Ik vind die emoji echt de belichaming van ‘Lekker pik’. Het kan gemeend zijn, maar ook sarcastisch
Volgens mij denken heel veel mensen van zichzelf dat ze een babyface hebben maar valt dat in de praktijk best wel mee haha, geloof er niks van dat 60% er zoooo jong uitziet
Ik kwam erachter dat in alien night in de pbs de kleuren wit op lichtblauw zijn
(sry kon hem niet vinden)
Oooh ik dacht als je dat zelf post, maar blijkbaar is het nu een reactiemogelijkheid?
Heb ik weer lekker accuraat gestemd 
Ik gebruik deze normaal alleen met oud & nieuw haha 
Ik ben wel benieuwd welke serie mensen opnieuw zouden willen beleven!
Op " ik mag hier niks meer zeggen alles word met 2 maten gemeten." Post
Ik had niet op die optie gestemd maar zou Orange is the New Black graag opnieuw willen beleven! Maar heb ook zulke leuke herinneringen daaraan
zou ook Breaking Bad en Pretty Little Liars (ja haha) opnieuw willen beleven.
Ik heb echt altijd gedacht dat dit twee kwallen moesten zijn. Vind ik ook eigenlijk veel leuker.

Ik verzin wel eens dingen maar exclusief bij vreemde mannen in de kroeg en kappers.
Omg ik ga voortaan annemiekel gebruiken bij starbucks.
Ik ben niet creatief of ad rem genoeg daarvoor
Ik vertel wildvreemden die ik voor de eerste keer ontmoet mijn levensverhaal en diepste geheimen. Dus mijn echte naam en leeftijd is niks. 
Zullen we het even over je jeugdtrauma’s hebben
Dexter! 
Nog even aan je Limburgs accent werken en dan was jij mijn oude handarbeid/ckv docent
Ik mag van mijn moeder niet praten met vreemde mannen.
Toen ik een bepaalde man niet vertrouwde in een eetgelegenheid heb ik wel eens een verhaal opgehangen dat ik Melissa heette en in Zoetermeer woonde. En ergens toen 2 proeflesjes yoga kon bijwonen heb ik echt vanalles bij elkaar geluld. Ik was toen op het hoogtepunt van mijn depressie had geen behoefte aan sociale interactie en toen gingen 2 moeders tegen mij lullen en toen had ik gezegd dat ik een zoon heb die Wolf heette en met kinderen werkte (ik werkte toen nog niet in het onderwijs).
Gossip Girl 
Maar staan er dan ook mensen te applaudisseren?