Stel je persoonlijke vraag #31

Ik heb nu dingen gevonden die ik leuk vind (bodypump en zumba) en dan vind ik het ook echt meteen heel leuk. Maar teamsporten of hardlopen of wat dan ook pleur op

6 likes

Hoe lang zou jij doodstil met je ogen dicht in een open doodskist kunnen liggen?

• 1 uur
  • max 3 uur
  • max 5 uur
  • max 7 uur
  • halve dag
  • langer dan een halve dag
  • ik loop liever een marathon

0 stemmers

Waarom quote je mij? Moet ik dit doen?

14 likes

Levend in een doodkist liggen is al sinds ik klein ben één van mijn grootste nachtmerries, als claustrofoob word ik nog liever achtervolgd door een beer ofzo. Brrr.

1 like

Maar het is een open doodskist! Dicht zou ik ook nog geen 10 minuten volhouden

ik heb vh weekend urenlang gekeken naar youtube video’s van mensen die een marathon gingen lopen. ik vind het zo’n fascinerende prestatie

Ja je moet echt nadenken bij polls van @jumpsuit. De logica haha. waarom maak je het ons zo moeilijk met voor elven op een maandagavond.
Ik heb echt andersom gerekend oja 7/10. Oh in jumpsuits poll is dat dan 3.
Toch???

2 likes

Ik merk echt dat ik cijfers als 1 t/m 10 bijvoorbeeld in een soort sportcompetitie zie. 1 is het hoogst, 10 het laagst etc. Ewl. Dus voor mij is dat logisch, ik vind 1 het hoogst in mn hoofd haha. Je krijgt toch ook altijd de prijs voor de 1e, 2e, en 3e.

1 like

Ik zou in slaap vallen en waarschijnlijk gaan snurken dus het is niet perse doodstil dan :joy:

10 likes

Met een open kist is het echt appeltje eitje. Dat is toch amper anders als gewoon slapen?

6 likes

Maar op school was 10 toch altijd het beste, haha vind dat echt veel logischer omdat dat referentiekader veel groter is in mijn hoofd dan een prijs bij sport ofzo. Met schoolcijfers had ik 20 jaar lang dagelijks te maken, de eerste prijs in een sportcompetitie won ik nooit

15 likes

Mmm, ik heb toch liever de beer. Een doodkist voelt te beladen en is volgens mij ook gewoon te krap, met hoge wanden. 🥲

1 like

Ja ik snap het ook wel, ik zal het meenemen in mn volgende 1 tm 10 poll. Of dit ook gaat lukken ja dat is onzeker. Maar idd een 9 was geweldig. Lol maar ik beloof dat ik het de volgende keer andersom doe. :no_mouth:

3 likes

En anders maken we zelf wel een poll aan!

4 likes

Hoe leuk vind jij de polls van @jumpsuit op een schaal van 1 tot 10

1 = geweldig love 'em kan niet beter 10 = helemaal bagger vooral die schaalverdeling zuigt ik maak zelf wel een poll

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Kan je deze schaal misschien in Cyrillische cijfers doen want ik snap 'm niet

0 stemmers

Nog even een kijk in mijn brein, ik vraag me af of jullie schilderijen in je woning hebben hangen. Het maakt geen ene fuck uit of het van monet is of ikea. Gewoon of je een schilderij aan de muur hebt hangen. Foto’s tellen uiteraard NIET mee.

• Ja 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Meer dan 10

0 stemmers

Oja nou degene die dat niet hebben kunnen dus niet stemmen.

Waar is de optie 0

18 likes

Je moet nu zelf een poll aanmaken, dat weet je.

1 like
  • 0
  • 00
  • 000
  • 0000000000000

0 stemmers

1 like

Weinig crea, wel lekker veel nullen :money_mouth_face:

1 like