Stel je persoonlijke vraag #31

Ah deze kwam uit New York en later zag ik Rosario Dawson (vind ik de hotste vrouw ooit) steeds voorbij komen op haar insta want dat is een van haar beste vrienden.

Toen was ik wel ff jaloers

2 likes

Ik vind honden echt kut en zou het echt vreselijk vinden als er een kantoorhond geopperd zou worden. Dat je dan als enige tegen de komst ervan bent en de spelbreker bent die andermans hondengeluk verpest. Of nog erger, dat ie er wel komt terwijl je daar 0% zin in hebt en dan altijd met zo’n rondlopend dier zit opgescheept ugh.

15 likes

This is me :eyes: geen dierenvriend, maar ik was de enig die het niet wilde…

Ofja, geen kantoor hond maar een collega met een hond die niet altijd hondenoppas heeft. (Sorry dat woord alleen al ugh)

6 likes

Ik zag een wat oudere vrouw opeens out gaan en met haar hoofd op de tegels vallen. Ze had een hoofdwond en leek een soort epileptische aanval te krijgen. Ik liep daar alleen en toevallig liep er nog een jongen langs en toen heb ik 112 gebeld en hebben we geprobeerd te zorgen dat ze niet zou stikken/haar kalm te houden tot de ambulance er was.

Ik weet dus echt 0 van ehbo en ben ook niet per se degene die meteen gaat helpen als er zoiets gebeurt of überhaupt weet wat te doen, maar aangezien er naast die andere jongen niemand liep voelde ik me moreel verplicht te helpen.

6 likes

Eat, pray, love: waar zou jij voor kiezen?

• 3 maanden in Rome wonen, Italiaans leren en heel veel eten (de extra kilo’s neem je voor lief)
  • 3 maanden in India in een Ashram om nader tot je spirituele zelf te komen en te yoga-en
  • 3 maanden op Bali waar je in de leer gaat bij een medicijnman en hete seks hebt met een Braziliaan (je bent single in dit scenario)

0 stemmers

Hete seks for sure

7 likes

Voer gaat voor alles. Plus drie maanden yoga klinkt als de hel

2 likes

Dacht ook dat dit populairder zou zijn!

1 like

You had me at eten

16 likes

Ik heb alleen een keer de dierenambulance gebeld voor een schaap die in de sloot lag. Schaap heeft het gered.

23 likes

Mijn vader is al jaren brandweerman en het is al een paar keer voorgekomen dat hij in zn vrije tijd, wanneer we met het gezin op pad waren, iemand moest reanimeren. Dit maakte altijd veel indruk, ook omdat niet iedereen het heeft gehaald. Ik heb hierdoor wel mn ehbo diploma behaald, maar heb dit gelukkig nooit hoeven gebruiken.

16 likes

Eet jij dadels direct van de pit of maak je m eerst open om de pit te verwijderen en te kijken hoe hij er vanbinnen uit ziet?

• Ik eet mijn dadel van de pit af, YOLO
  • Ik check mijn dadel eerst vanbinnen

0 stemmers

Dadels vind ik vies, dus ik loop geen risico op onaangename verassingen in dit geval

17 likes

Voor een natte hond denk ik?

Ik was eens getuige van een aanrijding auto + iemand op zebrapad. Het aangereden meisje werd behandeld door het ambupersoneel en de bestuurder van de auto was heel jong (19 en net 3 weken ofzo rijbewijs) en zat helemaal in shock op een stoepje dus daar ben ik toen naartoe gegaan.

Ze moest mee met de politie voor verhoor, heb toen haar ouders en vriend gebeld maar die wilden allemaal niet komen en haar ophalen van ā€˜t politiebureau. Ze was helemaal in paniek en ze vroeg of ik met haar mee wilde dus dat heb ik toen gedaan. Verder geen gegevens uitgewisseld behalve naam.

Ze had een heel unieke naam dus heb haar een dag later nog opgezocht op facebook en gevraagd hoe het ging en toen zei ze: denk dat je de verkeerde hebt sorry! Maar ik weet zeker dat ze het was, naam en foto dus dat was wel een aparte afsluiter.

17 likes

Ik werkte als tiener in een supermarkt. Een collega van mij (volgens mij was ze net 16, kende haar niet heel goed) had regelmatig problemen thuis, omdat haar ouders streng gelovig waren en zij daar erg op botste. Uiteindelijk is ze uit huis gezet. Ik heb toen voor haar wat instanties gebeld voor hulp en het verhaal uitgelegd, maar omdat het in het weekend was kon het pas op maandag ofzo. Toen heeft ze dat weekend bij mij thuis geslapen en hebben we samen uitgezocht wat ze moest regelen/kon doen.

17 likes

smart-clever

1 like

Als het in Rome net zo soepel gaat als hier, verzeker ik me toch liever van hete seks op Bali…

1 like

Heftig om dit zo mee te maken! Goed dat jullie naar hem toe gegaan zijn en hebben geholpen :kissing_heart:

1 like

Het enige fijne aan mijn gymshirt is denk ik dat hij onverwoestbaar is. 18 jaar oud en nog steeds mijn favo slaapshirt :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes