Iedereen drinkt toch regelmatig alcoholvrije drankjes haha
Vind je mannen kut, over het algemeen?
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
Vind je, indien van toepassing, jouw man/vriend/date kut?
- Nee nooit
- Ja altijd/vaak
- Soms/met bepaalde dingen
0 stemmers
Soms dan heb ik echt een beeld van bepaalde mensen alsof ze âanti-mannenâ zijn in het algemeen (obv uitspraken die ze doen) en dan kom ik opeens erachter dat ze getrouwd zijn, en dat zag ik dan niet aankomen ofzo?
Mannen kunnen kut zijn en vrouwen kunnen behoorlijk klote doen. Het ligt aan wie je voor je snufferd hebt
Ik snap ook niet waarom mensen hun partner afkatten tegenover andere mensen. Misschien is dat hun kink of ze hebben teveel Married with children gezien
Van een oudere verpleegkundige in het ziekenhuis toen ik een paar dagen opgenomen was. Dat ze nog nooit zo een ijverig meisje had gezien. Was een beetje apart ofzo.
- dan gebruik ik mân sleutel en laat ik mezelf binnen
- dan bel ik aan
- dan ga ik door de (achter)deur die altijd open staat
- anders
- nvt
0 stemmers
Edit: is deze poll bij jullie ook opeens in een belachelijk groot lettertype? Geen idee hoe ik dat heb gedaan
Ik denk dat ze bedoelt of mensen wel eens alcoholvrije bier/wijn/cocktails/enz bestellen ipv water, koffie, thee, fris ofzo
Oooh zo echt de alcoholvrije variant van iets, got it. Ben niet zo scherp vandaag haha
Welke groenten stop jij in lasagne?
- Ik stop geen groenten in mân lasagne
- Tomaat
- Paprika
- Prei
- Ui
- Pepers
- Wortel
- Champignons
- Courgette
- Paksoi
- Aubergine
- Broccoli
- Bloemkool
- Ik pleur er zoân kant-en-klare zak in
- Nog een andere groente
0 stemmers
Stop je er ook vlees in?
- Ja kip
- Ja vega(n) kip
- Ja gehakt
- Ja (vega)n gehakt
- Ander vlees
- Ander nepvlees
- Nee niets!
0 stemmers
Met of zonder bechamelsaus?
- Met (zelfgemaakt)
- Met (uit een potje)
- Zonder
0 stemmers
Welke bladen?
- Verse
- Uit een pakje
0 stemmers
Bleekselderij (en knoflook)!
Knoflook gebruikt iedereen hopelijk
Ik vraag het me afâŠ
Altijd spinazie
Ik vind mannen het concept gewoon kut
Vroeger had je hier in Ă©lk dorp een muziekschool bijna en kreeg je 30 minuten les. Nu heb je nog een âkunstencentrumâ en is alles uitgekleed en kut en echt al heel lang.
Huilon
Ja en particulier is er ook weinig (want Limburg) en is duuuuur
Bleekselderij inderdaad!
Maar maar een roux is zo makkelijk hoewel ik niet weet hoe glutenvrij meel daarmee werkt
Blaasinstrumenten kan nog wel betaalbaar bij de plaatselijke harmonieën en fanfares. Krijg je ook gratis een instrument te leen.