Ik denk dat ik dit jaar met jas door mn huis ga lopen
Long covid lijkt me echt heel eng. Vooral doordat ik zelf net een beetje uit m’n burnout ben en het klinkt een beetje alsof je dan weer in zo’n zelfde situatie terecht komt voor wie weet hoe lang.
Ik had vorig jaar een bepaald lang vest gekocht die ik net te veel ‘dekentje voor in huis’ vind en daar woon ik nu in (naast mijn oude wollen vesten en dekens). 
Ben jij op dit moment ziek? (Allle soorten en maten bij elkaar genomen)
- Ja
- Nee
- Beetje
0 stemmers
Hoe voel je je? (1 = slecht, 10 = top!)
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
Echt iedereeeen in mijn omgeving is ziek. Blegh
Ik kan niet wachten tot over week, als ik hopelijk weer beter ben. Manmanman
Was vorige week goed verkouden. Ik ben nu licht snotterig
Oe even terugkomend hierop. Ik was jn een land waar dit heel gebruikelijk is op openbare toiletten in bijvoorbeeld de horeca en het was me er toch een partij smerig elke keer😪
Waarom moeten we dit willen?
Zodat non binaire mensen bijvoorbeeld niet raar aangekeken worden omdat ze in het ‘verkeerde’ toilet zijn
Terwijl gender totaal niet bepaalt of een toilet schoon is of niet. Mannentoiletten op mijn oude werk die viezer waren dan menig Dixie en er dan steeds boze e-mails werden rondgestuurd van wie het toilet smerig had achtergelaten (die ik ook ontving als vrouwentoiletgebruiker) en een vrouwentoilet dat meer iets weghad van een slachthuis in een restaurant.
Ja omg bebloede maandverbandjes aan deuren van openbare toiletten geplakt enzo, er zijn ook ranzige vrouwen hoor. 
Een soort schnitzelparadijs, maar dan op het damestoilet
:’(
En ik ben zo dom geweest om tegen enkele mensen op mijn werk te zeggen dat de genderneutrale toiletten schoon waren, nu tref ik ze regelmatig vies aan. Ik nam ze juist omdat veel mensen die niet gebruiken. :’)
Snap eigenlijk niet wanneer het volledig afgesloten toiletruimtes zijn dat we nog onderscheid maken.
Welke kies jij?
- Geel
- Groen
- Blauw
- Rood
0 stemmers
Welke kies jij?
- Je ogen zijn de afstandbediening
- Avonden 2x zo lang
- Niet plassen
- Serie wissen en opnieuw kijken
0 stemmers
Als ochtendmens zijn lange avonden de hel
Heb jij een babyface?
- Ja, heel vervelend
- Ja, vind het niet erg
- Nee, mijn leeftijd wordt altijd goed geschat
- Nee, ik zie er ouder uit dan dat ik ben
0 stemmers
Geen idee 
Geen babyface, word wel jonger geschat
domme vraag maar onder wat soort berichten gebruik je nu: ![]()
- “Ik trok mijn nieuwe blazer aan naar een sollicitatiegesprek en kwam erachter dat het kaartje er nog aanging”
- “Ik heb eindelijk na weken uitstellen de schuur opgeruimd.”
- “Ik heb seksistische mannelijk collega eens flink de waarheid verteld.”
- “Ik wil @Nescio en co bedanken voor deze forum-update.”
- “Ik heb zo een sollicitatiegesprek.”
- insert post met sterke argumenten dat onderdeel is van een lopende discussie.
- Anders
0 stemmers
Anders, namelijk: een post die te dom om te poepen is, ik zie die smiley echt als een heeeele sarcastische