Stel je persoonlijke vraag #31

Nog beter; Tangle Tamer Ultra :grin: van Denman

1 like

Oké, ik dacht echt dat die van het Kruidvat dezelfde waren.

1 like

Weet zeker 75% van de tijd softbal met de muffe bezwete natte stinkende handschoenen en 25% alle andere dingen.

13 likes

Oh ja tjoekbal! Dat was ik helemaal vergeten. Wij deden dat best wel vaak.

1 like

Rugby (trauma aan als verlegen kind haha, ik kreeg een onvoldoende) en tamponbal :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Zit patent op de borstels geloof ik, dus ze maken het net anders na.

De uitvinder deed trouwens mee aan Dragons Den en toen wilde niemand investeren omdat ze allemaal dachten dat het nooit een hit zou worden lol, nu wordt er elke vijf minuten ofzo één verkocht wereldwijd

6 likes

Die heet dus Tangle Teezer :stuck_out_tongue: of waar heb je nog meer hulp mee nodig haha?

Kom net van de sportschool waar ik met een trainer aan de slag ben om me de oefeningen goed uit te voeren. En ik was zo zenuwachtig bij de kennismaking dat hij me uit zou gaan lachen. Echt ergens zit nog die kleine Swelgje van de basisschool waar kinderen altijd om moesten zuchten als ik in hun team werd gezet. Of die uitgelachen werd door een gymleraar tijdens de bosloop omdat ik allerlaatste was.
Ik dacht echt dat ik heel slecht was in gym en dat mijn lijf dus niet gemaakt was voor sport. Het heeft dus echt jaren geduurd voordat ik o.a. door yoga leerde dat mijn lijf ook gewoon goed is. Misschien niet zo lenig en soepel sommige maar dat iedereen verschillend is. En ik had ook niet verwacht dat ik, na ook al heel wat ‘gewone’ sportlessen gevolgd te hebben zoiets nieuws weer zo eng zou vinden. Juist een vak als gym kan zo belangrijk zijn om inclusie te leren aan kinderen (en volwassenen). Maar kan me voorstellen dat juist degene die gymleraar worden sporten heel erg leuk vinden (logisch) en daarmee minder goed begrijpen wat het is als je dat van nature niet bent.
En hopelijk is er al veel veranderd sinds ik op de basis en middelbare school zat want ik denk dat bij iedereen een vorm van bewegen past.

22 likes

Dit is zo waar!
Wij hadden een wiskundelerares die vroeger blijkbaar heel slecht was in wiskunde. Dat was juist daarom de beste wiskundeleraar die we gehad hebben, omdat ze heel goed ‘het probleem’ begreep van kinderen die het moeilijk vonden. Maar dat is natuurlijk zeldzaam.

12 likes

Tamponbal :thumbsup:

Apenkooien heb ik nooit gedaan want dat vonden ze allemaal te gevaarlijk

1 like

:smirk:

squashen, ja wel duidelijk dat ik op een elitaire school zat.

1 like

En die linker handschoenen waren zo vies, omdat het maar drie waren. Alsof je hand in een beschimmelde washand zat

3 likes

Geen speerwerpen maar kogelstoten!

Weet jij wie dit is (zonder te googelen)?

image

• Ja
  • Komt me bekend voor maar ik weet het niet
  • Nee

0 stemmers

Het is Marilyn Monroe voordat ze haar naam veranderde en haar haar blond maakte, toen ze nog Norma Jeane heette

4 likes

Ik had een jaar een gymdocent die niet verder kwam dan hockey. Ik heb echt een schijthekel aan hockey, als ik het leuk had gevonden was ik er wel op gegaan ipv 2 x per week het verplicht bij gym te moeten doen.

Ik was er zo klaar mee toen heb ik zelf een brief geschreven namens mijn dans docenten dat ik niet mocht hockeyen omdat het te blessure gevoelig was. Toen hoefde ik niet meer mee te doen met hockey. Nog steeds geen idee hoe ze er in is getrapt :joy: En kreeg ook gewoon een goed cijfer omdat ze die weer baseerde op de piepjes test + een afstand die we moesten rennen.

3 likes

Blijkbaar niet!
Nog een eerdere

1 like

Dat dacht ik dus ook, maar aan de poll te zien is het niet zo haha

1 like

Zodra er één zonnestraal scheen gingen we buiten gymmen en startte de gymles altijd met een warming up door een rondje te rennen rond het sportveld. Haatte dat altijd zo erg.

Sowieso trauma aan gym en in de 3de spijbelde ik dan heel vaak en toen ben ik bijna blijven zitten omdat ik onvoldoende stond voor gym en moest ik in de vakantie naar school komen om gym te herkansen. :sob:

Ik had best een jonge knappe gymleraar en toen moest ik in m’n eentje touwklimmen en bokspringen. Stierf echt 1000 doden als 15-jarige.

3 likes

Ik zoek nog een goed merk vaatwasblokjes!!!

2 likes