Ik ben niet creatief of ad rem genoeg daarvoor
Ik vertel wildvreemden die ik voor de eerste keer ontmoet mijn levensverhaal en diepste geheimen. Dus mijn echte naam en leeftijd is niks.
Zullen we het even over je jeugdtraumaâs hebben
Dexter!
Nog even aan je Limburgs accent werken en dan was jij mijn oude handarbeid/ckv docent
Ik mag van mijn moeder niet praten met vreemde mannen.
Toen ik een bepaalde man niet vertrouwde in een eetgelegenheid heb ik wel eens een verhaal opgehangen dat ik Melissa heette en in Zoetermeer woonde. En ergens toen 2 proeflesjes yoga kon bijwonen heb ik echt vanalles bij elkaar geluld. Ik was toen op het hoogtepunt van mijn depressie had geen behoefte aan sociale interactie en toen gingen 2 moeders tegen mij lullen en toen had ik gezegd dat ik een zoon heb die Wolf heette en met kinderen werkte (ik werkte toen nog niet in het onderwijs).
Gossip Girl
Maar staan er dan ook mensen te applaudisseren?
Twin Peaks!
Ik deed dat vaak in de trein, als ik dan bijv. Met vriendinnen in de trein zat. Gingen we de meest shockerende gesprekken voeren zo van , ja je bent net uit de bak he? Bladibla. Dus niet echt direct tegen de persoon zelf maar dan zag je die mensen echt kijken. Vonden we altijd heel grappig.
Hoe vaak heb jij in je leven 112 gebeld? Of een buitenlands equivalent
- Nooit
- 1x
- 2-3x
- 4-5x
- 6-9x
- 10-19x
- 20+ keer
0 stemmers
Voor wie heb je wel eens gebeld?
- Mezelf
- Iemand die ik ken (familie/vrienden/collega)
- Een onbekende
0 stemmers
Wat had je nodig?
- Politie
- Ambulance
- Brandweer
0 stemmers
Vorige week voor het eerst! Zat echt te trillen joh
Heeft iemand wel eens voor jou 112 gebeld?
- Ja
- Ja, meerdere keren
- Nee
0 stemmers
Aantal jaren geleden op koningsnacht voor een laveloos 15-jarig meisje dat midden op straat lag een ambulance gebeld. Gelukkig kwamen meer omstanders helpen met een paraplu en haar âvriendinnenâ die het allemaal erg grappig vonden en totaal niet in de gaten hadden dat het mis ging. Omdat het toch druk was in de stad kwam ook de politie per fiets die het van ons overnamen en met de ambu gingen overleggen.
Welk van de genoemde onelegante dingen draag jij?
- chelsea boots
- teddy coat
- utility / cargo / pants / jackets etc.
- schoenen met open tenen in herfst en winter
- hele grote bulky /grove sjaals
- leggings met hoge laarzen
- plaid blouseje
- zwarte panty met shorts in een contrasterende kleur (buiten bijvoorbeeld een trouwerij of gala)
- zwarte panty met contrasterende schoenen
- oversized kniteed dresses die de lengte van een bijna normale truilengte hebben
- niks
- alles
0 stemmers
Ik dacht eerst van niet, maar toen bedacht ik me dat toen ik een paar jaar geleden een ongeluk heb gehad, toen was ik bewusteloos. Ik weet uit verhalen dat iemand toen wel 112 heeft gebeld.
Ik ging vanmiddag een luchtje uitzoeken voor mân vriend bij Douglas. Nu zit ik tv te kijken en vallen me ineens parfum reclames op, terwijl ik nooit denk van joh die moet ik proberen???
Word jij weleens geinfluenced om een bepaald merk parfum te kopen n.a.v. een tv commercial?
- Ja, vaak
- Ja, soms
- Nee, nooit
0 stemmers
Niet kopen maar wel ruiken!
Ik heb wel vaak dat ik door de reclame benieuwd word naar een geur en dan in de winkel even ga testen