Duimpje omhoog voor de nostalgische waarde.
Ik heb nog nooit snoep gehaald langs de deuren en nu voelt het alsof ik iets gemist heb in mijn jeugd 
Ik kom uit een deel waar Sint-Maarten überhaupt niet bestond. Geen snoep, geen lampionnen niks
Ik heb dit al meer dan 30 jaar niet gegeten. Ik speelde vroeger altijd dat dit een chocoladepudding van m’n Barbie’s was. Ik at dan muizen hapjes er vanaf.
Dit had mn oma altijd! En dan dacht ik ooooh lekker snoep! Tot ik een hap nam 
Ik weet niet de structuur ofzo vond ik echt niet lekker
Mijn St Maarten trauma is de vreselijke taai taai poppen die je kreeg
een keer dacht ik ok laat ik het proberen eens en nooit meer 
Wat een pauper bedoening
Nirt lekker maar ik vreet het toch.
Stel je hebt je in 2019 ingeschreven voor een hardloopwedstrijd/evenement in een impulsieve bui die door corona een aantal keer is verplaatst. De afstand is 4,2 kilometer. Je loopt eigenlijk nooit meer hard en kunt geen 1 kilometer achter elkaar hardlopen.
Ga je een poging doen en gewoon tussendoor wandelen? Of zou je niet gaan?
- Gewoon proberen
- Niet gaan
- Anders
0 stemmers
Of een mandarijn 

Lijkt me best onverantwoord om zonder voldoende training dat te proberen - voor mezelf weet ik dat ik dan geheid meer van mezelf zou vragen dan mogelijk is en dan is het een beetje vragen om blessures denk ik
edit: oke het is ook weer geen hele marathon die je gaat lopen maar toch haha ik zou het niet doen
Ligt eraan hoe lang je nog hebt.
Volgende week → nee
Over twee maanden → sure
4 kilometer kan iedereen toch wel rennen? Niet aan een stuk maar met lopen ertussen.
Het is zaterdag haha 
ik kan zweren dat ik dit onlangs bij de jumbo heb gezien en als ik google hoort jumbo het idd in het assortiment te hebben!!
Ligt eraan hoeveel mensen meedoen en uitslagen van eerdere jaren, als het rete druk is doen er vast meer ‘slome’ mee. Maar ik zou morgen of woensdag eens proberen hoe lang je op rustig tempo kan joggen en dan een beslissing maken.
Aldi verkoopt het ook, meestal in van die ronde plastic bakken. Ik denk dat ze het de komende tijd wel weer zullen hebben voor kerst e.d.?
ik kijk morgen ff bij mijn jumbo (hs) haha i’ll let u know