Stel je persoonlijke vraag #31

Of naar hun onhandelbare kinderen verwijzen met boefjes :nauseated_face:

5 likes

Ik vond de wit met citroen en maanzaad ook heel lekker, maar dat was een tijdelijke rond de Pasen geloof ik.

2 likes

Is jouw instagram naam een woordspeling op je echte naam? Bijv. dat je roos heet en dat je instanaam dan @rooskleurig is ofzo

• Ja
  • Nee
  • Zou wel willen maar dat kan niet met mijn naam

0 stemmers

Gebruik jij de “archiveren” optie op whatsapp?

• Ja, vaak
  • Ja, soms
  • Nee, nooit

0 stemmers

Ik heb helaas geen werktelefoon dus wordt ook op m’n privé nummer geappt voor werkgerelateerde zaken. Die archiveer ik altijd meteen daarna, echt geen zin om elke keer als ik whatsapp open die chats er tussen te zien staan.

1 like

Er was ooit melk popcorn discodip, dat was mijn favoriet.

En ik heb zelf een keer een reep gemaakt die was melk en puur gemixt met kokos en discodop, was echt heel lekker :100:

7 likes

Puur pecan kokos! Maar die hebben ze niet overal helaas :(.

9 likes

Wit wortel walnoot mmm

3 likes

Ik vind donkere melk het lekkerst, maar had deze week ook de groene met hazelnoot en crunch en die was ook top.

Verder had je een paar jaar geleden iets met yoghurt en passievrucht volgens mij? Die was ook heerlijk!

5 likes

Ohja deze zocht ik, kon er niet opkomen haha maar die is zo heerlijk!

1 like

Wit kers en kandijkoek! Die vond ik zo lekker!

6 likes

Jaaa die is heerlijk!

Ik ken iemand die haar kind ‘de directeur’ noemt, echt zum kotsen

12 likes

Doen mensen dit? :woozy_face:

1 like

Ik heb gestemd op wit framboos knettersuiker, maar ik vind een van de repen die er met Pasen is (ik geloof melk citroen meringue) ook heel lekker! En ik ben lid van de Tony’s Chocolonely Chocolate Club, dan krijg je elke maand een doos chocolade met unieke smaken, en in de eerste doos zat melk pretzel roze muisjes, die was ook heerlijk!

5 likes

Hands down de gele met noga - net toblerone :heart_eyes:

En ook deze - ja ik ben er zo een:

13 likes

Jaaaa die met drop was zo goed!!!

3 likes

Ja deze!! En deze:

Zijn m’n favo’s ooit, nu maken ze alleen nog maar gore repen die totaal niet interessant zijn ook

9 likes

Omg die lijkt me lekker. Ze hebben sws tr weinig repen met koek. Wel vaak met harde stukjes caramel bah.

1 like

Hahah ja dat vind ik dan wel weer grappig, maar deze persoon zet dan op insta: ‘zooo weer lekker de directeur opgehaald van de opvang’. Nee.

1 like

Ik wil zachte caramel die er uit druppelt!!! En grote noten

3 likes