima maar bemoei je verder met je eigen zaken
  • Prima als je vraagt of het gaat maar je zakdoekje hoef ik niet
  • Geen van beide, laat me met rust verdomme

0 stemmers

Wel gejankt maar niet ongegeneerd :grimacing:

13 likes

Ik heb een keer een half uur hard zitten janken in het ov en ik vond het vooral awkward dat de kerel tegenover mij er totaal geen acht op sloeg. :laughing: Ik zou zelf in ieder geval wel ff iemand aankijken met een medeleven de blik van “you ok?” Weet eigenlijk niet of ik het zou vragen.

2 likes

Haha ik zie je al helemaal bezig zo van ‘geef me PASSIE!’

2 likes

Huh haha ik ben helemaal verbaasd over deze uitslag. Maar ik maak zelf ook zelden foto’s en het boeit me niet echt.

Ooh ik had een keer in de trein gebeld met een vriendin over gedoe met mijn toenmalige vriend. Was trouwens vooral op een niet druk perron en rondde het gesprek af toen ik in de trein ging zitten dus hing ik op en zei een oudere mevrouw “meid, je leven is te kort om ongelukkig te zijn met een man. Je verdient zo te horen beter”. Weet dat nog heel goed want moest daarna zo hard huilen. S avonds mijn vriend gedumpt.

Laatste keer dat ik heel hard huilde bood iemand een zakdoekje aan, vond dat heel lief. Verder huil ik heel zelden maar op de een of andere manier is de trein een prima plek.

67 likes

“Kan je even je schouder meer naar achter doen?”
“Meneer, kan je hand anders staan?”
“Oei ogen zijn dicht, opnieuw!”

5 likes

Ik huil wel vaker in het openbaar en een paar dagen geleden nog op de trein maar het was iets drukker en een meisje dicht bij mij zat te werken op dr laptop dus ik wou niet te hard snikken :sweat_smile::sweat_smile: niemand heeft me zo ooit gevraagd of ik ok was maar denk dat ik dat ook niet hoef want clearly ben ik niet oke als ik aan het wenen ben :upside_down_face: ik bel dan liever mn moeder dan dat ik de hele situatie aan een vreemde ga uitleggen

1 like