Stel je persoonlijke vraag #31

Er was ooit melk popcorn discodip, dat was mijn favoriet.

En ik heb zelf een keer een reep gemaakt die was melk en puur gemixt met kokos en discodop, was echt heel lekker :100:

7 likes

Puur pecan kokos! Maar die hebben ze niet overal helaas :(.

9 likes

Wit wortel walnoot mmm

3 likes

Ik vind donkere melk het lekkerst, maar had deze week ook de groene met hazelnoot en crunch en die was ook top.

Verder had je een paar jaar geleden iets met yoghurt en passievrucht volgens mij? Die was ook heerlijk!

5 likes

Ohja deze zocht ik, kon er niet opkomen haha maar die is zo heerlijk!

1 like

Wit kers en kandijkoek! Die vond ik zo lekker!

6 likes

Jaaa die is heerlijk!

Doen mensen dit? :woozy_face:

1 like

Ik heb gestemd op wit framboos knettersuiker, maar ik vind een van de repen die er met Pasen is (ik geloof melk citroen meringue) ook heel lekker! En ik ben lid van de Tony’s Chocolonely Chocolate Club, dan krijg je elke maand een doos chocolade met unieke smaken, en in de eerste doos zat melk pretzel roze muisjes, die was ook heerlijk!

5 likes

Hands down de gele met noga - net toblerone :heart_eyes:

En ook deze - ja ik ben er zo een:

13 likes

Jaaaa die met drop was zo goed!!!

3 likes

Ja deze!! En deze:

Zijn m’n favo’s ooit, nu maken ze alleen nog maar gore repen die totaal niet interessant zijn ook

9 likes

Omg die lijkt me lekker. Ze hebben sws tr weinig repen met koek. Wel vaak met harde stukjes caramel bah.

1 like

Ik wil zachte caramel die er uit druppelt!!! En grote noten

3 likes

Ik denk dat Daniëlle en Alex dat zo zeggen :cry:

image

5 likes

Hahaha, mijn moeder noemde me ook altijd de dictator in de dop. :sweat_smile:

3 likes

ik weet niet wat ik erger vind, ‘de eerste paal’ of ‘bouwplaats: alle hoeken van de kamer’ :face_vomiting:

10 likes

Hoogste punt bereikt op standje 1 t/m 69 is ook een contender

8 likes

Als je op zo’n bord moet pochen dat je je partner alle hoeken van de kamer hebt laten zien denk ik juist dat het kind is verwekt terwijl moeder in haar hoofd het boodschappenlijstje alvast aan het maken was :no_good_woman:

22 likes

Drink jij wel eens gembershotjes of andere soortgelijke shotjes?

• Ja, dagelijks of wekelijks
  • Ja, soms
  • Nee, ik drink alleen shotjes met alcohol
  • Gewoon nee

0 stemmers

1 like