Stel je persoonlijke vraag #31

Een soort schnitzelparadijs, maar dan op het damestoilet

:’(

En ik ben zo dom geweest om tegen enkele mensen op mijn werk te zeggen dat de genderneutrale toiletten schoon waren, nu tref ik ze regelmatig vies aan. Ik nam ze juist omdat veel mensen die niet gebruiken. :’)

Snap eigenlijk niet wanneer het volledig afgesloten toiletruimtes zijn dat we nog onderscheid maken.

1 like

Welke kies jij?

• Geel
  • Groen
  • Blauw
  • Rood

0 stemmers

Welke kies jij?

• Je ogen zijn de afstandbediening
  • Avonden 2x zo lang
  • Niet plassen
  • Serie wissen en opnieuw kijken

0 stemmers

1 like

Als ochtendmens zijn lange avonden de hel

5 likes

Heb jij een babyface?

• Ja, heel vervelend
  • Ja, vind het niet erg
  • Nee, mijn leeftijd wordt altijd goed geschat
  • Nee, ik zie er ouder uit dan dat ik ben

0 stemmers

Geen idee :joy:

1 like

Geen babyface, word wel jonger geschat

14 likes

domme vraag maar onder wat soort berichten gebruik je nu: Screen Shot 2021-10-21 at 19.59.43

• “Ik trok mijn nieuwe blazer aan naar een sollicitatiegesprek en kwam erachter dat het kaartje er nog aanging”
  • “Ik heb eindelijk na weken uitstellen de schuur opgeruimd.”
  • “Ik heb seksistische mannelijk collega eens flink de waarheid verteld.”
  • “Ik wil @Nescio en co bedanken voor deze forum-update.”
  • “Ik heb zo een sollicitatiegesprek.”
  • insert post met sterke argumenten dat onderdeel is van een lopende discussie.
  • Anders

0 stemmers

4 likes

Anders, namelijk: een post die te dom om te poepen is, ik zie die smiley echt als een heeeele sarcastische

31 likes

Ik vind die emoji echt de belichaming van ‘Lekker pik’. Het kan gemeend zijn, maar ook sarcastisch

27 likes

Volgens mij denken heel veel mensen van zichzelf dat ze een babyface hebben maar valt dat in de praktijk best wel mee haha, geloof er niks van dat 60% er zoooo jong uitziet

8 likes

Ik kwam erachter dat in alien night in de pbs de kleuren wit op lichtblauw zijn :ok_hand: (sry kon hem niet vinden)

Oooh ik dacht als je dat zelf post, maar blijkbaar is het nu een reactiemogelijkheid?

Heb ik weer lekker accuraat gestemd :thumbsup:

3 likes

Ik gebruik deze normaal alleen met oud & nieuw haha :confetti_ball:

6 likes

Ik ben wel benieuwd welke serie mensen opnieuw zouden willen beleven!

4 likes

Op " ik mag hier niks meer zeggen alles word met 2 maten gemeten." Post

14 likes

Ik had niet op die optie gestemd maar zou Orange is the New Black graag opnieuw willen beleven! Maar heb ook zulke leuke herinneringen daaraan :grinning_face_with_smiling_eyes: zou ook Breaking Bad en Pretty Little Liars (ja haha) opnieuw willen beleven.

1 like

Ik heb echt altijd gedacht dat dit twee kwallen moesten zijn. Vind ik ook eigenlijk veel leuker.
:confetti_ball:

24 likes

Ik verzin wel eens dingen maar exclusief bij vreemde mannen in de kroeg en kappers.

6 likes

Omg ik ga voortaan annemiekel gebruiken bij starbucks.

22 likes