Stel je persoonlijke vraag #31

Ik luister dan geen luisterboeken, maar wel podcasts tijdens het autorijden. Gaat prima eigenlijk. Merk geen verschil t.o.v. de radio of muziek

1 like

Maar wat blijft hier lastig aan dan? Als die jongen zich goed kan concentreren met een luisterboek is er toch niks aan de hand?
Ik zou pas in gesprek gaan als het duidelijk is dat hij zijn werk niet goed uitvoert. Maar niet puur omdat hij een luisterboek luistert.

23 likes

Maar wat heb jij hier mee te maken? Zolang hij zijn werk gewoon doet en je met hem kan communiceren zie ik geen probleem. Ben je zijn leidinggevende?

Ik werk zelf ook vaak met een hoorspel/radiodocumentaire of televisieprogramma op de achtergrond omdat ik me dan juist beter kan concentreren op niet al te ingewikkeld werk.

8 likes

Ik maak altijd de spicy mushroom lasagne van Ottolenghi en als je die paddenstoelen in de keukenmachine fijnhakt en roostert in de oven is het net gehakt. Het is niet helemaal klassiek bolognese maar wel bijna en echt een lekkere ragu

8 likes

Powernap:

• 20 min
  • 30 min

0 stemmers

1 like

Planning 20 min, realiteit 3 uur

50 likes

Er mist een 0 :joy:

5 likes
4 likes

Ja gewone linzen vind ik niet lekker maar beluga linzen doen het best goed vind ik. Blijven vrij stevig. Ik voeg ook altijd al champignons toe, maar ik ga ze eerst eens drogen voor ik ze in de saus doe.

1 like

Ik zou ooit met een vriendin naar een bekend festival, en last minute gingen er nog wat vrienden van haar mee. Met hen had ik niet zoveel, maar soit. Toen bleken zij op dat festival alleen maar te willen drinken en blowen, en ik kwam voor de muziek. Door hen miste ik 3 optredens waarvoor ik naar dat festival ging. Ik werd totaal buitengesloten en heb me echt in mijn leven zelden zo ongelukkig en niet op mijn plek gevoeld.

Het was ook gewoon niet een situatie waar ik iets kon zeggen, gezien ik de uitzondering was - en al helemaal “de saaie” want stel je voor dat je in deze maatschappij niet geïnteresseerd bent in dronken/stoned worden. Kan me nog altijd dwars zitten, zelfs al is het 11 jaar geleden.

10 likes

Meestal 1 uur

ik ben hoofd bediening en werk 's middags veel met de keuken samen. korte lijnen en snel bestellen. mij stoort het dat ik vaak alles 3x moet schreeuwen omdat hij de kassa niet hoort (met wat ik besteld heb vanuit het restaurant). tijdje terug bijvoorbeeld, ik had wat a la carte gerechten besteld en dat duurde vrij lang, vroeg ik waar het bleef. huh wat ik heb niks gehoord?! vind ik echt niet kunnen.

2 likes

Kun je dat niet oplossen met iets anders? Een van m’n collega is ook slechthorend, maar heeft een eigen oordopjes en een sein gekregen en dat gaat echt goed. Normaal gesproken wisselen we bv van seinnummer.

1 like

Nee, dat lijkt me inderdaad ook niet kunnen. Zou dat wel bespreken met hem ja.

Kant en klare (maaltijd)salades

• Eet ik wel eens
  • Eet ik niet
  • Voeg ik zelf nog dingen aan toe
  • Voeg ik niets aan toe
  • Eet ik uit de bak
  • Maak ik op op een bord/schaal

0 stemmers

En welke eet je dan wel eens?

1 like

Toen ik nog vlees at, vond ik die met Italiaanse kip van de AH heel lekker. Nu vind ik die met geitenkaas en zongedroogde tomaten van de Lidl het lekkerste.

1 like

Ik vind die met grote garnalen en oosterse dressing van de appie het lekkerst.

3 likes

Heel soms in de trein. Geen idee hoe ze allemaal heten, maar meestal wel met pasta, geen Aardappels

1 like

De geitenkaas van de ah en dan voeg ik zelf nog avocado en mais toe. Maar meestal gewoon zelf salade maken.

1 like

Ze pleuren er altijd rauwe tomaat in en daar ben ik allergisch voor

1 like