Afgelopen februari was ik onderweg naar m’n werk en het was onwijs aan het ijzelen. Ik zag opeens een auto op mij afkomen, die gaf een ruk aan het stuur, kwam in de berm terecht en sloeg over de kop en rolde in de sloot. Ik heb m’n auto aan de kant gezet en ben over de weg gerend om te helpen. Er stopte nog 1!!! auto (die erachter reed), verder reed iedereen stapvoets door. Je moet natuurlijk wel kijken/filmen wat er aan de hand is. 
Uiteindelijk lag de auto op zijn kant in de sloot. Ik was in m’n werkkleding (dus duidelijk dat ik moest werken) en die man zegt tegen mij “ik moet zo werken, kun jij het water in want ik wil niet nat worden”. Ik heb hem heeeeel kwaad aangekeken en gecommandeerd om 112 te bellen.
Gelukkig was er niets met de bestuurder aan de hand maar het had psychisch heel veel impact op haar gemaakt. Ze is een paar dagen later bij me thuis geweest om alles te bespreken/helder te krijgen en me te bedanken. Ik besefte later ook dat het best wat impact op mij had gemaakt. Als ze niet die ruk aan het stuur had gegeven dan had het voor mij ook heel anders af kunnen lopen.
We hebben nu nog wel eens contact om aan elkaar te vragen hoe het gaat.