Stel je persoonlijke vraag #31

Ja dat is nog een betere benaming. Heeft iemand enig idee hoe het officieel heet?

Oja wij moesten ook jongleren :woozy_face:als je dat niet kon, jammer dan, onvoldoende.

1 like

Knotshockey? Eigenlijk ook best vulgair.

1 like

Net even dat artikel gelezen, wat ongelofelijk tragisch zeg. Blijkbaar hebben verschillende omstanders het wel gefilmd, dat is echt zo ontzettend fucked up, gewoon geen woorden voor. Lijkt me ook een dubbel trauma voor die vrouw om zo aan je lot overgelaten te worden

3 likes

Dat bystander effect is ontkracht, en dat verhaal van Kitty Genovese waar het mee begon zit heel anders in elkaar. Dit is wel aardig om dan te lezen:

17 likes

Ze hebben massaal gefilmd, maar niemand heeft zelfs maar de politie gebeld

Wij zeiden altijd wattenstaafhockey

Het meest lelijke groene shirt met schoollogo moesten we 2 jaar aan.
logovierkant_400x400
Wtf is deze kleur. Staat niemand.
O wee als je die een keer niet droeg, want dan werden de docenten kwaad (gevalletje “there’s people dying” als je mij vraagt).

4 likes

Wow dat is wel heel ouderwets voor een middelbare school in Nederland. Overigens zou ik dit blauw noemen.

1 like

Oh ja wij hadden een donkerblauw shirt met het logo van school en zonder kwam je de les ook echt niet in, slaat echt nergens op want wtf welke puber kan er 4 jaar hetzelfde shirt aan. :joy:

3 likes

Ik zat ook op een ouderwetse school met aparte gewoontes. Schoollied waarvoor je op moest staan, die shirts, eigen kerkje, een speciale dag waarop we degene waarnaar de school vernoemd was gingen eren

Wij noemden die kleur altijd -naam school-groen

Hadden jullie ook kinderen die zo’n verwassen ding van hun broers/zussen droegen? Dat was echt sneu :sweat_smile:
Mijn moeder had dat ding ook 2 maten te groot gekocht

1 like

Ja! Ik wil best iets kopen maar vriendin gaf aan dat het minimaal 6 flessen afname was. Nou we gaan het zien miss is het wel heel lekker idd

1 like

“wtf is deze kleur”

• Blauw
  • Groen

0 stemmers

Jullie zijn blind. Bye bye

Perrykleur, duh!

1 like

Jammer genoeg bestond hij nog niet toen we dat droegen. Anderd had ik elke gymles en oranje sjaaltje en bruin hoedje gedragen

3 likes

Wow, wanneer was dit? 1915??

3 likes

Duitsland omstreeks 1939

4 likes

Dit is toch wel een mooie kleur?
Staat mij iig goed :sweat_smile:
Beter dan de witte shirts met logo die wij moesten dragen.

10 likes

Anders: petrol

3 likes