Oh ja wij hadden een donkerblauw shirt met het logo van school en zonder kwam je de les ook echt niet in, slaat echt nergens op want wtf welke puber kan er 4 jaar hetzelfde shirt aan. 
Ik zat ook op een ouderwetse school met aparte gewoontes. Schoollied waarvoor je op moest staan, die shirts, eigen kerkje, een speciale dag waarop we degene waarnaar de school vernoemd was gingen eren
Wij noemden die kleur altijd -naam school-groen
Hadden jullie ook kinderen die zoân verwassen ding van hun broers/zussen droegen? Dat was echt sneu 
Mijn moeder had dat ding ook 2 maten te groot gekocht
Ja! Ik wil best iets kopen maar vriendin gaf aan dat het minimaal 6 flessen afname was. Nou we gaan het zien miss is het wel heel lekker idd
âwtf is deze kleurâ
- Blauw
- Groen
0 stemmers
Jullie zijn blind. Bye bye
Perrykleur, duh!
Jammer genoeg bestond hij nog niet toen we dat droegen. Anderd had ik elke gymles en oranje sjaaltje en bruin hoedje gedragen
Wow, wanneer was dit? 1915??
Duitsland omstreeks 1939
Dit is toch wel een mooie kleur?
Staat mij iig goed 
Beter dan de witte shirts met logo die wij moesten dragen.
Anders: petrol
2007 
En dit was de chillste school van de 3 waar ik uit kon kiezen
@Huismus het was echt een ugly shirt/kleur. Zoân net niet kleur.
Ik ben zelf eens flauw gevallen in een trein die aankwam op zijn eindstation. Mijn moeder zou me ophalen en stond met haar auto tegenover het perron. Ze zag me vallen in die trein. Iedereen is vervolgens uitgestapt (en over me heen gestapt denk ik?) en uiteindelijk is mijn moeder de trein binnen gerend om me van de vloer af te rapen. Sindsdien ben ik de hoop in mensheid wel een beetje verlorenâŠ
Oh jemig wat erg! En ook @Applepie. Hopelijk heeft iemand je hierna in ieder geval een zitplaats aangeboden?? Bij deze de belofte aan mezelf dat als ik iemand zie flauwvallen ik niet als een soort aap aan de zijkant blijf toekijken
Jeetje, wat een stomme ervaringen @LizzyBennet en @Applepie. Ik zou ook wel het vertrouwen in de mensheid een beetje verliezen.
Ik ben zelf ook een keer flauwgevallen in de trein, maar werd toen wel geholpen. Weet het niet meer precies, maar toen ik weer een beetje bijkwam, hoorde ik iemand âhelpâ roepen om de conducteur te waarschuwen en buiten de trein stond ambulancepersoneel klaar en een passagier liep mee om me de trein uit te helpen en iemand anders droeg mijn tas.
Ik heb in hele lichte mate iets vergelijkbaars meegemaakt, namelijk toen ik na een yogales over alle schoenen viel en gewoon niemand opkeek, nog niet eens erom lachte ofzo (niet meest empathische reactie, maar alles liever dan gewoon genegeerd te worden).
Keer dat ik niet lekker werd in het OV heeft het personeel me wel goed geholpen en waren ze heel attent
De mensen om je heen zouden zich dood moeten schamen dat ze niks deden om je te helpen.
Ik vind dit allemaal echt erg. Ik heb het ook wel eens gehad, ik vond dat een moeder echt te ruig met haar kind was, schreeuwen, aan arm trekken etc⊠maar niemand zei wat, en ik ook niet. Maar ik heb ook een keer gehad dat 2 mannen 2 meisjes aan het lastig vallen waren en toen heb ik wel naar ze geschreeuwd en uitgescholden. Ik ben dan benieuwd wat maakt dat ik die eerste keer niks zei en die tweede keer wel? Lastig.
Nu je het erover hebt, ik ben ook eens lastiggevallen door twee gasten (waarbij een mijn arm beetpakte), ik duidelijk aangaf dat ze met rust moesten laten, en guess what?? Er waren allemaal stille agenten die pas ingrepen toen mijn ex vriend hem in zân kraag greep.