Stel je persoonlijke vraag #31

Ik denk eigenlijk dat iedereen uiteindelijk in een van die topics besproken zou kunnen worden, want ja eerlijk is dat nu toch ook precies wat er in die topics staat :stuck_out_tongue:
Is nou niet dat daar puur schandalen worden besproken, integendeel

2 likes

In zou echt net als Monica Geuze in haar beginjaren zijn. Alleen maar in bed liggen, zooi kopen, eten en klagen.

14 likes

Hahaha ja als je ziet hoe er op elk detail wordt gedoken dan zou ons vaste discussiepanel op mij ook wel wat aan te merken hebben.

4 likes

Als het echt moet, wil ik best wel opruimcoach worden. Vind dat zelf ook de leukste vlogs om ge kijken (declutter) en vind opruimen en spullen weggooien de enige leuke huishoudelijke taak.

Zou alleen niet heel goed beeldmateriaal opleveren want alles is al weg hier :sweat_smile: Maar mocht iemand een hoarded house te leen hebben, I’m yours. Wil dan wel besproken worden in het andere YouTubers topic natuurlijk.

3 likes

We zijn ons nieuwe huis aan het inrichten dus dit zou een van de weinige periodes zijn waarin vlogs over mijn leven enigzins interessant zouden kunnen zijn.

4 likes

Dit doet me denken aan een fantasie die ik had als jonge tiener, dat mijn ogen eigenlijk camera’s waren en dat er mensen mee keken met mijn leven. Vooral de jongen die ik dan op dat moment leuk vond :sweat_smile: Ik probeerde dan ook leuke dingen te doen/cooler te doen omdat hij zogenaamd mee keek, echt omg

30 likes

Hahaha herkenbaar dit

4 likes

Echt? Ik dacht dat ik de enige loco was hahaha

Ja echt haha! Dit precies dacht/deed ik ook als puber

1 like

Haha ook herkenbaar hier! En dan inderdaad, net wat leuker doen. Heb het ook wel eens met een vriendin besproken die hetzelfde deed. Niet de enige dus haha!

2 likes

Ik ben echt een saaie muts, maar als ik een maand verplicht moest vloggen zou ik wel mijn best doen om een beetje leuke content te maken! Vooral het feit dat ik in het buitenland woon inzetten, elke dag naar een leuke plek in mijn omgeving bijvoorbeeld/non-toeristische tips geven, proberen mooie sfeerbeelden te creëeren en lekker eten te delen enzo. Het is dat het me heel erg vermoeiend lijkt en ik totaal geen oog heb voor fotografie, maar ik denk dat ik eigenlijk wel vier heel leuke weekvlogs in elkaar zou kunnen zetten/dertig wel grappige korte dagvlogs!

9 likes

Zou jij voor €70 2 uur in deze glazen box in een museum kunnen/willen zitten? Je kijkt naar jezelf in de spiegel en ziet daarin ook het publiek dat rond de box loopt. (Edit: je moet ‘aanwezig zijn’ dus geen telefoon, niet je ogen dicht doen etc)

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Kunnen ja, willen absoluut niet. Vreselijk.

11 likes

Als ik mijn telefoon mag meenemen en ondertussen mag forummen en Candy Crush mag spelen; prima.

7 likes

Twee uur is nog te overzien. Ik ga wel even tukken

1 like

Liever slagroom op iets warms of slagroom op iets kouds?

  • Warms: warme chocomel, koffie, warme appeltaart, warme brownie
  • Koud; gebak, ijskoffie, frappuccino’s, koude appeltaart,

0 stemmers

Welke streamingsdiensten gebruik jij allemaal?

  • Netflix
  • Disney+
  • Amazon prime
  • Videoland
  • NLziet
  • NPO start plus
  • HBO max
  • Hulu
  • Nog een andere:

0 stemmers

En hoeveel van deze diensten betaal je zelf?

  • 1-3
  • 4-6
  • 6-8
  • Geen van allen :money_mouth_face:
  • Betaal ze allemaal zelf
  • Anders

0 stemmers

1 like

Waar heb je op dit moment meer zin in?

  • Tosti
  • Appelflap

0 stemmers

1 like

Net een tosti op, dus appelflap als toetje!

2 likes

Haha ja precies! Als je het mij een halfuur geleden had gevraagd, had ik voor tosti gekozen maar ik heb net geluncht (geen tosti helaas).

3 likes