Oh dat is zo kut, als ik daar achter zou komen zou ik het gewoon uitmaken denk ik 
Oh echt zon man die thuis niks durft te zeggen.
Welke woorden gebruik je wel eens?
- Daadkrachtig
- Krachtdadig
- Reikhalzend
- Halsreikend
- Knarsetanden
- Tandenknarsen
- Geen van alle
0 stemmers
Hahaha jij hebt net ook die man op het journaal gezien die ākrachtdadigā zei.
Omdat ik āHole in the headā in mijn hoofd heb, wie is jouw lievelings old school (denk eind jaren negentig, begin 2000) meidengroep?
- Sugababes
- Atomic Kitten
- Girls Aloud
- Spice girls
- Anders, namelijk
0 stemmers
Haha klopt! Ik had er nog nooit van gehoord, dus ben nu weer eens bij Onze Taal verzeild geraakt.
Ik had er ook nog nooit van gehoord, ik vind het heel gek klinken. Maar het is dus wel een woord, weer wat geleerd. 
Nu ik het toch over 2000ā nostalgie heb. Wat is het beste Ch!pz nummer?
- Cowboy
- 1001 Arabian nights
- Ch!pz in black
- Anders, namelijkā¦
- Watte?
0 stemmers
P o e p poep.
Een bruine gelei lekker vloeibaaar
Echt iconic
OF MET KLONTE
Er staat sinds kort een docu over de spice girls op Videoland! ook over het feministische karakter, heel interessant.
Wow wat een broekjes zijn het hier eigenlijk. In mijn hoofd zijn ze echt uber volwassen. Maar je hebt gelijk, dit is het beste nummer! Zo gezellig.
Lekker schijten!!
Hij heet vast Jeroen
āBroodje Benā ben ik (nog) niet bekend mee, maar nieuwsgierig.
Lekker?
- Blijf daar ver vandaan!
- Ja, mwoah. Gaat er wel in
- Jawel
- Echt top!
0 stemmers
Ik luister nog steeds heel vaak naar het album Angels With Dirty Faces van de Sugababes.
Ik vind Stronger echt een fantastisch nummer. Alle Saints vind ik ook heel leuk, ook al is het voor mijn tijd en ontdekte ik ze pas een stuk later!
Ik ken het niet maar kan dus ook niet weten wat mensen ervan vinden met deze opties 
Je kan op resultaten tonen klikken zonder te stemmen toch? Of lukt dat niet bij jou?
Net waren er alleen nog geen stemmen 
Oh zal daar mee te maken hebben.
Ik dacht alleen te zien voor stemmers.