Stel je persoonlijke vraag #31

Ja heb ook nooit spijt van mn keuze gehad. Ik studeerde nog en had geen stabiele relatie. Ik wilde ook echtniet oud worden met hem. Hoorde dat hij vorig jaar een kind had gekregen en mn eerste gedachte was, omg wie wil er nou een kind met hem. Ja het roesje wel echt heel fijn dat dat kan. Zonder roesje lijkt me heel naar.

1 like

Love de bamischijf! Naast de frikandel speciaal echt mm favoriet. Is ook 1 vd populairste snacks in een snackbar (naast frikandel en kroket), weet ik uit 5 jaar snackbar ervaring :stuck_out_tongue_winking_eye:

Lijkt me nogal logisch als ik niet met mn collega’s wil eten. Ik zie mijn collega’s echt alleen als collega’s en hoef ze niet meer te vertellen. En heb geen zin om met ze te praten.

@Eddie komt alleen maar stress van. Zit Gerda van de andere afdeling op mn eten te letten. No thanks.

2 likes

Ik wil een Loden Leeuw voor irritante YouTube reclames

@anon4775214 waarom wil je dat verzwijgen? Het is toch wel bekend wat je schuld is.

1 like

Omdat je dan minder hypotheek krijgt als je een schuld hebt.

Ja, maar als ze je opzoeken bij de belastingdienst vinden ze jouw schuld toch wel. Alles staat verbonden met je bsn

@Eddie sorry Ger

1 like

Volgens mij staat een studieschuld niet in het BKR in tegenstelling tot andere schulden.
Vandaar dat sommige erover nadenken om het te verzwijgen.
Maar hoe het precies in elkaar zit weet ik ook niet.

1 like

Ja, maar niet zonder reden op zich. Het is niet bedoeld om je te pesten maar om ervoor te zorgen dat je nu en in de toekomst op een veilige manier je vaste lasten kunt dragen. Ik zou hem zelf echt nooit willen verzwijgen om die reden.

2 likes

Klopt, verschil zit ‘m oa in BKR.

1 like

Ik heb een sluitend antwoord nodig voor een discussie met een vriendin: als een man je om je mening vraagt over zijn nieuwe jeans of kapsel,…

  • Dan hoeft dat helemaal niks te betekenen.
  • Dan zou hij mogelijk wel eens een beschuitje met je willen eten.

0 stemmers

Haha die van Verisure: ‘Ze hebben hiernaast ingebroken, ze zijn door de tuin naar binnen geslopen’, man: ‘dat hadden wij kunnen zijn’. Lijkt toch net alsof zij de inbrekers hadden kunnen zijn?

15 likes

What a time to be alive, what a time to eat a bamischijf

Ik bestel m nooit, eet alleen die kleine in de bittergarnituur idd

4 likes

Verisure, ik heb serieus zitten googlen of die vrouw de zus van Roos is (van KzK). Tuit op dezelfde manier haar mond en praat hetzelfde

2 likes

Ik heb een werkplek waarbij ik mijn ding kan doen en niet gestoord kan worden. Ik doe ook iets waardoor ik van de rest afgesloten zit. Daar is ook speciaal voor gezorgd, omdat ik dat ook aangegeven heb.
Ik bespreek alleen het hoognodige met mijn collega’s en dat vind ik prima.
Bij mijn andere baantjes deed ik ook vaak taken waardoor ik niet zoveel met anderen sprak en zorgde ik ervoor dat ik alleen pauze had. Dan kan ik me op mn eten focussen en bijkomen. Ik sprak dan liever na werk met een paar af die qua leeftijd dichtbij mij stonden

Er is ook op mijn huidige werk gevraagd of ik niet wil werken aan sociaal contact met andere collega’s, maar daar heb ik nu geen behoefte aan. Als het komt dan komt het en anders niet en dat is prima.

1 like

In de Vlaamse reclame van Verisure hoor ik altijd “virusje alarmsystemen” i.p.v. “Verisure alarmsystemen”. Can’t unhear.

Maar de grootste hekel heb ik aan reclames gelieerd aan tanden poetsen. Zoals die ene reclame waarbij ze beweren dat tandartsen over de middag in hun pauze naar huis gaan om hun tanden te poetsen. Waarom zouden ze daarvoor speciaal naar huis gaan?? Waarom kunnen ze hun tanden niet gewoon poetsen in hun eigen tandartsenpraktijk?? Ik vind het echt raar dat ze dat naar huis gaan zo benadrukken. Of die reclame van Paradontax waarin ze vragen “Spuug jij ook altijd bloed tijdens het poetsen?” Het duurde lang voor ik doorhad dat het over tanden poetsen ging, en niet je huis schoonmaken :joy:

6 likes

Oh maar dat wilde ik er ook niet mee zeggen. Ik zal ook niet iemand aanmoedigen om te verzwijgen. Gaf alleen aan waarom mensen dat doen/overwegen.

1 like

Ik ben de hele werkdag productief omdat ik niet anders kan (retail)

1 like

Daarvoor had ik die optie erbij gezet van dat alles sowieso door loopt! :slight_smile:
Ging voor mij ook heel anders toen ik nog aan een balie werkte, dan moet je gewoon door.

2 likes

Oh dan kan je ook wel lummelen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 5000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Stel je persoonlijke vraag #31 (Deel 12).