Ja maar wel duidelijk
En heb je fotoās aan de muur hangen van jezelf+ family/friends etc? Ik bedoel dus wel echt aan de muur hebben hangen.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Op dit moment niet, Heb laatst mn muur geverfd moet ze nog steeds terug hangen. 
Nee.
Oh wat zou ik dit graag echt willen zeg! Verlang regelmatig terug naar die tijd, MBO opleiding, leuke bijbaan, leuke stage, elk weekend op stap met vriendinnen, rondscharrelen met allerlei kerels, elke week meerdere keren uit eten/lunchen/terrasjes en als hoogtepunt elke zomer een stapvakantie. Mooie tijden 
Gaat het wel? Wat een vragen 
Oh ik heb nee gestemd want ik zag dit voor me:
Maar ik heb wel een lijst voor polaroid fotoās, zitten er 16 in. Alleen die staat op een kast dus officieel hangt het niet aan de muur haha.
0 want alleen maar schuine muren š„² zou zo graag iets ophangen maar bij alle rechte muren staan al kasten ivm ruimtegebrek.
Nee man straks doet iemand dat ding dicht als jij slaapt
Stijve enkels en licht astmatisch, dus ik ga mijzelf niet martelen. Heb al genoeg trauma van de piepjestest
Nee ik ben doodziek. Wat een vraag.
Wat vonden jullie van de piepjestest
- NEE
- Geweldig
- Wel ok
- Deden ze niet op mijn middelbare school
0 stemmers
En was je er een beetje goed in?
- Heb nooit een piepjestest gedaan
- Nee, de piepjestest is bedacht door sadistische gymleraren
- Ja, ik was altijd een van de laatste over. Ik ben briljant in heen en weer rennen
- Wel ok
0 stemmers
Uitrekenen hoeveel piepjes ik moest halen voor een 5,5 en meteen stoppen wanneer dat behaald was 
Ik heb een ingekaderde magazinecover van mezelf op mn kamer hangen 
En mn vader schildert voor de lol dus er hangt veel van hem in huis
Mijn conditie was ook niet slecht, maar ik ben niet gemaakt om te rennen. Van muur naar muur rennen, is een van de meest geestdodende dingen dat je kunt doen.
Verbaas mij nog steeds dat sommige klasgenoten bloedfanatiek werden tijdens die test
piepjestest > coopertest
Vind ik ook, veel meer sensatie
Ik bleek een hartafwijking te hebben waardoor ik na 1 rondje al niets meer kon maar de leraar vond het maar wat fijn mij een luie donder te noemen en uit te lachen. Om half jaar later jankend bij mijn ouders zijn excuses aan te bieden. Te laat klootzak. Mij heeft hij trouwens nooit zijn excuses aangeboden de clown.
Ik geef onder begeleiding van een gymdocent gym en ik moest vorig schooljaar de piepjestest afnemen van hem. Ik kon alleen maar denken: begint deze terreur nu al? Het zorgde wel voor een interessante discussie tussen mij en de gymleraar, maar ik ben het nog steeds niet met hem eens.
Sowieso gymdocenten die onvoldoendes geven aan kinderen/jongeren die het toch proberen, maar bij wie het niet lukt. Gelukkig heb ik die nooit gehad. Toen we bv. de coopertest gingen doen moesten we elkaars rondjes bijhouden in tweetallen. Elk jaar werd de normering strenger, alsof je conditie elk jaar ook beter wordt. Ik had op een gegeven moment altijd precies genoeg rondjes voor een voldoende, heel toevallig. Ik vond dat ik dat ook wel verdiend had, want genoeg andere meisjes in mijn klas die altijd ziek/ongesteld waren bij de coopertest en hem niet gingen lopen.
Dit is idd zo naar! Had een paar competitieve gymleraren (waarom ook??) en ik vond het altijd zo rot om dan te proberen en hun teleur te stellen.
Had het jaar daarna geluk met een leraar die gewoon een voldoende gaf als hij zag dat je je inzette en je voor de rest liet frisbeeƫn oid.