Stel je persoonlijke vraag #31

Ik heb ook steil haar maar het klit als een gek. Veel en dun haar = elke keer klitten, vooral na wassen.

De kapster heeft me er ooit eentje aangepraat, zij gebruikt die standaard en het voelde zoveel fijner dan zo’n standaard metalen Kruidvat-ding. De scalpborstel ken ik niet, ik ga even kijken of dat wat is!

2 likes

Ik vind het eigenlijk best raar dat zoiets simpels zoals de tangle teezer dat de neppe kut is en de echte heel fijn.

1 like

Nooit geweten dat er een ‘echt’ merk is… Help me out!

Ik heb zo een voor krullen en dan zo’n compacte versie ook om mee te nemen

1 like

De naam staat gewoon op de verpakking de Kruidvat noemt hun eigen variant anders

1 like

golfen, yoga, kickboxen

1 like

o.a. ringzwaaien, touwklimmen en het allerleukste was schommelen, dan deed de leraar een stok tussen de ringen en kon je superhoog heen en weer zwaaien

Tjoekbal (ik geloofde het ook niet maar het schijnt dus echt te bestaan), korfbal, handbal, schermen :cry:
Ze waren vooral heel erg geobsedeerd met ballen bij ons op school :thumbsdown:

2 likes

Nog beter; Tangle Tamer Ultra :grin: van Denman

1 like

Oké, ik dacht echt dat die van het Kruidvat dezelfde waren.

1 like

Weet zeker 75% van de tijd softbal met de muffe bezwete natte stinkende handschoenen en 25% alle andere dingen.

13 likes

Oh ja tjoekbal! Dat was ik helemaal vergeten. Wij deden dat best wel vaak.

1 like

Rugby (trauma aan als verlegen kind haha, ik kreeg een onvoldoende) en tamponbal :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Zit patent op de borstels geloof ik, dus ze maken het net anders na.

De uitvinder deed trouwens mee aan Dragons Den en toen wilde niemand investeren omdat ze allemaal dachten dat het nooit een hit zou worden lol, nu wordt er elke vijf minuten ofzo één verkocht wereldwijd

6 likes

Die heet dus Tangle Teezer :stuck_out_tongue: of waar heb je nog meer hulp mee nodig haha?

Kom net van de sportschool waar ik met een trainer aan de slag ben om me de oefeningen goed uit te voeren. En ik was zo zenuwachtig bij de kennismaking dat hij me uit zou gaan lachen. Echt ergens zit nog die kleine Swelgje van de basisschool waar kinderen altijd om moesten zuchten als ik in hun team werd gezet. Of die uitgelachen werd door een gymleraar tijdens de bosloop omdat ik allerlaatste was.
Ik dacht echt dat ik heel slecht was in gym en dat mijn lijf dus niet gemaakt was voor sport. Het heeft dus echt jaren geduurd voordat ik o.a. door yoga leerde dat mijn lijf ook gewoon goed is. Misschien niet zo lenig en soepel sommige maar dat iedereen verschillend is. En ik had ook niet verwacht dat ik, na ook al heel wat ‘gewone’ sportlessen gevolgd te hebben zoiets nieuws weer zo eng zou vinden. Juist een vak als gym kan zo belangrijk zijn om inclusie te leren aan kinderen (en volwassenen). Maar kan me voorstellen dat juist degene die gymleraar worden sporten heel erg leuk vinden (logisch) en daarmee minder goed begrijpen wat het is als je dat van nature niet bent.
En hopelijk is er al veel veranderd sinds ik op de basis en middelbare school zat want ik denk dat bij iedereen een vorm van bewegen past.

22 likes

Dit is zo waar!
Wij hadden een wiskundelerares die vroeger blijkbaar heel slecht was in wiskunde. Dat was juist daarom de beste wiskundeleraar die we gehad hebben, omdat ze heel goed ‘het probleem’ begreep van kinderen die het moeilijk vonden. Maar dat is natuurlijk zeldzaam.

12 likes

Tamponbal :thumbsup:

Apenkooien heb ik nooit gedaan want dat vonden ze allemaal te gevaarlijk

1 like

:smirk:

squashen, ja wel duidelijk dat ik op een elitaire school zat.

1 like