2007
En dit was de chillste school van de 3 waar ik uit kon kiezen
@Huismus het was echt een ugly shirt/kleur. Zoān net niet kleur.
2007
En dit was de chillste school van de 3 waar ik uit kon kiezen
@Huismus het was echt een ugly shirt/kleur. Zoān net niet kleur.
Ik ben zelf eens flauw gevallen in een trein die aankwam op zijn eindstation. Mijn moeder zou me ophalen en stond met haar auto tegenover het perron. Ze zag me vallen in die trein. Iedereen is vervolgens uitgestapt (en over me heen gestapt denk ik?) en uiteindelijk is mijn moeder de trein binnen gerend om me van de vloer af te rapen. Sindsdien ben ik de hoop in mensheid wel een beetje verlorenā¦
Oh jemig wat erg! En ook @Applepie. Hopelijk heeft iemand je hierna in ieder geval een zitplaats aangeboden?? Bij deze de belofte aan mezelf dat als ik iemand zie flauwvallen ik niet als een soort aap aan de zijkant blijf toekijken
Jeetje, wat een stomme ervaringen @LizzyBennet en @Applepie. Ik zou ook wel het vertrouwen in de mensheid een beetje verliezen.
Ik ben zelf ook een keer flauwgevallen in de trein, maar werd toen wel geholpen. Weet het niet meer precies, maar toen ik weer een beetje bijkwam, hoorde ik iemand āhelpā roepen om de conducteur te waarschuwen en buiten de trein stond ambulancepersoneel klaar en een passagier liep mee om me de trein uit te helpen en iemand anders droeg mijn tas.
Ik heb in hele lichte mate iets vergelijkbaars meegemaakt, namelijk toen ik na een yogales over alle schoenen viel en gewoon niemand opkeek, nog niet eens erom lachte ofzo (niet meest empathische reactie, maar alles liever dan gewoon genegeerd te worden).
Keer dat ik niet lekker werd in het OV heeft het personeel me wel goed geholpen en waren ze heel attent
De mensen om je heen zouden zich dood moeten schamen dat ze niks deden om je te helpen.
Ik vind dit allemaal echt erg. Ik heb het ook wel eens gehad, ik vond dat een moeder echt te ruig met haar kind was, schreeuwen, aan arm trekken etc⦠maar niemand zei wat, en ik ook niet. Maar ik heb ook een keer gehad dat 2 mannen 2 meisjes aan het lastig vallen waren en toen heb ik wel naar ze geschreeuwd en uitgescholden. Ik ben dan benieuwd wat maakt dat ik die eerste keer niks zei en die tweede keer wel? Lastig.
Nu je het erover hebt, ik ben ook eens lastiggevallen door twee gasten (waarbij een mijn arm beetpakte), ik duidelijk aangaf dat ze met rust moesten laten, en guess what?? Er waren allemaal stille agenten die pas ingrepen toen mijn ex vriend hem in zān kraag greep.
@LizzyBennet @Applepie Oh Jezus ik vind dit echt erg
Ik snap dit ECHT niet. Dat je niet weet wat je moet doen okƩ (ik zou misschien bang zijn dat 't iets anders is dan flauwvallen ofzo) maar dan vraag je toch ff hulp aan anderen
Kan 't me gewoon echt niet voorstellen. Ben ook altijd bang dat zoiets mij overkomt in de trein maar denk altijd, ach ze laten me vast niet liggen. Nou wel dus :S.
Wat een nare verhalen. Anderzijds heb ik zelf twee keer een fietsongeluk gehad waarbij ik een paar tellen buiten westen was en toen ben ik wel door omstanders geholpen.
Maar was misschien ook omdat ik midden op straat lag en de weg bezet hield.
Laat jij reviews achter bij Thuisbezorgd, Uber Eats en andere eetbezorgdiensten?
0 stemmers
Wat zou je ervan vinden als collegaās hun hond mee naar kantoor nemen?
0 stemmers
Je hond meenemen naar werk moet echt in overleg gebeuren. Genoeg mensen die allergisch of bang zijn voor honden
De vraag is dan ook wat JIJ ervan zou vinden
Uiteraard gaat dat in overleg met collegaās
De eeuwenoude discussie. Welk dier heeft jouw voorkeur:
0 stemmers
Ik doe het bij über altijd (ook omdat je daar zelf een review krijgt) en bij thuisbezorgd nooit. Ik weet niet ik vind de reviews bij thuisbezorgd ook nooit heel betrouwbaar. Edit: maar bedenk me nu dat je wss ubereats bedoelt (niet de taxidienst) en daar review ik ook nooit/vertrouw ik de reviews ook niet
Haha ja zie edit, ik dacht even gewoon Ćber en niet Ćber eats
Ooh hahaha ja ik bedoel Uber Eats
Dit zou echt een goede reden voor mij zijn om op kantoor te gaan werken Ik snap ook echt niet dat mijn vriend maar sporadisch naar kantoor gaat en haar dan niet eens meeneemt (okƩ hij zit een uur in de trein maar hij heeft wel allemaal dierenvrienden op kantoor die haar superleuk vinden).
Heb jij wel eens iemand niet geholpen die misschien wel je hulp nodig had? Iemand die viel, flauw viel, lastig gevallen werd etc. Ik kan het niet van mezelf herinneren, maar misschien heb ik het wel verdrongen ofzo. Ik ben wel benieuwd waarom dan. Ik kan het me zeker voorstellen als de situatie gevaarlijk is voor jezelf. Al zou je dan nog wel de politie kunnen bellen ofzo.
0 stemmers
door het gesprek in het andere topic moest ik er weer aan denken. Maar een paar jaar terug fietste ik sāavonds terug naar huis en reed er een dronken jongen echter me die contact probeerde te maken met me, maar ik had daar geen zin in. Hij was toen zo dronken dat ie van zijn fiets af viel. Ik ben toen doorgefietst omdat ik daar geen zin in had. Er waren wel andere omstanders die zich met hem bemoeide dus helemaal alleen was hij niet.