Stel je persoonlijke vraag #31

Omdat tante Rita stiekem altijd op het podium heeft willen schitteren maar nooit gedurfd heeft daar een echte poging toe te doen. Dus nu valt ze haar naasten er maar mee lastig door ieder moment dat er iets te vieren is aan te grijpen om de microfoon te pakken.
Er is er altijd minstens één zo een bij en die staat altijd vooraan en bepaalt wat iedereen aan moet tijdens het nummer. Zullen we allemaal een paarse sjaal met pailletjes omdoen?

7 likes

mijn god JA en vaak passen de woorden nét niet in de melodie, dus iedereen denkt:“hoe de fuck moet dit gezongen worden” en dan gaat de schrijver super luid de juiste manier zingen

REFREIN:
"het is nu feest, want jan en piet zijn nu echt getrouwd
het is nu feest, want jan is samen met de persoon van wie hij houdt
het is een feest waarvan je wil dat hij echt nooit meer voorbij gaat
het is de liefde voor elkaar en elkaars zaad
oowhoewoewoowoowooooohh " 3X !!!

14 likes

Vergeet de pailleten hoedjes niet :joy:

4 likes

De ijsbeer? Het geld in harry Potter??

4 likes

???

2 likes

‘Staatssecretaris diep onder de indruk.’

Staatssecretaris irl:
image

Edit: dat de reacties op youtube ook echt uitstaan :sob:

21 likes

De ijsbeer bedoelde ik hahaha

1 like

Lijkt het je leuk als je familie een matig geschreven lied op een bekend Deuntje ter gehore brengt op je 30e verjaardag (ofzo iets)?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Dan onterf ik mijzelf.

2 likes

Niet binnen de familie, maar wel op m’n werk. Echt erg :sob: en onder sociale druk ga je dan toch meedoen

Dit is zon lied wat over een tijdje ineens random in mn hoofd afspeelt.
Dat ik random ergens sta en dan “VONKEN NIET MEER VINKEN !!”

6 likes

Spill the tea tea tea tea , spill the tea tea , Spill the facking teahea

7 likes

Mijn hemel ik heb letterlijk gelachen en gehuild tegelijk om dat filmpje. Van die zure vrouwen van middelbare leeftijd die ook eens een uitje hebben. En dat er dan nét wat teveel agressiviteit toch doorheen sijpelt.

Wat een begin van mijn dag.

6 likes

Die RAP

9 likes

Hahaha echt hè, vooral die vrouw die als eerste opstaat blijft het hele nummer mega intens. En blonde Gerda met de microfoon links kan er ook wat van

2 likes

Hahahaha ik ga heeelemaal stuk, bedankt hiervoor.

3 likes

Als een vreemde naar je toe komt en vraagt om een foto te maken, hoe veel foto’s maak je dan?

• Gewoon 1
  • Een paar, maar wel vanuit dezelfde hoek
  • Ik maak er een hele fotoshoot van en geef ze 100 foto’s vanuit 10 verschillende hoeken
  • Ik maak geen foto’s

0 stemmers

Ik zeg ook dat ze andere poses moeten aannemen

26 likes

Ik ben echt opgevoed met “eerst dekentjes en truien, dan pas de verwarming aan”. Was dat bij jullie thuis ook zo?

• Ja, verwarming ging pas later aan
  • Nee, bij ons mocht de verwarming gewoon aan
  • Geen idee / nvt

0 stemmers

Love dekentjes. Lekker op de bank, vroeger liep ik het hele huis door gewikkeld in een deken. Toen ik nog thuis woonde vond mijn vader dat juist slonzig en irritant

2 likes