Dat is echt lief vind ik!
Waarom zou iemand een cadeautje geven raar zijn ik vind het heel lief en weet bijna zeker dat ze het waardeert!!
Ik weet dat mensen in de buurt het ook voor de postbode doen. Mensen doen het voor schoonmakers. Een nagel stylist waar je regelmatig komt kan dan toch ook prima?
Aah ik vind dat echt lief! Ik kreeg in mijn werk ook kerstpakketten van klanten terwijl ze ook gewoon betaalden voor mijn diensten. Als ik bepaalde vaste mensen zou zien omdat ik een dienst van ze inhuur zou ik dat ook doen! De krantenjongen krijgt ook geld (wat ze opzich ook wel zelf komen ophalen haha) en de postbode ook een bedankje. De enige die ik oversla is de glazenwasser want die is echt een botte hark.
Ik vind het ook niet per se raar maar ik zou het zelf gewoon nooit doen eigenlijk
Leuk juist! Ik had een paar jaar geleden chocoladeletters en een mini gedichtje voor de pakketbezorger (was een hele lieve man) volgens mij werd het wel gewaardeerd.
Gutenacht freunden
Heel lief! Toen ik mijn nagels liet doen had ik eerder zelf gehoopt op een kerstpakket van mijn styliste dan dat het ooit in me op was gekomen nog meer geld aan haar uit te geven.
Word jij emotioneel van deze nummers, die zijn gezongenen na een heftige gebeurtenis:
Live - Overcome
- Ja, tranen met tuiten
- Mwah, het raakt me
- Nee, doet me niks
0 stemmers
Elton John - Candle in the wind
- Ja, tranen met tuiten
- Mwah, het raakt me wel
- Nee, doet me niks
0 stemmers
Maaike Ouboter - Dat ik je mis
- Ja, tranen met tuiten
- Mwah, het raakt me
- Nee, doet me niks
0 stemmers
Artiesten voor Azie - Als je iets kan doen
- Ja, tranen met tuiten
- Mwah, het raakt me
- Nee, doet me niks
0 stemmers
Op welke dagen zou je niet jarig willen zijn?
- 1 januari
- 14 februari
- 27 april
- 4 mei
- 5 mei
- 11 september
- 5 december
- 24 december
- 25 december
- 26 december
- 31 december
0 stemmers
Hahahahahahahahahahahaahaha nee. Vre-se-lijk.
Het doel was goed, maar nee.
Hahah ik wilde kijken of ik de tekst zo uit m’n hoofd nog wist, maar kwam alleen maar op teksten van Wat zou je doen van Marco en Ali B.
TWEE VINGERS IN DE LUCHT!
Voor de mensen die gedeeltelijk thuiswerken en op maandag werken.
Werk jij op maandag op locatie (en dus niet thuis?)
- Ja
- Nee
0 stemmers
(ik heb het idee dat veel mensen op maandag naar hun werk gaan, onder het mom ‘dan hebben we dat maar meteen gehad’)
Yes dit inderdaad, blijven smeren en geduld. Wordt vanzelf minder na een tijd (althans bij mij) en heb gewoon nivea en rituals gesmeerd.
(Hier zelfde operatie haha)
Oh oeps quoten ging verkeerd, bedoel voor @Miep42 maar zelfde operatie als @stervis
Haha, shit guilty. Maandag en dinsdag op werk, de rest thuis. Maar maandag vind ik het ook lastiger mezelf te motiveren, dus dan helpt het om fysiek naar kantoor te gaan. Plus die dag werk ik samen met collega’s, die er dan ook zijn.
Oh nee ik ga juist niet op maandag naar kantoor. Want dan heb je echt zo ‘het begin van de werkweek’ gevoel. Ondanks dat ik thuis ook gewoon productief ben, voelt het minder als werken. En op zondag denk ik al vaak aan de werkweek en aan maandag, maar als ik weet dat ik dan thuis werk, heb ik veel minder dat vervelende gevoel.
Heb je al gehoord dat de eerste honderd zinnen beginnen met IK?!
Ik ga juist op maandag omdat het dan lekker rustig is. Veel collega’s van mij gaan op woensdag tot en met vrijdag (moeten 3 dagen naar kantoor).
Maar ik ga maandag, dinsdag en donderdag. Komt mij persoonlijk beter uit. Vertik het gewoon zoals ook veel mensen om op vrijdag naar kantoor te gaan. Wil rustig mijn weekend kunnen beginnen.
Ik ga juist niet op maandag, beetje rustig opstarten thuis hoor, ik ga ook vaak zwemmen voor werk op maandag
Ik ga meestal op woensdag en vrijdag. Woensdag is handig want dan zijn er ook altijd veel collega’s + het breekt de week. Vrijdag omdat m’n bovenbuurvrouw dan vrij is en zij en haar kind stampen de hele dag door het huis. Ook is het dan juist rustig op kantoor dus dan krijg ik veel gedaan