Vergeet de pailleten hoedjes niet
De ijsbeer? Het geld in harry Potter??
‘Staatssecretaris diep onder de indruk.’
Staatssecretaris irl:
Edit: dat de reacties op youtube ook echt uitstaan
De ijsbeer bedoelde ik hahaha
Lijkt het je leuk als je familie een matig geschreven lied op een bekend Deuntje ter gehore brengt op je 30e verjaardag (ofzo iets)?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dan onterf ik mijzelf.
Niet binnen de familie, maar wel op m’n werk. Echt erg en onder sociale druk ga je dan toch meedoen
Dit is zon lied wat over een tijdje ineens random in mn hoofd afspeelt.
Dat ik random ergens sta en dan “VONKEN NIET MEER VINKEN !!”
Spill the tea tea tea tea , spill the tea tea , Spill the facking teahea
Mijn hemel ik heb letterlijk gelachen en gehuild tegelijk om dat filmpje. Van die zure vrouwen van middelbare leeftijd die ook eens een uitje hebben. En dat er dan nét wat teveel agressiviteit toch doorheen sijpelt.
Wat een begin van mijn dag.
Die RAP
Hahaha echt hè, vooral die vrouw die als eerste opstaat blijft het hele nummer mega intens. En blonde Gerda met de microfoon links kan er ook wat van
Hahahaha ik ga heeelemaal stuk, bedankt hiervoor.
Als een vreemde naar je toe komt en vraagt om een foto te maken, hoe veel foto’s maak je dan?
- Gewoon 1
- Een paar, maar wel vanuit dezelfde hoek
- Ik maak er een hele fotoshoot van en geef ze 100 foto’s vanuit 10 verschillende hoeken
- Ik maak geen foto’s
0 stemmers
Ik zeg ook dat ze andere poses moeten aannemen
Ik ben echt opgevoed met “eerst dekentjes en truien, dan pas de verwarming aan”. Was dat bij jullie thuis ook zo?
- Ja, verwarming ging pas later aan
- Nee, bij ons mocht de verwarming gewoon aan
- Geen idee / nvt
0 stemmers
Love dekentjes. Lekker op de bank, vroeger liep ik het hele huis door gewikkeld in een deken. Toen ik nog thuis woonde vond mijn vader dat juist slonzig en irritant
Mijn ouders vroeger: trek eerst maar een trui aan/drink kop warme thee/ga warm douchen, dan de verwarming aan.
Mijn ouders nu: standaard de verwarming op 23 graden
Ik had eens op vakantie dat iemand naar me toe kwam met de vraag of ik een foto wilde maken. Dus ik maakte een paar foto’s, gaf haar telefoon terug, maar het was niet goed. Ik maakte braaf nog wat foto’s, maar het was weer niet goed genoeg, haha. Toen heb ik maar gezegd dat ze een fotograaf mee moet nemen op vakantie.