Ja dit was ook mijn favo!
Ja en daarmee raak je toch niet zwanger dus slaat ook nog eens nergens op 
Laatst een zelf gemaakte van de buren gekregen.
Gewoon nee. Krijg alweer spontaan maagzuur 
Toevallig vandaag voor het eerst!
Ik ben er zelf te gierig voor. Geen idee eigenlijk hoeveel ze kosten, maar denk 2 euro ofzo? Ik ga dat zelf niet kopen, bijt wel in een gember stronk (gisteren gedaan).
Vriend had ze gekocht.
Bij de Lidl zijn ze 1 euro iig!
Ik heb dit laatst gekocht maar vond het heel heftig, brandde teveel
Ik doe nu een paar slokjes per dag en in mijn thee
een oud collega van me noemt haar man standaard De Baas
als in âeven aan de baas vragenâ
Oh bij ons zegt iemand âchef logistiekâ (over zijn vrouw)
Ik drink regelmatig van die groenteshots van âŹ1 van de Appie of Lidl. Beetje extra groentes en vezels zijn altijd welkom.
Het is dat mijn vader met pensioen is 
Ok heb echt een hele zere keel al zoân 5 dagen? Ik heb 3 testen gedaan elke dag en die waren allemaal gelukkig negatief. Nu is mn keel absoluut mijn zwakke plek lichamelijk. Ik heb nu geen testen meer liggen, zouden jullie in mijn geval nog nieuwe testen kopen en 's ochtends weer testen?
- Ja je kan niet vaak genoeg testen
- Nee dit kan je nu wel even laten gaan
- Ik weet het niet
0 stemmers
Ik zou je bij de GGD laten testen, want zelftesten zijn toch niet bedoeld voor klachten?
Met klachten mag je geen zelftest gebruiken, dus zou even langs de teststraat gaan als ik jou was. Ze zijn best snel nu ook met de uitslagen (binnen 24 uur vaak)
Heb je op LinkedIn je profiel op âbeschikbaarâ staan?
- Ja, openbaar beschikbaar (dat open to work)
- Ja, afgeschermd beschikbaar (dat recruiters het kunnen zien maar de rest niet)
- Nee
- Ik heb geen LinkedIn
0 stemmers
En zo ja, krijg je weleens reacties van recruiters?
- Ik krijg maandelijks reactie van recruiters
- Ik krijg wekelijks reactie van recruiters
- Ik krijg vrijwel dagelijks reactie van recruiters
- Ik heb mân profiel niet op âbeschikbaarâ staan maar krijg desalniettemin ook weleens reactie van recruiters
- Meid ik heb geen LinkedIn
0 stemmers
Dit schijnt toch ubergezond te zijn maar ook heel vies? Ik kan me er niet eens wat bij voorstellen. Ik maak alleen wel eens zelf gemberthee, vind ik niet lekker maar een gembershotje schijnt heel sterk/scherp? Te zijn. Toevallig staan er een paar in de koelkast maar is niet voor mij.
Ik houd het op gember thee (ofwel een plakje gember en kokend water), wanneer ik verkouden ben
Ja ik vind het een hele heftige, scherpe smaak hebben inderdaad. Geen idee of het echt extreem gezond is of iets, maar het werkt bij mij altijd wel om ze te nemen als ik keelpijn heb. Heb het idee dat het daar wel echt een stuk minder van wordt.
Elke week een gembershotje en als die uitverkocht is dan de turmeric. Ik vind het lekker!
Ik heb ook een juice bar in mijn straat en die heeft een shotje die oprecht zo lekker is dat ik zou willen dat ze een fullsize versie maken
maar dat is waarschijnlijk niet goed voor je maag.
Oh ik dacht ook dat dat voor fanatieke sporters was, ik heb zelf echt géén idee hoor. Ik denk altijd alleen maar, gatverdamme, want ik heb het uiteraard uit nieuwsgierigheid wel eens geroken. Maar als het tegen keelpijn helpt, wat ik nu echt heb dan kan ik dat wel eens proberen misschien. Alleen zit er volgens mij ook andere troep door.
Hahaha oh ja vreselijk. Ik ken iemand die zân vrouw âMVOâ noemt. Oftewel âministerie van oorlogâ. Uiteraard niet tegen haar zelf, maar tegen vrienden.