Neeeee andersom
10 = fantastisch het is mn leven , 1 = ik kan niks ergers dan sporten in het leven bedenken.
Ik vind sporten echt heerlijk en ik krijg er energie van. Ik vind het echt top dat ik met mijn lichaam dingen kan die ik tien jaar geleden nooit voor mogelijk hield, zoals 100 kilo optillen en 5km hardlopen. Als ik een tijdje minder sport voel ik me een zak aardappelen en dat motiveert me ook om te blijven gaan.
Ja is toch logischer?
Dan heb ook jij verkeerdom gestemd ghaha
Ligt wel enorm aan de sport hoor. Voetbal vind ik echt vreselijk en fitness ook, maar kickboksen en zumba
Ja al veranderd, verwarrend!
Nah maak zelf die poll dan maar aan ik vind 1 want 1 is altijd de winnaar. Dus daarom zogenaamd het meest fantastisch.
Ik ben niet per se dol op sporten maar ik merk dat ik echt een beter mens ben als ik consistent sport. Ik zit supersnel lekkerder in mijn vel, ben meer in contact met mijn lichaam (niet zo zweverig als het klinkt, ik ben gewoon heel erg dromerig altijd en door bewust te bewegen voel ik plotseling allemaal dingen!), voel me energieker en slaap lekkerder.
Ik vind het jammer dat de drempel vaak zo hoog is om te sporten, alsof je per se heel goed moet worden of een onwijs fitgirl-lichaam moet ambiƫren, terwijl het gewoon goed tijdverdrijf kan zijn dat ook nog eens gezond is.
Ik heb nu dingen gevonden die ik leuk vind (bodypump en zumba) en dan vind ik het ook echt meteen heel leuk. Maar teamsporten of hardlopen of wat dan ook pleur op
Hoe lang zou jij doodstil met je ogen dicht in een open doodskist kunnen liggen?
- 1 uur
- max 3 uur
- max 5 uur
- max 7 uur
- halve dag
- langer dan een halve dag
- ik loop liever een marathon
0 stemmers
Waarom quote je mij? Moet ik dit doen?
Levend in een doodkist liggen is al sinds ik klein ben ƩƩn van mijn grootste nachtmerries, als claustrofoob word ik nog liever achtervolgd door een beer ofzo. Brrr.
Maar het is een open doodskist! Dicht zou ik ook nog geen 10 minuten volhouden
ik heb vh weekend urenlang gekeken naar youtube videoās van mensen die een marathon gingen lopen. ik vind het zoān fascinerende prestatie
Ja je moet echt nadenken bij polls van @jumpsuit. De logica haha. waarom maak je het ons zo moeilijk met voor elven op een maandagavond.
Ik heb echt andersom gerekend oja 7/10. Oh in jumpsuits poll is dat dan 3.
Toch???
Ik merk echt dat ik cijfers als 1 t/m 10 bijvoorbeeld in een soort sportcompetitie zie. 1 is het hoogst, 10 het laagst etc. Ewl. Dus voor mij is dat logisch, ik vind 1 het hoogst in mn hoofd haha. Je krijgt toch ook altijd de prijs voor de 1e, 2e, en 3e.
Ik zou in slaap vallen en waarschijnlijk gaan snurken dus het is niet perse doodstil dan
Met een open kist is het echt appeltje eitje. Dat is toch amper anders als gewoon slapen?
Maar op school was 10 toch altijd het beste, haha vind dat echt veel logischer omdat dat referentiekader veel groter is in mijn hoofd dan een prijs bij sport ofzo. Met schoolcijfers had ik 20 jaar lang dagelijks te maken, de eerste prijs in een sportcompetitie won ik nooit
Mmm, ik heb toch liever de beer. Een doodkist voelt te beladen en is volgens mij ook gewoon te krap, met hoge wanden. š„²