Stel je persoonlijke vraag #31

Twin Peaks!

9 likes

Ik deed dat vaak in de trein, als ik dan bijv. Met vriendinnen in de trein zat. Gingen we de meest shockerende gesprekken voeren zo van , ja je bent net uit de bak he? Bladibla. Dus niet echt direct tegen de persoon zelf maar dan zag je die mensen echt kijken. Vonden we altijd heel grappig.

7 likes

Hoe vaak heb jij in je leven 112 gebeld? Of een buitenlands equivalent

• Nooit
  • 1x
  • 2-3x
  • 4-5x
  • 6-9x
  • 10-19x
  • 20+ keer

0 stemmers

Voor wie heb je wel eens gebeld?

• Mezelf
  • Iemand die ik ken (familie/vrienden/collega)
  • Een onbekende

0 stemmers

Wat had je nodig?

• Politie
  • Ambulance
  • Brandweer

0 stemmers

1 like

Vorige week voor het eerst! Zat echt te trillen joh

3 likes

Heeft iemand wel eens voor jou 112 gebeld?

• Ja
  • Ja, meerdere keren
  • Nee

0 stemmers

1 like

Aantal jaren geleden op koningsnacht voor een laveloos 15-jarig meisje dat midden op straat lag een ambulance gebeld. Gelukkig kwamen meer omstanders helpen met een paraplu en haar ‘vriendinnen’ die het allemaal erg grappig vonden en totaal niet in de gaten hadden dat het mis ging. Omdat het toch druk was in de stad kwam ook de politie per fiets die het van ons overnamen en met de ambu gingen overleggen.

1 like

Welk van de genoemde onelegante dingen draag jij?

• chelsea boots
  • teddy coat
  • utility / cargo / pants / jackets etc.
  • schoenen met open tenen in herfst en winter
  • hele grote bulky /grove sjaals
  • leggings met hoge laarzen
  • plaid blouseje
  • zwarte panty met shorts in een contrasterende kleur (buiten bijvoorbeeld een trouwerij of gala)
  • zwarte panty met contrasterende schoenen
  • oversized kniteed dresses die de lengte van een bijna normale truilengte hebben
  • niks
  • alles

0 stemmers

1 like

Ik dacht eerst van niet, maar toen bedacht ik me dat toen ik een paar jaar geleden een ongeluk heb gehad, toen was ik bewusteloos. Ik weet uit verhalen dat iemand toen wel 112 heeft gebeld.

Ik ging vanmiddag een luchtje uitzoeken voor m’n vriend bij Douglas. Nu zit ik tv te kijken en vallen me ineens parfum reclames op, terwijl ik nooit denk van joh die moet ik proberen???

Word jij weleens geinfluenced om een bepaald merk parfum te kopen n.a.v. een tv commercial?

• Ja, vaak
  • Ja, soms
  • Nee, nooit

0 stemmers

1 like

Niet kopen maar wel ruiken!

8 likes

Ik heb wel vaak dat ik door de reclame benieuwd word naar een geur en dan in de winkel even ga testen

5 likes

Heb jij Soldaat van Oranje de musical gezien?

• Ja, één keer.
  • Ja, meerdere keren.
  • Nee, wel nog van plan.
  • Nee, dankje.

0 stemmers

2 likes

Mijn vriend belde het alarmnummer in Egypte omdat ik van m’n kameel was gevallen en bewusteloos was. Toen vroegen ze: “is she murdered?” en werd de verbinding verbroken. (wil nu dat sarcastische duimpje gebruiken maar waar is die als je ‘m nodig hebt)

18 likes

Uhm ja?! Ik ga ervan uit dat mijn collega’s (ongeacht welk gender) zich niet als vieze beesten op de wc gedragen, welke ze ook gebruiken?

Hetzelfde geldt voor de comment van @kali. Overigens ga je met je opmerking “hoef echt geen venten in mn vrouwenwc hoor, joeee” nog steeds heel erg uit van twee genders. Het gaat niet om mannen die vrouwen kunnen gaan lastigvallen of “hun” wc’s onderschijten, het gaat erom die iedereen vrij gebruik kan maken het toilet en niemand wordt buitengesloten.

5 likes

Nooit door een tv reclame maar wel heel vaak door tiktoks terwijl ik niet eens een parfum meisje ben.

Ik ben daardoor zelfs heel erg nieuwsgierig naar een parfum waarvan iedereen zegt dat hij heel vies ruikt. Ik wil die echt zo graag ruiken.

Voor de geĂŻnteresseerden:
https://www.fragrantica.com/perfume/Etat-Libre-d-Orange/Secretions-Magnifiques-4523.html

De reviews zijn echt grappig.

5 likes

Dan ben ik wel benieuwd welke parfum dat was!

1 like

Ik vind parfumreclames altijd zo vaag.

3 likes

Wel een leuke parodie erop:

1 like

Reclames beĂŻnvloeden toch vaak onbewust dus ben ik ooit gelijk naar de winkel gerend? Nee. Heeft een reclame me beĂŻnvloed om positiever naar een bepaald parfummerk te kijken of een merk te overwegen? Waarschijnlijk wel.

2 likes

Ik ook, altijd zo over de top en ik snap nooit wat voor “gevoeeeeel” er overgebracht moet worden. Bijv die met Gaga

2 likes