Stel je persoonlijke vraag #31

Lijkt me best onverantwoord om zonder voldoende training dat te proberen - voor mezelf weet ik dat ik dan geheid meer van mezelf zou vragen dan mogelijk is en dan is het een beetje vragen om blessures denk ik

edit: oke het is ook weer geen hele marathon die je gaat lopen maar toch haha ik zou het niet doen

4 likes

Ligt eraan hoe lang je nog hebt.
Volgende week → nee
Over twee maanden → sure

12 likes

4 kilometer kan iedereen toch wel rennen? Niet aan een stuk maar met lopen ertussen.

14 likes

Het is zaterdag haha :sweat_smile:

ik kan zweren dat ik dit onlangs bij de jumbo heb gezien en als ik google hoort jumbo het idd in het assortiment te hebben!!

Ligt eraan hoeveel mensen meedoen en uitslagen van eerdere jaren, als het rete druk is doen er vast meer ‘slome’ mee. Maar ik zou morgen of woensdag eens proberen hoe lang je op rustig tempo kan joggen en dan een beslissing maken.

3 likes

Aldi verkoopt het ook, meestal in van die ronde plastic bakken. Ik denk dat ze het de komende tijd wel weer zullen hebben voor kerst e.d.?

1 like

ik kijk morgen ff bij mijn jumbo (hs) haha i’ll let u know

2 likes

O, hahaha. Ja, dan zou ik niet gaan.
4 kilometer is niet ver, maar ongetraind loop je toch vrij makkelijk een blessure op.

Maar goed, mijn referentiekader is het scheuren van m’n kruisband tijdens de avondvierdaagse, dus wie ben ik :sweat_smile:

7 likes

Als er aan het einde een infuus klaarstaat wel ja

24 likes

Hahahahahahahahahahahahahahahahaha

Nee.

48 likes

Ik kan niet eens 100 meter rennen (ik ben bloedserieus)
Ik kan ook niet springen gewoon zomaar, mijn knieeën breken al bij de gedachte

11 likes

Ja ok maar ik heb het dan over iemand die hiervoor wel heeft hardgelopen en het dus wel kan en het blijkbaar ook leuk vindt (want opgegeven voor wedstrijd).

Ik zou zelf nooit gaan hardlopen ongeacht of ik het kan of niet maar vanuit perspectief “ik vind hardlopen leuk” lijkt 4k me niet mega moeilijk. Maarja wat weet ik :joy:

Ik kan overigens ook niet springen dan zakt mijn rechterbeen in elkaar en voelt het alsof mijn bot breekt :+1:t2:

3 likes
  • Gekookt ei
  • Gepocheerd ei
  • Omelet
  • Roerei
  • Spiegelei
  • Spaanse tortilla
  • Ik mot geen ei

0 stemmers

• Hardgekookt ei
  • Zachtgekookt ei

0 stemmers

Ben jij een zacht ei?

• Ja
  • Nee
  • Eerder wel
  • Eerder niet
  • Anderen vinden van wel, maar ik vind van niet
  • Anderen vinden van niet, maar ik vind van wel

0 stemmers

Stel je wordt morgen wakker met een bepaalde leeftijd en zo oud blijf je je hele leven. Hoe oud wil je zijn?

• 5
  • 10
  • 15
  • 20
  • 25
  • 30
  • 35
  • 40
  • 45
  • 50
  • 55
  • 60
  • 65
  • 70

0 stemmers

• <15
  • 15
  • 20
  • 25
  • 30
  • 35
  • 40
  • 45
  • 50+

0 stemmers

2 likes

Kan jij 4 kilometer hardlopen?

• Ja
  • Nee
  • Alleen als aan het einde een infuus klaarstaat

0 stemmers

1 like

Ga morgen gewoon low key proberen dan, dan zie je wel of het lukt of niet!

1 like

Op 1 op andere manier vind ik het ‘erg’ dat ik dat niet kan. Omdat het echt maar 4 km is, dus hoe moeilijk kan het zijn? Maar hardlopen is wel echt heel naar. Ik krijg altijd een brandende keel met slijm en waarom doen mensen dit voor de lol. Dan zou ik nog liever voor de lol gaan wielrennen. Wat hier op het forum volgens mij heel erg gehaat is. Maar mijn voeten zijn zo slecht. Direct blaren, door de enkel, afgescheurde enkelband, wat heb ik niet gehad.

Waar zou je jezelf liever op trainen?

• In hardlopen
  • In wielrennen
  • Nee ik ga liever dood

0 stemmers

Hoe leuk vind jij het om te sporten? Ik reken hier geen wandelen of fietsen onder :’)

1 = fantastisch het is mn leven , 10 = ik kan niks ergers dan sporten in het leven bedenken.

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Ik ga met veel sportieve personen om en ik ben zo blij dat ze mij niet erin meenemen. Bleh.

Haha sorry heb al 3x mijn stem veranderd. Deed m eerst verkeerdom en toen eerst 2, maar da’s wel erg fanatiek en toen 4, maar dat vond ik weer te weinig want sport wel 2-3x in de week dus toch een 3 gegeven lol

4 likes