Ja ik snap het ook wel, ik zal het meenemen in mn volgende 1 tm 10 poll. Of dit ook gaat lukken ja dat is onzeker. Maar idd een 9 was geweldig. Lol maar ik beloof dat ik het de volgende keer andersom doe.
En anders maken we zelf wel een poll aan!
Hoe leuk vind jij de polls van @jumpsuit op een schaal van 1 tot 10
1 = geweldig love 'em kan niet beter 10 = helemaal bagger vooral die schaalverdeling zuigt ik maak zelf wel een poll
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Kan je deze schaal misschien in Cyrillische cijfers doen want ik snap 'm niet
0 stemmers
Nog even een kijk in mijn brein, ik vraag me af of jullie schilderijen in je woning hebben hangen. Het maakt geen ene fuck uit of het van monet is of ikea. Gewoon of je een schilderij aan de muur hebt hangen. Foto’s tellen uiteraard NIET mee.
- Ja 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- Meer dan 10
0 stemmers
Oja nou degene die dat niet hebben kunnen dus niet stemmen.
Waar is de optie 0
Je moet nu zelf een poll aanmaken, dat weet je.
- 0
- 00
- 000
- 0000000000000
0 stemmers
Weinig crea, wel lekker veel nullen
Ja maar wel duidelijk
En heb je foto’s aan de muur hangen van jezelf+ family/friends etc? Ik bedoel dus wel echt aan de muur hebben hangen.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Op dit moment niet, Heb laatst mn muur geverfd moet ze nog steeds terug hangen.
Nee.
Oh wat zou ik dit graag echt willen zeg! Verlang regelmatig terug naar die tijd, MBO opleiding, leuke bijbaan, leuke stage, elk weekend op stap met vriendinnen, rondscharrelen met allerlei kerels, elke week meerdere keren uit eten/lunchen/terrasjes en als hoogtepunt elke zomer een stapvakantie. Mooie tijden
Gaat het wel? Wat een vragen
Oh ik heb nee gestemd want ik zag dit voor me:
Maar ik heb wel een lijst voor polaroid foto’s, zitten er 16 in. Alleen die staat op een kast dus officieel hangt het niet aan de muur haha.
0 want alleen maar schuine muren 🥲 zou zo graag iets ophangen maar bij alle rechte muren staan al kasten ivm ruimtegebrek.
Nee man straks doet iemand dat ding dicht als jij slaapt
Stijve enkels en licht astmatisch, dus ik ga mijzelf niet martelen. Heb al genoeg trauma van de piepjestest
Nee ik ben doodziek. Wat een vraag.
Wat vonden jullie van de piepjestest
- NEE
- Geweldig
- Wel ok
- Deden ze niet op mijn middelbare school
0 stemmers
En was je er een beetje goed in?
- Heb nooit een piepjestest gedaan
- Nee, de piepjestest is bedacht door sadistische gymleraren
- Ja, ik was altijd een van de laatste over. Ik ben briljant in heen en weer rennen
- Wel ok
0 stemmers