Stel je persoonlijke vraag #31

Kennen jullie XYP (nog)?

  • Ja
  • Nee
  • Nu je het zegt

0 stemmers

Heb echt veel naar Body to Body geluisterd vroeger haha

8 likes

Wow ja, die waren nederlands Engels toch? Een mix ofzo

1 like

Vanmiddag nog keihard meegezongen haha

2 likes

Ja klopt!


Zie dat best veel mensen ze niet kennen!

Dit was hun grootste hit, uit 2006

11 likes

Ik denk dat het percentage van niet geprikte die oprecht bang zijn, heel erg klein is. Daarmee bedoel ik dus mensen die de prik wel zouden willen, maar toch te bang zijn.
Daar kan ik wat mee.

Maar het overgrote deel zijn mensen die gewoon overal tegenaan willen schoppen onder het mom van " je weet niet wat er in zit"

12 likes

Nee was ook meer een eendagsvlieg

3 likes

Echt een banger is dat. En is dat Bart van K-otic? Dat heb ik nooit geweten!

5 likes

Bart?! :eek:

3 likes

Ik ken meerdere mensen uit de zorg en een aantal van hen hebben echt een flinke knauw opgelopen door hun ervaringen, en het is natuurlijk nog steeds niet klaar.

Ik vrees voor hun mentale toestand, en de mogelijke uitval van zorgpersoneel door burnouts of andere problemen.
Ik heb echt het idee dat het enorm onderschat wordt wat die mensen hebben meegemaakt en gezien in het afgelopen anderhalf jaar.

8 likes

Ik heb dit echt super veel geluisterd op mā€™n MP3-speler, vond het wel een heet nummertje. :joy:

@Zoeva @Henk Ja Bart van K-Otic idd en die blonde gast is Christon, die was van Rigby en Idols.

5 likes

Een vakantiepark en dat inrichten met alleen maar antiek + kringloop + samenwerkingen met kleine / opkomende ontwerpers + duurzame initatieven etc en dat je gewoon delen van de inrichting mee naar huis kunt nemen. :upside_down_face:

1 like

Oh jaaaa die blonde kende ik ook al ergens van maar kon m niet plaatsen! Wauw krijg helemaal flashbacks naar de brugklas

2 likes

Ow die zegt me weer helemaal niks :woman_shrugging:

Dit gesprek had ik dus laatst ook met iemand. Ze had zich nog steeds niet laten vaccineren, omdat ze bang is voor de naald. Ik snap best dat je niet direct aan de IC en intuberen denkt als jonge meid van in de 20, maar totaal wel realistisch is de situatie dat je uitdrogingsverschijnselen krijgt en een nacht ziekenhuisopname met een infuus is dan niet vreemd. Nog los van als het long covid wordt met meerdere keren bloedprikken in het jaar daarna om te kijken hoe het met al je waardes zit. Dat zijn niet eens de ernstigste gevallen, gebeuren heel veel in onze leeftijd en zorgen allemaal voor meer en vervelendere prikken dan die 2 seconden in je bovenarm.
Na dat gesprek ging ze een afspraak maken voor Janssen, want dan hoeft ze maar 1 prik.

6 likes

Aanstaande dinsdag gaan de medewerkers van de universitaire ziekenhuizen staken.

Wist jij dat?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb nog nooit van ze gehoord en de naam komt me ook niet bekend voor, terwijl ik toch bijna alle vaderlandse kutmuziek wel ken.

Kwamen zij toen uit een talentenjacht/kindershow ofzo?

Alhoewel 2006, toen vond ik mezelf vet hip en ging ik naar allemaal ~LAtiNhOusE~ feestjes dus toen heb ik dit misschien gemist.

2 likes

Nee volgens mij waren ze er gewoon opeens haha! Maar zoals @Shadina ook zei was het echt van korte duur, Body to body werd een hit en ze hadden volgens mij nog een paar andere liedjes en toen stopte de band alweer.

1 like

Hoe vaak was jij je haar?

  • 7 dagen per week
  • 6 dagen per week
  • 5 dagen per week
  • 4 dagen per week
  • 3 dagen per week
  • 2 dagen per week
  • 1 dag per week
  • Nog minder vaak

0 stemmers

Werkt ā€˜als je het minder vaak wast, wordt het minder snel vetā€™ bij jou?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ja, maar ik gebruik wel droogshampoo tussendoor

2 likes

Ooit eens een start gemaakt met no shampoo. Lieve help wat een ramp. Zo zo zo vies. Echt na 1,5 week gestopt van ellende. Nog nooit zo blij geweest met shampoo en schuim

4 likes