Ja dat is nog een betere benaming. Heeft iemand enig idee hoe het officieel heet?
Oja wij moesten ook jongleren als je dat niet kon, jammer dan, onvoldoende.
Ja dat is nog een betere benaming. Heeft iemand enig idee hoe het officieel heet?
Oja wij moesten ook jongleren als je dat niet kon, jammer dan, onvoldoende.
Knotshockey? Eigenlijk ook best vulgair.
Net even dat artikel gelezen, wat ongelofelijk tragisch zeg. Blijkbaar hebben verschillende omstanders het wel gefilmd, dat is echt zo ontzettend fucked up, gewoon geen woorden voor. Lijkt me ook een dubbel trauma voor die vrouw om zo aan je lot overgelaten te worden
Dat bystander effect is ontkracht, en dat verhaal van Kitty Genovese waar het mee begon zit heel anders in elkaar. Dit is wel aardig om dan te lezen:
Ze hebben massaal gefilmd, maar niemand heeft zelfs maar de politie gebeldâŠ
Wij zeiden altijd wattenstaafhockey
Het meest lelijke groene shirt met schoollogo moesten we 2 jaar aan.
Wtf is deze kleur. Staat niemand.
O wee als je die een keer niet droeg, want dan werden de docenten kwaad (gevalletje âthereâs people dyingâ als je mij vraagt).
Wow dat is wel heel ouderwets voor een middelbare school in Nederland. Overigens zou ik dit blauw noemen.
Oh ja wij hadden een donkerblauw shirt met het logo van school en zonder kwam je de les ook echt niet in, slaat echt nergens op want wtf welke puber kan er 4 jaar hetzelfde shirt aan.
Ik zat ook op een ouderwetse school met aparte gewoontes. Schoollied waarvoor je op moest staan, die shirts, eigen kerkje, een speciale dag waarop we degene waarnaar de school vernoemd was gingen eren
Wij noemden die kleur altijd -naam school-groen
Hadden jullie ook kinderen die zoân verwassen ding van hun broers/zussen droegen? Dat was echt sneu
Mijn moeder had dat ding ook 2 maten te groot gekocht
Ja! Ik wil best iets kopen maar vriendin gaf aan dat het minimaal 6 flessen afname was. Nou we gaan het zien miss is het wel heel lekker idd
âwtf is deze kleurâ
0 stemmers
Jullie zijn blind. Bye bye
Perrykleur, duh!
Jammer genoeg bestond hij nog niet toen we dat droegen. Anderd had ik elke gymles en oranje sjaaltje en bruin hoedje gedragen
Wow, wanneer was dit? 1915??
Duitsland omstreeks 1939
Dit is toch wel een mooie kleur?
Staat mij iig goed
Beter dan de witte shirts met logo die wij moesten dragen.
Anders: petrol