Er was ooit melk popcorn discodip, dat was mijn favoriet.
En ik heb zelf een keer een reep gemaakt die was melk en puur gemixt met kokos en discodop, was echt heel lekker 
Er was ooit melk popcorn discodip, dat was mijn favoriet.
En ik heb zelf een keer een reep gemaakt die was melk en puur gemixt met kokos en discodop, was echt heel lekker 
Puur pecan kokos! Maar die hebben ze niet overal helaas :(.
Wit wortel walnoot mmm
Ik vind donkere melk het lekkerst, maar had deze week ook de groene met hazelnoot en crunch en die was ook top.
Verder had je een paar jaar geleden iets met yoghurt en passievrucht volgens mij? Die was ook heerlijk!
Ohja deze zocht ik, kon er niet opkomen haha maar die is zo heerlijk!
Wit kers en kandijkoek! Die vond ik zo lekker!
Jaaa die is heerlijk!
Doen mensen dit? 
Ik heb gestemd op wit framboos knettersuiker, maar ik vind een van de repen die er met Pasen is (ik geloof melk citroen meringue) ook heel lekker! En ik ben lid van de Tony’s Chocolonely Chocolate Club, dan krijg je elke maand een doos chocolade met unieke smaken, en in de eerste doos zat melk pretzel roze muisjes, die was ook heerlijk!
Jaaaa die met drop was zo goed!!!
Ja deze!! En deze:
Omg die lijkt me lekker. Ze hebben sws tr weinig repen met koek. Wel vaak met harde stukjes caramel bah.
Ik wil zachte caramel die er uit druppelt!!! En grote noten
Ik denk dat Daniëlle en Alex dat zo zeggen 

Hahaha, mijn moeder noemde me ook altijd de dictator in de dop. 
ik weet niet wat ik erger vind, ‘de eerste paal’ of ‘bouwplaats: alle hoeken van de kamer’ 
Hoogste punt bereikt op standje 1 t/m 69 is ook een contender
Als je op zo’n bord moet pochen dat je je partner alle hoeken van de kamer hebt laten zien denk ik juist dat het kind is verwekt terwijl moeder in haar hoofd het boodschappenlijstje alvast aan het maken was 
Drink jij wel eens gembershotjes of andere soortgelijke shotjes?
0 stemmers