Stel je persoonlijke vraag #31

Maar liever nog Duits.

3 likes

Economie, maar geschiedenis is ook leuk.

1 like

Heb jij ooit muziekles gehad? Niet op school maar als hobby

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Indien nee, had je graag muziekles gehad?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Er zijn in 15 jaar van de in 2006 108 muziekscholen nog maar 12 over.
Vind je dat erg?

• Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee

0 stemmers

Stelling: Cultuur is in Nederland ondergewaardeerd

• Eens
  • Eerder eens dan oneens
  • Eerder oneens dan eens
  • Oneens

0 stemmers

Ik wist dat het in mijn werkveld slecht ging, maar door deze Zembla ben ik toch wel een beetje geschrokken ofzo. Muziekschool in mineur gemist? Start met kijken op NPO Start

Een portret wat sprekend leek op mijn oma, ergens in een oud Duits kasteel. We werden daarna gevraagd om (als gezin) de rondleiding te verlaten omdat we niet konden ophouden met lachen.

4 likes

Zouden jullie ook alchohol drinken als je er niet tipsy / dronken van wordt ?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Een vriend van mij lijkt heel erg op hoe Johannes de doper vaak wordt uitgebeeld op schilderijen: donker haar en gezichtsbeharing, zelfde gezichtsvorm, droevige blik (logisch want Johannes werd onthoofd). In de groepchat onder vrienden is dit een terugkerend ding geworden, foto’s posten waar ‘‘hij’’ op staat

5 likes

Ik geef wel ckv. Dat was in mijn schooltijd nauwelijks lesgeven. Geprinte opdrachtjes geven en koppen tellen en dat was het

2 likes

Dat is echt niet waar. Teringveel? Er zit 80 mg cafeïne in een blikje Red Bull.

Medium latte van Starbucks ter vergelijking: 150 mg

4 likes

Maar daar worden niet drie op een dag (of achterelkaar) gedronken

Ik denk dat gym echt het gemakkelijkste is.

Je moet geen toetsen verbeteren, je hoeft niet zoveel voor te bereiden, en je mag een hele dag in je jogging.

1 like

Haha nou hier wel. Maar ik ben niet voor Red Bull hoor maar dat er zoveel cafeïne in zit is gewoon niet waar, volgens mij is het de combo van suiker en cafeïne die slecht is.

Gek genoeg kan ik zelf 3 koffie’s drinken zonder issues maar krijg wel hartkloppingen van 1 blikje Red Bull.

1 like

Mijn vriendinnen en ik zeiden altijd dat we informatica wilden geven.
Gewoon de leerlingen tellen en dan zeggen dat ze Babbage op moeten starten. Al zal Babbage waarschijnlijk niet meer bestaan en ik een ramp met Office ben 🥲

4 likes

Misschien door de hoeveelheid suiker dat erin zit?

@Vaiana gewoon de word handleiding kopiëren en uitdelen, daadwerkelijk lesgeven kost te veel moeite. Dat of ze los laten gaan op PowerPoint

1 like

Ik denk dat het echt zo lastig is om leerlingen te motiveren tijdens gym. Tenminste bij ons zat iedereen bij voorbaat al te chagrijnen en smoesjes te verzinnen om er onderuit te komen en alles wat de docent bedacht was stom en saai etc.

1 like

Haha bij mij op school was dit bij elk vak het geval hoor :tired_face:

Ja bij ons ook wel maar bij gym voelde iedereen zich nog net even wat vrijer om vervelend te doen denk ik haha

1 like

Voor diegene die ja stemmen. Drinken jullie dan soms ook alchohol vrije drankjes ?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Als je op nee geklikt hebt, waarom niet ?

1 like

Haha wat ? Dit wist ik niet :joy:

@June ik dee wel graag “turnen” ( zo heet het in Belgie ) omdat dit het enige was waar ik goed in was.

Mijn baas die een keer zei dat mijn energie heel fijn is op kantoor en dat alles waar ik aan werk een level in kwaliteit stijgt :smiling_face_with_three_hearts: vind werkcomplimenten super leuk en fijn omdat ik mijn werk heel belangrijk vind, uiterlijke complimenten dan weer niet zo.

5 likes

Ik vind de smaak van alcohol vaak niet lekker en ik neem aan dat dat niet zal veranderen als je er niet dronken van zou worden.

1 like