Nog nooit gehad
Ik kom volgens mij uit een heel ander deel van nederland ofzo want ik ken dat snoepgebeuren niet.
Met Sint maarten:
- Snoep halen langs deuren
- Een lampionnenoptocht
0 stemmers
Beide. Lampionnen knutselen, liedje zingen en dan snoepje/mandarijn krijgen
Allebei. Met je lampion langs de deuren en je buren terroriseren met jouw gekrijs dat zingen moet voorstellen
Waar ik woon deden wij allebei niet, heb ook nooit kinderen langs de deuren zien gaan.
En nu woon ik in een appartement dus daar komen ze eigenlijk ook niet langs. Lijkt me wel gezellig zoān lampionnenoptocht maar heb het nooit gezien.
Dan is ons dorp vast te gierig om snoep te geven. Hier inderdaad lampion knutselen op school en dan 's avonds een route lopen met dat ding (met een lampje dat steeds uitvalt en keihard janken want alles verpest) en daarna naar huis. En mensen die op de route wonen zetten kaarsjes buiten maar gaan zelf warm binnen zitten.
Het snoep ophalen ging wel gepaard met een lampion en een liedje zingen.
Als kind heb ik trouwens nooit gedacht bij een manderijntje āwat stomā ofzo. Had verder ook echt een goed gevulde tas met snoep, dus waarschijnlijk maakte dat ene manderijntje niet uit maar zou het nu ook niet snel kopen
Duimpje omhoog voor de nostalgische waarde.
Ik heb nog nooit snoep gehaald langs de deuren en nu voelt het alsof ik iets gemist heb in mijn jeugd
Ik kom uit een deel waar Sint-Maarten überhaupt niet bestond. Geen snoep, geen lampionnen niks
Ik heb dit al meer dan 30 jaar niet gegeten. Ik speelde vroeger altijd dat dit een chocoladepudding van mān Barbieās was. Ik at dan muizen hapjes er vanaf.
Dit had mn oma altijd! En dan dacht ik ooooh lekker snoep! Tot ik een hap nam
Ik weet niet de structuur ofzo vond ik echt niet lekker
Mijn St Maarten trauma is de vreselijke taai taai poppen die je kreeg een keer dacht ik ok laat ik het proberen eens en nooit meer
Wat een pauper bedoening
Als kind vond ik ze iig lekker, maar al 100jr geleden dat ik ze heb gehad dus ik ga ze eens aan mān boodschappenlijstje toevoegen, wel benieuwd of dat nog zo is
Nirt lekker maar ik vreet het toch.
Stel je hebt je in 2019 ingeschreven voor een hardloopwedstrijd/evenement in een impulsieve bui die door corona een aantal keer is verplaatst. De afstand is 4,2 kilometer. Je loopt eigenlijk nooit meer hard en kunt geen 1 kilometer achter elkaar hardlopen.
Ga je een poging doen en gewoon tussendoor wandelen? Of zou je niet gaan?
- Gewoon proberen
- Niet gaan
- Anders
0 stemmers
Of een mandarijn